پته پشتی

نمایندگی فروش پته پشتی درجه یک

پته دوزی یکی از انواع بسیار زیاد از کار های دستی بانوی ایرانی است که منشا و اصل پته دوزی مربوط به بانوان هنرمند استان کرمان است کار پته دوزی کاری بسیار زیبا و جذاب است که بانوان کرمانی آن را روی اکثر پارچه هایی با ارزش بالا و بسیار محکم و حتی برای تولید پشتی دوخت می کنند.

نمایندگی فروش پته پشتی درجه یک این کار بسیار زیبا و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

نمایندگی فروش پته پشتی درجه یک

انواع پته پشتی از نظر ابعاد

انواع پته پشتی از نظر ابعاد پته دوزی یکی از انواع کار های دستی است که بانوان کرمانی با نخ های تولید شده از مواد اولیه ای مانند پشم گوسفند که در اطراف خودشان تولید می شود مبادرت به رنگرزی و تولید این کار می کنند این کار یک هنر بسیار ظریف است که با سوزن و روی انواع پارچه قابل اجرا است و هرچه کار روی پارچه بیشتر باشد قیمت پته دوزی نیز بالا تر خواهد بود و یکی از انواع این اثر کاری است که روی پشتی ها صورت می پذیرد و سبب نفیس تر شدن پشتی می شود.

شما می توانید انواع پشتی های پته دوزی شده را در سایز های استاندار ۱۰۰ در ۷۰ مشاهده نمایید اما شما می توانید این کار را در هر اندازه ای که شما مایل هستید دوخته و یا سفارش دهید و در همان ابعاد از پشتی های بزرگتر و یا کوچک تری استفاده نمایید این کار یک کار بسیار با ارزش و یک هنر ماندگار از اجرای نخ های پشمی و ابریشمی با انواع رنگ روی پارچه است که شما می توانید به عنوان پشتی و یا حتی آن را در اندازه یک کوسن بسیار کوچک طراحی و از زیبایی آن در منزل خود لذت ببرید.

واحد توزیع پته پشتی کرمان

واحد توزیع پته پشتی کرمان تولید کنندگان پته پشتی کرمان انواع این کار هنرمندانه و شیک و ظریف را با انواع نخ های مرغوب پشمی و یا ابریشمی تولید و این کار را با مشارکت شرکت های توزیع کننده در تمام بازار های فروش داخلی در سراسر کشور توزیع و در اختیار تمام متقاضیان این کالا قرار داده است. واحد توزیع تلاش می کند تا انواع پته پشتی تولید شده در کرمان را با قیمتی مناسب در دسترس مصرف کننده قرار دهد.

‌و شما می توانید از تولید پته پشتی با حذف تمام دلالان استفاده و از قیمت پته پشتی مناسب تر استفاده و کالا را به صورت مستقیم خریداری و یا اگر محصول تولید شده را در تعداد بالا نیاز دارید از خرید کلان و عمده استفاده و کالا را با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا