پته کرمان

مرکز پخش انواع پته قندان به قیمت پایین

پته دوزی یکی از هنرهای سنتی استان کرمان محسوب می شود که دارای طرح و مدل های متنوعی است و با توجه به کیفیت عالی و زیبایی بی نظیر مورد استقبال مشتریان زیادی واقع شده است. این روزها مرکز پخش انواع پته قندان، این محصول را با قیمت پایین و کیفیتی درجه یک به مشتریان در سطح کشور عرضه می کند که به دلیل کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد.

مرکز پخش انواع پته قندان به قیمت پایین

آشنایی با انواع طرح های پته قندان

آشنایی با انواع طرح های پته قندان طرح های پته قندان بسیار متنوع می باشند که از زیباترین طرح های آن می توان به طرح افشان، طرح قلبی، طرح گل و بلبل، ترنج، مینیاتوری، سروری و … اشاره کرد که هر کدام از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار بوده و مشتری بر حسب نیاز و سلیقه خود به آسانی می تواند محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. پته از نظر رنگ هم بسیار متنوع می باشد و در رنگ های آبی، زرد، قرمز و سبز و .. در بازار مشاهده می شود که بسیار زیبا و شکیل می باشند.

پته در انواع خام و دوخته شده تولید می گردد و دارای دوخت مختلفی از جمله برگ دوزی، خط دوزی، سه زنجیره، ساده و شلال و … می باشد که از بهترین سوزن و نخ مخصوص در طراحی و دوخت این محصول استفاده می شود و بر روی پارچه با‌کیفیت انواع نقش و طرح های شیک و زیبا طراحی و اجرا می گردد. پته خام رومیزی در ابعاد و سایزهای متنوع ‌‌و به صورت تکی و ست دوخته می شود که با توجه به تنوع زیاد در طرح و رنگ توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش بسیار خوبی داشته باشد.

عواملی که در قیمت گذاری پته خام قندان تاثیر دارند

عواملی که در قیمت گذاری پته خام قندان تاثیر دارند عوامل و فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت‌ پته خام تأثیر گذار می باشند که از مهمترین این موارد می توان به نحوه خرید و فروش، طرح و مدل آن و … اشاره کرد. همان طور که می دانید پته تنوع زیادی در رنگ و نقش دارد و هنر دست بسیاری‌ از هنرمندان خلاق و خوش ذوق می باشد که با استفاده از بهترین پارچه ها و ابزار درجه یک تولید می شود که تمامی این موارد و نوع متریال استفاده شده در این محصول می تواند نقش مهمی بر قیمت آن داشته باشید همچنین میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه‌های تولید و ابزار و نخ های مورد استفاده در پته هم بر قیمت مؤثر است.

مسلما مشتریانی که انواع پته را به شکل کلی ‌و مستقیم خریداری می کنند، هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد و این نوع خرید به دلیل مزایای فراوان بسیار پررونق‌ می باشد و اکثر افراد این نوع خربد را ترجیح می دهند و این نوع خرید بسیار پررونق می باشد.

مرکز تولیدی قندان پته دوزی مدرن

مرکز تولیدی قندان پته دوزی مدرن در حال حاضر تولید کنندگان متعددی در استان کرمان در زمینه طراحی و تولید انواع پته مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و با استفاده از نخ های مرغوب و باکیفیت طراحی‌ و تولید می کنند و علاوه بر عرضه این محصول در بزترهای داخلی آن را با ضمانت کیفیت به اکثر کشورهای جهان با بهترین کیفیت و در طرح های متنوع صادر می کنند که به دلیل زیبایی فوق العاده در کشورهای مقصد هم بسیار پرفروش است. صادرات انواع صنایع دستی از جمله پته باعث ارزآوری خوبی برای کشورمان می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است.

امروزه بازار‌ خرید و فروش انواع پته بسیار داغ می باشد که این امر به دلیل کیفیت درجه یک و کاربرد وسیع است که توانسته مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی‌ را به خود اختصاص دهد. بسیاری از صادر کنندگان و .. از خریداران عمده انواع پته به شمار می آیند که آن را مستقیما از تولیدکنندگان و با ارزان ترین قیمت تهیه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا