پتهپته کرماننخ پته

معرفی پته هشت رنگ

اولین تولید کننده نخ نمره ۳۰

پته هشت رنگ اولین و تنها تولید کننده پته با رنگ های گیاهی است. پته هشت رنگ با رعایت اصول و سنت هنر پته دوزی و با توجه به علاقه و سلیقه نسل جدید و مدرن طرح های پته را خلق می کند

این شرکت با سابقه ۱۵ ساله یکی از برندهای مطرح در هنر پته دوزی می باشد و با پشت کار بی وقفه خود با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی مدرن و دوخت اصیل و سنتی پته سعی در رضایت مشتری های خود داشته که امیدواریم در این راه قدمهای مثبتی بر داشته باشیم . پته هشت رنگ درانی اولین تولید کننده پته با رنگ گیاهی است و پته هشت رنگ اولین سایت تخصصی پته است.

 

پته هشت رنگ اولین صادر کننده پته است. پته هشت رنگ اولین تولید کننده طرح های مدرن با سبک سنتی است.

پته هشت رنگ اولین تولید کننده نخ نمره۲۰ ، ۲۲ و ۳۰ گیاهی است. پته هشت رنگ اولین تولید کننده پته با دوخت های سنتی اصیل کرمان است. پته هشت رنگ اولین تولید کننده شال صد در صد پشم صادراتی است.

خدمات پته هشت رنگ

شرکت تعاونی پته هشت رنگ اولین و تنها تولید کننده پته با رنگ های گیاهی بیش از ۱۲ سال سابقه در زمینه پته سعی در احیاء پته اصیل و سنتی کرمان داشته است. این شرکت تاکنون بیش از ۱۰۰ طرح جدید با توجه به سنت پته خلق کرده است.

پته هشت رنگ اولین شرکت ضد آب کردن پته با مواد نانو است پته ها در این شرکت با مواد نانو ضد آب می شوند. این ماده نانو علاوه بر ضد آب کردن ، پته ی شما را ضد حشرات میکند و از دو سال تا پنج سال این خاصیت حفظ می شود.خدمات دیگر پته هشت رنگ ریشه کردن پته توسط هنرمند قادر و توانا است چون ریشه کردن پته زیبایی او را بیشتر می کند.

خدمت دیگر شرکت تعاونی پته ی هشت رنگ نورد کردن است این شرکت پته ها را با استفاده است تکنیک های روز نورد میکند.

 

این شرکت در آستر کشی و دوخت پته های چون قندون یا جا جواهری و دستمال کاغذی آشتر کشی بقچه و جانماز اقدامات مورد توجه ای انجام داده است.

چندین پته از شرکت تعاونی پته هشت رنگ ثبت پونسکو شده اند و دوخت این شرکت زبانزد و خاص است رنگ آمیزی ای که در این شرکت بر روی پته ها انجام می دهند به نوبه خود بی نظیر است .این شرکت تا به حال لوح تقدیر غرفه برتر چندین نمایشگاه داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. مجموعه پته هشت رنگ درانی با ارائه و عرضه انواع پته ها در طرح ها ورنگ های مختلف توانسته است با اسفاده از بهترین هنرمندان و طراحان خود مرغوب ترین و زیباترین پته ها را به بازار مصرف البته با قیمتی بسیار مناسب و ارزان نماید لذا خریداران عزیزی که قصد سفارش سجاده پته هشت رنگ، سفارش پته رومیزی هشت رنگ و … دارند میتوانند با مراجعه به سایت مجموعه ما علاوه بر ثبت سفارش خرید خود از قیمت روز رومیزی پته هشت رنگ و سایر محصولات مجموعه بازدید نموده و سپس پته دلخواه و مورد نظر خود را سفارش دهند.

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید.ایده جالبی بود‌.رنگهای شاد که استفاده شده بود عالی بود.کاش تنوع بیشتر باشه.

  2. پته یکی از صنایع دستیهای شهر منم هست کرمان
    باعث افتخار ماست،اما حیف که دیگه تو این زمونه خیلی کم قدر همچین صنایعی رو میدونن،واقعا تاسف باره،

  3. ایده جالبیه که هنرهای سنتی مدرنیزه بشن. اینجوری منسوخ نمیشن. بسیار ایده و فکر جالی بوده. موفق باشید.

  4. سلام وقتتون بخیر
    محصول شما را بصورت صادراتی خریداریم.
    شرایط فروشتون به چه صورت هست؟
    آیا در تهران نمایندگی دارید؟؟

    1. سلام آقا جهان بین عزیز
      برای پاسخ سوالتان وثبت سفارشتون، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  5. سلام روزتون بخیر من مهدی هاشمی هست از استان خوزستان شهرستان خرمشهر برنج خورستان من در تجارت برنج اگر خواستی به من تماس بگیرید برنج خورستان خلیی خوب بسیار خوب برنج خورستان درجه یک

  6. سلام مهدی هاشمی هست از استان خوزستان شهرستان خرمشهر برنج خورستان من در تجارت برنج اگر خواستی به من تماس بگیرید برنج خورستان خلیی خوب بسیار خوب برنج خورستان درجه یک

  7. برای ارتباط با مشاوران باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟ شماره ای تو سایت ندیدم ممنونم از پاسخگوییتون

  8. خیلی عالی بود واقعا روی میز که قرار میدیم یه جلوه خاص و شیکی به میز میده همه مشتریها در موردش سوال میکنند که من سایت خوب شمارو معرفی میکنم

  9. سلام وقت بخیر از محصولات پته هشت رنگ این سایت خرید کردم کیفیت بسیار خوبی داشت از خریدم بسیار راضی بودم به شما هم توصیه میکنم از محصولات پته هشت رنگ این سایت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا