پتهتابلو پته

خرید ارزان تابلو پته دوزی در طرح جذاب

یکی از کالاهای لوکس در جهت تغییر و یا تزیین دکوراسیون منزل و محل کار استفاده از تابلو است. در بازارهای فروش انواع مختلفی از تابلو در طرح های جذاب و شیک مورد داد و ستد قرار می گیرد که تابلوهای پته دوزی شده یکی از پرطرفدارترین آنها به شمار می رود. تابلو پته دوزی دارای ابعاد متنوع و طرح های منحصر به فردی است. قیمت خرید این تابلوها به جهت سنتی بودن آنها کمی بالا می باشد اما در خریدهای عمده این تابلوهای شیک به مراتب با قیمت ارزانتری ارائه می شوند.خرید ارزان تابلو پته دوزی در طرح جذاب

اطلاعاتی درباره انواع تابلو پته

اطلاعاتی درباره انواع تابلو پته تابلوهای پته دوزی شده جزو پرفروش ترین کالاهای سنتی هستند که امروزه نه تنها در ایران بلکه در بازارهای بین المللی نیز جایگاه خود را پیدا کرده اند. از نظر گروه بندی هنری این تابلوها در گروه صنایع دستی قرار می گیرند براین اساس افراد با سلایق مختلف به دنبال پته اصیل هستند و همواره در تعداد عمده آن را خریداری می کنند.

در ابنجا لازم می دانیم تا اطلاعاتی را درباره انواع تابلو پته به شما عزیزان ارائه نماییم تا هنگام خرید بتوانید بدون راهنمایی این تابلوهای زیبا را به آسانی و راحت انتخاب نمایید.

تابلوهای پته از نظر شکل در مدل‌های مستطیل، دایره، مربع و سایر اشکال هندسی طراحی شده اند که ابعاد و اندازه های مختلفی دارند. با این حال مشتری می‌تواند از میان انواع شکل‌های این محصول یک یا چند مدل را بع دلخواه انتخاب و خریداری کند.

این تابلوهای سنتی عمدتا در سبک های منظره، ساده، کلاسیک و … تولید می‌شوند که در نزد خریداران از استقبال ویژه ای بهره مند هستند.

ویژگی مهمی که در این مدل از تابلو‌ها وجود دارد این است که می‌توان در صورت گردگیری و کثیف شدن آنها را شستشو داده و سپس در مکان مناسب خود مجدد آن را نصب کرد. قیمت پته های مذکور براساس کیفیت، سبک تولید، شکل، ابعاد و برند‌ تولیدکننده آنها متغیر بوده و امکان خرید آن توسط اقشار مختلف جامعه فراهم می‌باشد.

فروشگاه مرکزی تابلو پته دوزی

فروشگاه مرکزی تابلو پته دوزی اگر به دنبال یک راه ساده جهت خرید تابلو پته دوزی هستید ما یک راه مناسب را به شما پیشنهاد می‌کنیم و آن راه خرید مستقیم از فروشگاه مرکزی است. این فروشگاه در راستای رفاه حال مشتریان خود و همچنین حفظ کیفیت تابلوهایی که ارائه می‌کند واسطه را حذف نموده تا خریداران از پرداخت هزینه اضافی معاف شده و پته اصیل را به قیمت واقعی خود خریداری کند.

متقاضیان برای خرید راحت تر و صرفه جویی در زمان خود می‌توانند غیرحضوری از طریق همین سایت انواع تابلو پته را مشاهده و با انتخاب طرح و سبک مورد نظر سفارشاتشان‌ را به ثبت برسانند و درب منزل یا فروشگاه خود آن را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا