پته کرمان

نمایندگی خرید بقچه پته دوزی از تولید کنندگان

نمایندگی خرید بقچه پته دوزی از تولیدکنندگان شرایط ویژه‌ای را برای خرید انواع بقچه پته‌دوزی در نظر گرفته است. انواع مختلفی از این نمونه بقچه که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود، جلوه خاصی را به این محصولات بخشیده است. باتوجه‌به تنوع بالا این محصول در این نمایندگی، هنگام خرید بقچه پته در مورد سایز، جنس، رنگ‌بندی و هرگونه مشخصات دیگری که مد نظرتان است، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نمایندگی خرید بقچه پته دوزی از تولید کنندگان

راهنمای خرید بهترین بقچه پته

راهنمای خرید بهترین بقچه پته پته‌های کرمانی که دستان هنرمند زنان و دختران، نقش‌هایی زیبا را بر آن می‌زنند، از قرن‌ها پیش تاکنون نمایشگر هنرمندی آن‌ها است و ارزش‌های هنری و کاربردی متعددی دارد که به‌آسانی نمی‌توان از آن گذشت. بقچه سرمه ای پته برای تابلو، در روی پشتی کناره، ساعت، رانر، کوسن، پاف، زیر لیوانی، سینی، قندان، پرده، قوری قوش، جلد سماور، سجاده، جانماز، جلد قرآن یا در طرح رومیزی کاربرد دارد.

برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه از بقچه پته لازم است تا راهنمای مناسبی داشته باشید. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین بقچه پته را به شما معرفی کنیم که این اطلاعات، می‌تواند در یک خرید خوب به شما کمک کند. بهترین نمونه این محصول بقچه پته کرمان است. از صنایع‌دستی این شهر و قدمتی طولانی دارد. قیمت پته دوخته شده را بر اساس خصوصیات محصول، از قبیل پرکار یا کم‌کار بودن، نوع دوخت، رنگ زمینه، ابعاد و همچنین مدت زمانی که برای دوختن آن‌وقت صرف شده است، تعیین می‌کنند.

پته‌دوزی که در ترکیب با نگین باشد قیمتی به‌مراتب بالاتر را در بین سایر بقچه‌های پته دارد. برای خرید محصولی باکیفیت اولین موضوعی که در کنار زیبایی کار توجه خریدار را به خود جلب می‌کند وجود قیمت‌هایی به‌صرفه و اقتصادی است. بهترین بقچه پته باید در کنار قیمت مناسب، از طرح و رنگی زیبا و باکیفیت برخوردار باشد و به تمیزی طراحی و دوخته شده باشد. بقچه پته‌ای ارزشمند و طول عمر ماندگاری خواهد داشت که جنس مواد اولیه آن از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و مرغوب باشد.

ترفند هایی برای نگهداری از بقچه پته قرمز

ترفند هایی برای نگهداری از بقچه پته قرمز هنر پته‌دوزی با قالی‌بافی مشابه است، ولی مراحل دوخت پته ساده‌تر است. بقچه پته‌دوزی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌گردد که هر طرح و رنگ طرف‌داران مخصوص به خود را دارند. برای خرید این محصول افراد بسته به سلیقه شخصی نظرات متفاوتی برای تهیه این نمونه بقچه دارند. یک سری ترفند را می‌توان به کار گرفت تا عمر محصول افزایش پیدا کند. بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید:

  1. نگهداری پته در چمدان و انباری کار درستی نیست. اگر می‌خواهید پته را در چمدان بگذارید آن را در یک‌پارچه نخی گذاشته و کنار آن صابون معطر قرار دهید.
  2. برای این‌که حشرات موذی پته را از بین نبرند، باید آن را در جای خنک که هوا جریان دارد، قرار دهید.
  3. شستشوی پته باعث ازبین رفتن آن می‌گردد؛ پس تا جایی که می‌شود آن‌ها را از گرد و غبار و آلودگی دور نگه دارید.
  4. در صورت شستن، پته خیس شده را نباید روی بند لباس پهن کنید؛ چون باعث کش آوردن آن می‌شود.
  5. برای حفظ رنگ پته آن را در جایی که نور خورشید زیاد است، قرار ندهید.
  6. بهترین انتخاب برای اتوکشی پته، مراکز خشک‌شویی هستند. اما اگر خواستید این کار را در خانه انجام دهید اتو را مستقیم روی پته نگذارید؛ اول کمی آب روی آن اسپری کنید و بعد یک پارچه سفید پشت کار قرار دهید و با اتو بخار این کار را انجام دهید.

پته‌های خوب و مرغوب پس از گذشت سالیان سال که سنی از آن‌ها بگذرد و نمونه آن در بازار موجود نباشد، قدیمی و باارزش‌تر خواهند شد.

مشخصات بهترین نوع بقچه پته هشت رنگ

مشخصات بهترین نوع بقچه پته هشت رنگ پته دوزی نوعی از رو دوزی‌های کرمان محسوب می شود. برای پارچه زمینه پته هم از پارچه‌ای ضخیم و پشمی استفاده می شود که عریض نام دارد. پته در طرح ها و رنگ های متنوع باید برخی مشخصات را داشته باشد تا به عنوان بهترین نمونه شناخته شود.

این اثر هنری نشان از توانایی و ذوق فردی دارد که پته هشت رنگ را به وجود می آورد و او را قادر می‌سازد با توجه به اعتقادات، باورها و نیز خلاقیت خود هر بار طرحی دیگر در افکند و جهانی زیبا بیافریند. در حقیقت این باورها، اعتقادات و خلاقیت‌ها است که به هنرهای سنتی اعتبار و منزلت می‌بخشد. طرح رومیزی پته در انواع رومیزی بادامی، سرو، ترنج، بازوبند، افشان، فرقه ای، گل و بلبل استکانی و… و در رنگ هایی نظیر سفید، قرمز، آبی، سرمه ای، نارنجی، زرد، سبز، قهوه‌ای و مشکی تولید می گردد.

هر طرح و رنگ مشتریان زیادی دارد. بهترین بقچه پته هشت رنگ نیز در کنار سایر طرح ها و رنگ های این محصول باید ویژگی هایی داشته باشد تا مشتری را به خود جذب کند. از جمله مهم ترین ویژگی ها در تهیه بهترین نوع بقچه پته هشت رنگ توجه به ظرافت و تمیزی دوخت و رنگ های زیبا و منحصر به فردی است که در این نمونه بقچه ها به کار رفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول زیبا و ماندگار و انواع آن می توانید از مشاورین مرکز فروش بقچه پته، راهنمایی دریافت نمایید.

عرضه مستقیم بقچه پته دوزی

عرضه مستقیم بقچه پته دوزی مراکز عرضه مستقیم بقچه پته دوزی اعلا توانسته اند با روش های گوناگون و متنوعی این محصول با کیفیت بسیار بالا را به دست تمامی مصرف کنندگان عزیز برسانند تا مردم بتوانند با خیالی آسوده از موارد مصرف و کاربردهای فراوان این محصول با کیفیت بهره مند شده و گامی در جهت رضایت مشتریان بردارند. عرضه مستقیم مزایای بسیار زیادی را برای خریداران دارد. خریدار می تواند به صورت حضوری از کرمان به صورت مستقیم خرید کند.

در راسته شمالی بازار مسگرها کرمان حجره‌هایی هستند و در این حجره ها چندین هنر سنتی کرمان که پته هم جزو آن ها است را عرضه می کنند. اما روش دیگر این است که خریدار با تماس تلفنی از طریق سایت های اینترنتی که در آن ها مراکز معتبر معرفی شده اند، محصول مورد نظر خود را سفارش دهد. خرید این محصول با این روش، سبب کاهش انرژی صرف شده، افزایش سرعت خرید و همچنین تحویل به موقع و سریع کالا می شود.

اگر فرصت زیادی برای تامین این محصول ندارید، این روش گزینه مناسبی برای شما به حساب می آید. عرضه مستقیم به این جهت که کالا مستقیما از تولید کننده برای خریدار فرستاده می شود، سبب پایین آوردن هزینه ها و حذف دلالان می شود. این سایت، محصول مورد نظر را باکیفیتی بالا، قیمتی مناسب و به صورت مستقیم برای خریداران ارسال می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا