پته کرمان

پخش عمده تابلو کوچک پته در فروشگاه های مشهد

پخش عمده تابلو کوچک پته در فروشگاه های مشهد، توسط تولیدکنندگان این نوع کالا ها انجام پذیرد و آنها به راحتی می توانند این محصولات را بر اساس نیاز خود خریداری کرده و از زیبایی‌ ها و مزیت‌ های این محصولات بهره‌مند شوند. تابلو های کوچک پته از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و تنوع طرح و رنگ آنها موجب شده که با دکوراسیون های مختلف همخوانی لازم را داشته باشند.

پخش عمده تابلو کوچک پته در فروشگاه های مشهد

مشخصات بهترین نوع تابلو پته کرمان

مشخصات بهترین نوع تابلو پته کرمان بهترین نوع تابلو پته در استان کرمان، توسط افراد ماهر در این زمینه تولید و روانه بازار می‌ شود. پته دوزی جزو صنایع دستی و در واقع هنر سوزن دوزی است که بر روی پارچه های مختلف انجام می پذیرد. این محصولات از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و به همین دلیل در دیگر مناطق کشور متقاضیان زیادی را از آن خود می نمایند.

بهترین نوع تابلو پته در کرمان به کمک استفاده از بهترین پارچه های پشمی و ابریشمی تولید می گردد و در واقع این نوع محصولات، از پهنای بسیار زیاد و عرض خیلی کمی برخوردار هستند و به کمک سوزن و با استفاده از نخ های پشمی رنگی نقش های بسیار زیبای بر روی آنها دوخته می شود.

برای ریس های پشمی مورد استفاده در حرفه پته دوزی تابلو، از رنگ های طبیعی حیوانی و گیاهی استفاده می‌شود و در واقع این نوع محصولات رنگ های متنوع و بسیار طبیعی و زیبایی را به خود اختصاص می‌دهند.

هنر پته دوزی، توسط دختران و زنان خانه‌دار انجام می پذیرد و در واقع برای زینت بخشیدن به دکوراسیون ها زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌نماید. انواع تابلو های پته تولید شده، در کرمان از نظر شکل ظاهری، اندازه و همچنین رنگ ها با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع تابلوهای پته در کرمان در نمونه‌های تابلو پته چهار گوش سفید رنگ معرفی می گردد که از نقش های بسیار زیبایی بر روی آن ها استفاده شده است. معمولاً نقش های بوته ای مانند سرو، افشان و نقشه های درختی مانند نقش های گلدانی، جانوری و پرنده ای بر روی این نوع تابلو ها حک می شود.

آشنایی با نحوه تولید تابلو پته کرمان

آشنایی با نحوه تولید تابلو پته کرمان همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم، تابلوهای پته دوزی جزو هنرهای دستی مناطق مختلفی از ایران مخصوصا مردم مناطق کرمان می باشند که از بهترین نقش های مرغوب برای تهیه این تابلوها استفاده می نمایند.

برای تهیه انواع تابلو پته، از پارچه های پشمی و ابریشمی استفاده می‌ شود که در نهایت افراد ماهر در این زمینه به کمک استفاده از روش های دوخت سوزنی طرح ها و شکل های مختلف را بر روی این محصولات ایحاد می نماید و در مرحله آخر تابلو را در سایز و اندازه های مختلف به بازارهای هدف ارائه می‌ دهند.

در زمان تولید تابلو پته کرمان همان طور که اشاره کردیم از انواع نخ های پشم گوسفند که دارای رنگ های طبیعی و شیمیایی هستند، استفاده می‌شود و همین عامل می‌تواند در تعیین کیفیت کالاها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

صادرات تابلو کوچک پته به کشورهای اروپایی

صادرات تابلو کوچک پته به کشورهای اروپایی تابلو پته تولید شده در کرمان از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می‌باشد و در واقع تولیدکنندگان این نوع محصولات انواع تابلو را در نمونه های ست شده با دیگر دکوراسیون ها به بازار ارائه می‌ دهند و به همین دلیل متقاضیان تمایل بسیار زیادی نسبت به تهیه این نوع کالاها دارند. به عنوان مثال در بازارهای داخلی و صادراتی انواع تابلو کوچک پته ست شده با پشتی هشت رنگ سنتی ارائه می گردد که برای ایجاد سبک های سنتی در دکوراسیون های منازل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می‌باشد.

جالب است بدانید صادرات تابلو کوچک پته به کشورهای مختلف مانند کشورهای اروپایی در حجم های بسیار زیاد انجام پذیرد زیرا این نوع کالاها متقاضیان بسیار زیادی دارند و به عنوان بهترین هنر دستی ایرانی به کشورهای مختلف صادر می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا