پته کرمان

مرکز فروش پته سینی کرمان

کشور ما به دلیل داشتن صنایع دستی متفاوت همواره در سراسر دنیا بسیار شناخته شده و معروف است. از زیباترین ابزار و وسایلی که مربوط به صنایع دستی استان کرمان است می‌توان به پته سینی کرمان اشاره کرد که از زیبایی و جلوه بی نظیری برخوردار می باشد. بازار فروش پته سینی گرد همواره از رونق خوبی برخوردار است و افراد تمایل دارند این پته های زیبا را برای تکمیل دیزاین وسایل مد نظرشان استفاده نمایند.

مرکز فروش پته سینی کرمان

کیفیت انواع پته سینی کرمان

کیفیت انواع پته سینی کرمان برای تولید یک قطعه پته نیم بقچه ابتدا آن را به اندازه لازم بریده و سپس آن را با دست طراحی می‌کنند زنان عشایر و روستایی این کار را در منزل انجام می‌دهند و به عنوان یک صنایع دستی به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد طرح‌هایی از شکل حیوانات مثل شکار و انواع درخت ها بر روی آنها ایجاد می‌کنند پته دوزی نوعی هنر است که همه زمینه‌های آن با نخ های پشمی یا ابریشمی می باشد و در رنگ بندی های مختلف و نقش های زیادی وجود دارد و هرکس متناسب با سلیقه خود می‌تواند آن را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد.

انواع پته را میتوان از طریق سایت های اینترنتی سفارش داد و درب منزل تحویل گرفته و از این طریق دست دلالان و واسطه ها را حذف کنیم و یک خرید بی واسطه را انجام دهیم صنایع دستی دارای کیفیت بالایی هستند و این هنر زیبا در برابر عوامل جوی آسیب‌پذیر می باشد و زود خراب می‌شوند و در سفره خانه ها و رستوران های سنتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و خیلی زیبا و شیک هستند پته صادراتی دارای کیفیت و تنوع رنگهای مختلف می باشد.

سایز بندی متنوع پته سینی

سایز بندی متنوع پته سینی شاید برایتان جالب باشد بدانید که پته سفید رومیزی عسلی بهترین گزینه برای دیزاین ابزار و وسایل پذیرایی هستند و به عنوان پوشش های زینتی برای وسایل مختلف کاربرد خواهد داشت. پته سینی گرد به گونه ای طراحی می شود که شما بتوانید برای زیباتر کردن ابزارها و ظروف پذیرایی خود از آنها استفاده کنید، این پته ها به گونه ای هستند که با قرار دادن اجسام مختلف بر روی آنها می توانید اطمینان داشته باشید که آسیبی به آنها نخواهد رسید.

از طرف دیگر پته ها را می توانید برای انواع دیوار آویز و قاب عکس های مختلف استفاده کنید. نحوه دوخت و الگوی آنها آنقدر زیباست که شما می توانید برای فضاهای مختلف و زیباتر کردن دکوراسیون های گوناگون از آنها استفاده کرده و همواره از زیبایی و انرژی مثبت آنها بهره مند خواهید شد. توجه داشته باشید که پته سینی گرد کاربردهای فراوانی دارد و شما می توانید آنها را با طرح و اشکال دیگر تهیه کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که پته دوزی یکی از بزرگترین و گسترده‌ترین صنایع دستی استان کرمان به شمار می‌آید، که علاوه بر زیبایی، طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. پته‌ها با روش‌های دستی تولید می‌شوند و به همین دلیل از زیبایی و جلوه بی نظیری برخوردار می‌باشند. برای تولید انواع پته ها از نخ‌های ضخیم و نازک استفاده می‌کنند که مطابق با الگوی اولیه باید آنها را تهیه و در زمان مورد نیاز استفاده نمود.

توجه داشته باشید الگوها باید بر روی کاغذ ثبت شوند. افرادی که اقدام به تولید پته‌های سینی می‌کنند می‌دانند که برای شروع کار از کجا و چگونه روند کار را آغاز کنند، آنها با تبحر کامل اقدام به تولید این پته‌های زیبا کرده و محصولات زیبا و شکیل را به بازار عرضه می‌دارند. باید بدانید که استفاده از الیاف مرغوب، سنگ‌ها و زیور آلات تزئینی مخصوص این کار سبب می‌شود تا محصول نهایی زیبایی چشمگیری داشته و البته دوخت محکم و متراکم سبب دوام بیشتر آنها خواهد شد. باید بدانید که روند بافت پته‌ها کاملا اصولی انجام می‌شود و باید طبق قوانین و قواعد اصلی طی شود.

بسیاری از افرادی که به پته های زیبا علاقه دارند می‌توانند آنها را مطابق با سلیقه خود با الگوهای موردنظرشان به مراکز تولید کننده سفارش دهند. وجود الگو سبب می‌شود تا افراد بتوانند این پته‌ها را با سهولت بیشتری بافته و به متقاضیان عرضه دارند. انتخاب رنگ، جنس و نحوه بافت آنها به عهده افراد خواهد بود. به طورکلی پته دوزی بسیار آسان و شیرین خواهد بود و به ابزارهای گران قیمت و پیچیده نیاز نخواهد داشت.

انتخاب درست بهترین پته سینی

انتخاب درست بهترین پته سینی اگر برای خرید انواع پته رومیزی سرمه ای به مراکز مربوطه مراجعه کنید متوجه می‌شوید که این کالا در کنار طرح‌ها و ابعاد متنوعی که‌ دارند، قیمت‌های مختلفی داشته و بر اساس طرح ها مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند. مراکز تولید کننده از مواد باکیفیت و الیاف های درجه یک استفاده می‌کنند و سبب تولید پته های مرغوب و با دوام خواهد شد. با این حال استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک می تواند تاثیر مستقیمی بر کیفیت و قیمت پته سینی داشته باشد.

مراکز تولید کننده انواع پته سینی صادراتی این محصول را بصورت هنرهای دستی و یا با استفاده از دستگاه‌های صنعتی تولید می‌نمایند. حتما می‌دانید که کار دست بسیار گران قیمت است زیرا زحمت و دقت فراوانی را به پای آن گذاشته تا بتوانند محصولات زیبا را با الگوهای استاندارد تولید نمایند. بطور کلی اگر این محصولات بصورت صنایع دستی تولید شوند قیمت بالاتری داشته و ارزش مادی و معنوی آنها افزایش خواهد یافت. البته ناگفته نماند که استفاده از دستگاه‌های پیشرفته سبب تولید این پته های زیبا با دقت بیشتر و ظرافت افزون تر خواهد شد. بطور کلی پته ها طرح و الگوهای مختلفی دارند که معمولاً بر اساس مواد و ابزار های به کار رفته قیمتشان متفاوت است، که می‌توانید متناسب با سلیقه و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید آنها را خریداری نمایید.

اگر از پولک، منجوق و سنگ های ریز استفاده شود قطعاً قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد، اما شما می‌توانید طرح‌های ساده تر را با قیمت مناسب خریداری نمایید. استفاده از مواد اولیه و ابزارهای درجه سبب می‌شود تا کیفیت این محصول افزایش پیدا کرده و البته بر قیمت نهایی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

توزيع کنندگان پته سینی کرمان

توزيع کنندگان پته سینی کرمان تامین عمده پته رومیزی بیضی قرمز درجه یک را می‌توان از طریق تولیدکنندگان این محصول تهیه و خریداری کرد و در بازار توزیع و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد رودوزی ها می باشد که پارچه های ضخیم و پشمی از نخ های طبیعی گوسفندان تولید میشود این نخ به دو روش صنعتی و سنتی تهیه می کنند در روش سنتی توسط زنان خانه دار پشم گوسفند را می رسند و به نخ تبدیل می کنند اما در روش صنعتی پشم گوسفند را به صورت آماده تهیه کرده و به کارخانه های ریسندگی تحویل داده و یک نخ با کیفیت و محکم به شما تحویل میدهند.

پته صادراتی در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارند و رنگ های طبیعی در آن به کار برده شده است و طرفداران زیادی در دنیا و جهان دارد وبه صورت عمده تهیه می شود و انواع آن را در رنگ های مختلفی تهیه کرده و استفاده کنند با هنر دست نقش بندی میشود عرضه پته به شکل گسترده در بازار های مختلف صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا