پته کرمان

معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده رومیزی پته دوزی چهاربته

هنر سوزن دوزی کردن، یکی از هنرهای اصیل در کشور ما است و انواع گوناگونی دارد که یکی از بهترین آن ها پته دوزی نامیده می شود و از آن در تولید آثار مختلفی مانند رومیزی های بزرگ و کوچک استفاده می گردد، معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده انواع و اقسام رومیزی پته دوزی چهاربته این محصولات زیبای هنری را از تولید کننده ها خریداری می نمایند و بعد با احتساب کمترین میزان سود به دست مردم می رسانند.

معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده رومیزی پته دوزی چهاربته

جنس رومیزی چهار بته پته

جنس رومیزی چهار بته پته همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم از هنر زیبای پته دوزی برای تولید کردن مدل های مختلف رومیزی استفاده می شود که یکی از آن ها رومیزی پته چهار بته نام دارد که در اصل یک رومیزی چهار گوش است که در جهار طرف آن چهار نقش به صورت سرو های خمیده یا بادامی شکل به چشم می خورند که زیبایی خاصی به آن می بخشند و به صورت قرینه در اطراف این رومیزی قرار گرفته اند.

جنس زمینه یا عریض این رومیزی های پته کرمانی در بهترین حالت ممکن باید پشمی بوده و از ضخامت مطلوب، تراکم بافت بالا و ایست زیادی برخوردار باشند تا محصولات مورد نظر از کیفیت حداکثری، اصالت کامل و ارزش بالایی برخوردار گردند و مورد پسند همه مصرف کننده ها قرار بگیرند، ولی در برخی موارد ممکن است از پارچه های پلی استری نرم تری هم برای دوخت این محصولات هنری استفاده شود که انجام کار را راحت تر می کنند.

نخ های رنگی یا ریس های مورد استفاده در دوخت نقوش محصول هم اغلب پنبه ای هستند و با استفاده از رنگ های گیاهی مختلفی مانند حنا، روناس، گردو و کتیرا رنگ آمیزی می شوند تا بیشترین دوام و جلا را داشته باشند و در طی سال ها استفاده اصلا تغییری در ظاهر آن ها ایجاد نگردد و چنین محصولی مسلما قیمت بالایی دارد.

چگونگی دوخت رومیزی چهار بته

چگونگی دوخت رومیزی چهار بته رو میزی بیضی یا مربعی چهار بته تولید شده با دوخت پته اصیل ایرانی محصولی است که با تلفیق کردن چند طرح مختلف تولید می شود که با قرار دادن آن ها در کنار هم می توان به یک نقش زیبا دست پیدا کرد که مثل تابلویی به نظر می رسد و ما در ادامه این مطلب قصد داریم به نحوه دوخت این رومیزی و طرح های آن اشاره کنیم:

  1. در داخل این رومیزی یک نقش ترنج بزرگ در قسمت میانی پارچه قرار می گیرد که مهم ترین بخش آن به شمار می رود و بیش از همه به چشم می آید.
  2. در چهار ضلع یا گوشه رومیزی هم چهار نقش بادامی قرار داده می شود که با حالت خمیده خود زیبایی خاصی به این محصول می بخشند.
  3. دور تا دور رومیزی را با نقوش درختی کوچکی به شکل سرو یا کارج تزئین می کنند که مثل یک قاب طرح های میانی را دربر گرفته و زیبایی خیلی زیادی به آن ها می دهند.
  4. در کنار این طرح های بادام شکل چهار عدد ترنج نیمه هم قرار داده می شوند که باعث پر شدن زمینه کار شده و بر ظرافت طرح اضافه می نمایند.

سفارش عمده رومیزی پته دوزی چهاربته درجه یک

سفارش عمده رومیزی پته دوزی چهاربته درجه یک مراکزی که مسئول پخش و فروش عمده انواع آثار پته دوزی شده درجه یک مثل رومیزی های چهاربته و تابلوی وان یکاد هستند، همواره آماده دریافت سفارش خرید تمام هم میهنان ما از اقصی نقاط ایران می باشند و این آثار هنری را با کمک پیک شرکت یا پست پیشتاز برای آن ها ارسال می کنند و در اختیار آن ها قرار می دهند.

مراکز فروش این آثار به دلیل اینکه این محصولات زیبا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طرف تولید کننده ها عرضه می کنند، ارزش افزوده خیلی کمی را برای آن ها در نظر می گیرند که موجب کاهش هزینه خرید مردم می شود و در نتیجه قدرت خرید آن ها و رونق بازار فروش این محصول را تا حد زیادی بالا می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا