پته کرمان

نرخ ویژه جهانی تابلو پته بته جقه در 2021

تابلو را می توان در مکان های مختلف و در انواع شکل و فرم مشاهده نمود که در هر تابلو از تکنیکی خاص استفاده می شود تا اثری ماندگار برجای بماند. کار پته دوزی از انواع کارهای هنری و دستی است که هنرمند کار خود را به صورت تابلو نیز به بازار ارائه نموده و می توان انواع طرح های این کار را در بازار مشاهده کرد. تولید کننده انواع تابلو پته بته جقه بسیار زیبا و دوست داشتنی را با نرخ ویژه جهانی در سال 2021 در بازارهای داخلی و خارجی توزیع و محصول زیبا و جذاب را در اختیار تمام هنر دوستان قرار داده است.

نرخ ویژه جهانی تابلو پته بته جقه در 2021

مختصری درباره تابلو پته بته جقه

مختصری درباره تابلو پته بته جقه پته دوزی کاری است که توسط بانوی کرمانی و روی پارچه های پشمی و توسط نخ هایی که خود تهیه کرده تولید شده است. اما امروزه این هنر سازمان دهی شده است و بسیاری از بانوان در کارگاه های خاص روی این کار متمرکز شده و به صورت حرفه ای به دوخت کار پته با گستردگی بالا مانند کوسن چهار بوته یا انواع سوزنی و جانماز و بالش، و…. مشغول هستند.

کار دوخت تابلو یکی از کارهایی است که در این مراکز و به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گیرد و می توان نمونه های بسیار مختلف از کار پته تابلو را در این مراکز در ابعاد و اندازه های مختلف پیدا کرد. طرح بته جقه از طرح های بسیار قدیمی است که هنوز زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده است و هنوز هم بین افراد طرفداران بسیاری دارد و می توان نمونه های این طرح زیبا را در انواع رنگ و به صورت کوچک و بزرگ در این کارگاه ها مشاهده کرد. تابلوی بته حقه از کارهای زیبایی و دوست داشتنی است که گاهی به صورت ترکیبی با انواع هنرهای دیگر مانند سرمه دوزی و گاهی نیز تنها با پته دوزی تولید و در انواع رنگ مانند رنگ فیروزه ای بسیار زیبا به بازار ارائه می شود.

آشنایی با مراحل تولید تابلو پته

آشنایی با مراحل تولید تابلو پته تابلو از علاقه مندی های بسیاری از افراد است و می توان نمونه های بسیار زیاد از تابلو را با انواع سبک در جاهای مختلف مانند منزل یا محل کار این افراد مشاهده کرد. بعضی از افراد جذب هنرهای مدرن می شوند و بسیاری دیگر کارهای سنتی را دوست می دارند. اما بین تمام این هنرها، کار تابلو پته نمونه ای از کارهای سنتی و دست دوز است که امروزه به دلیل طرح بسیار خاصی که دارد از متقاضیان بسیار زیاد داخلی و خارجی برخوردار می باشد.

برای تولید تابلو پته دوزی ابتدا باید طرحی خاص را انتخاب کنید و سپس با توجه به اندازه طرح پارچه ای مناسب با آن طرح را تهیه و طرح را روی پارچه پشمی پیاده نمایید. شما می توانید با یک کاربن با رنگ روشن این کار را انجام دهید. سپس انتخاب نخ مناسب است که اهمیت دارد باید از رنگ هایی استفاده شود که در کنار هم زیبایی داشته و بتوانند همدیگر را کامل کنند. البته بهترین نوع نخ برای انجام این کار انواع نخ های پشمی با رنگ ثابت است. بعد می توانید پارچه را در کارگاه مخصوص قرار دهید و اطراف آن را کاملا سفت کنید و با سوزن مشغول به دوخت طرح شوید.

فروش عمده تابلو پته بته جقه با بهترین کیفیت

فروش عمده تابلو پته بته جقه با بهترین کیفیت تولید کننده تابلو بته حقه، این اثر هنری بسيار زیبا را با استفاده از بهترین جنس پارچه های پشمی درجه یک و با نخ های عالی و مرغوب پشمی در همه رنگ و همه سایز در ابعاد مختلف تولید کرده و تابلو را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازارهای خرید و فروش داخلی و خارجی توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است. توزیع کننده همواره در تلاش است تا بهترین تابلو پته دوزی شده را با قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضی قرار دهد به همین دلیل با فروش عمده توانسته است تابلو را با پایین ترین قیمت در اختیار خریدار قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا