پته کرمان

کارخانه تولید پته بیضی سفید

کارخانه تولید پته بیضی سفید این محصول را به صورت کلی به مراکز فروش پته در سراسر کشور توزیع می کند. پته از محصولات اصیل و با ارزشی است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می ‌گیرد و بازار فروش بسیار خوبی دارد. این محصول در طرح های مختلف و رنگ بندی های بسیار جذاب و متنوعی تولید می ‌شود و به دلیل زیبایی های خاص و منحصر به فردی که دارد مورد پسند افراد با سلیقه های متفاوت قرار می‌ گیرد.

کارخانه تولید پته بیضی سفید

پته در کدام شهر تولید می شود؟

پته در کدام شهر تولید می شود؟ تاریخچه تولید پته برای شهر کرمان می باشد و این محصول ارزشمند از زمان ناصر الدین شاه در این شهر تاریخی به وجود آمده است و در آن زمان برای دوخت لباس هاd ارزشمند از این هنر استفاده می شد. پته که از صنایع دستی اصیل زنان کرمانی می باشد، امروزه برای تولید انواع رومیزی، جا نماز و کوسن و… مورد استفاده قرار می گیرد و محصولی جذاب و دلنشین است.

پته های تولید شده در شهر کرمان از ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند و طرح ها و نقش های بسیار متنوع و متفاوتی دارند. رنگ هایی که برای تولید این پته ها مورد استفاده قرار گرفته اند با تارهای آن کاملا مطابقت دارند و نمایان گر هنر، فرهنگ و اصالت ایرانی هستند. بانوان هنرمند پته دوز کرمانی با تولید این محصول هنر صنایع دستی ایرانی را بر همه جهانیان شناسانده اند.

شهر کرمان که به عنوان مهد تولید پته شناخته می شود در زمینه تولید این محصول استادان بسیاری دارد که آوازه هنر آن ها در دنیا پیچیده است. استاد سید علی اکبر کرمانی و استاد محسن خان نقاش، استاد فرج الله کرمانی و… از اساتید پته دوزی کرمانی هستند که در این زمینه دستی بر آتش دارند.

خرید ارزان پته بیضی سفید

خرید ارزان پته بیضی سفید خرید ارزان پته کوچک و پته بزرگ سفید از مراکز فروش و پخش این محصول به طور مستقیم امکان پذیر می باشد. افرادی که قصد دارند این محصول را با پرداخت مبلغ مناسبی خریداری کنند می توانند به مراکز فروش این محصول به صورت مستقیم مراجعه کنند و خرید خود را بدون دخالت واسطه ها و افراد سودجو انجام دهند در این صورت مبلغ کمتری برای خرید پرداخت خواهند کرد.

این کاهش قیمت در واقع همان سودی است که واسطه ها از فروش این محصول به دست می ‌آورند که در خرید های مستقیم این مبلغ حذف خواهد شد. مشتریان می توانند برای تهیه این محصول در مراکز فروش پته حضور فیزیکی پیدا کنند و یا خرید خود را با مراجعه غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند و خریدی آسان و مقرون به صرفه را تجربه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا