پته کرمان

مرکز فروش پته خام قندان با کیفیت بالا

از مراکز فروش پته خام قندان با کیفیت بالا می توان به اینترنت و فروشگاه های همواره آنلاین اشاره کرد به طوری که انواعی از پته های مختلف به صورت غیر حضوری به فروش می رسد.

خریداران می توانند از فروشندگان در مورد نوع محصول کمک و راهنمایی خواسته و به بهترین ها دسترسی پیدا نمایند، فروش آنلاین از اتلاف وقت و پرداخت هرگونه هزینه اضافی جلوگیری می نماید. فروشندگان این مراکز خدمات دائمی و روز افزون را سرلوحه کار خود قرار می دهند و این وظیفه را به نحو احسن به انجام می رسانند.

مرکز فروش پته خام قندان با کیفیت بالا

راهنمای خرید سینی پته با کیفیت

راهنمای خرید سینی پته با کیفیت از آن جا که افراد خواهان و دوست داران خرید از سینی پته با کیفیت می باشند خریداران موقع خرید در مورد محصول باید به چند ویژگی منحصر به فرد کالا توجه نمایند از جمله:

  • سلامتی فیزیکی محصول می باشد که باید مطمئن باشند که دسته های سینی، بدنه سینی، پایه های سینی کاملا به یک دیگر متصل شده اند و می توانند وزن زیادی را تحمل نمایند.
  • از آن جا که قیمت ها نشان دهنده کیفیت کالا ها می باشد خریداران موقع خرید نباید صرفا به قیمت ها اکتفا نمایند؛ زیرا افزایش قیمت به منزله افزایش کیفیت کالا می باشد.
  • سینی پته باید از لحاظ کیفیت از جمله دوخت و دوز، نحوه طراحی و رنگ بندی، اتو کشی و نصب آن روی سینی مرتب و تمیز انجام گرفته شده باشد.
  • نگهداری از پته سینی نیاز به دقت ویژه ای می باشد که باید به دور از نور مستقیم خورشید، آب، رطوبت، موریانه و حشرات باید نگهداری گردد تا بتواند شکل و کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.
  • اندازه پته سینی متناسب با اندازه و سایز سینی تهیه شده باشد تا زیبایی سینی را جندین برابر کند پته سینی دارای نقوش خاصی می باشد و همراه با استکان و قندان موجود می باشد که بهتر است موقع خریدن اقدام به خرید یک جا از تمامی ست های پته خریداری نمود.

علت مقرون به صرفه بودن پته قندان شش ضلعی

علت مقرون به صرفه بودن پته قندان شش ضلعی از آن جا که قندان پته شش ضلعی از جمله محصولات مربوط به صنایع دستی و هنر های دستی می باشد از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد و توانسته جزء پرفروش ترین کالا ها به شمار بیاید؛ زیرا این محصول در داخل کشور توسط دستان هنرمند زنان و مردان اصیل ایرانی تهیه می شود هر چقدر محصولات در داخل کشور تولید شود از لحاظ قیمت بسیار مناسب می باشد.

قندان پته نصبت به قندان های پلاستیکی و چوبی دارای قیمت مناسب می باشد و این محصول که توانسته جایگاه خود را به صادرات برساند اگر از سوی مسئولین حمایت های ویژه ای صورت بگیرد تا این نوع کالا بتواند به خارج از کشور صادر شود می تواند در آمد برابر با در آمد صادرات نفت باشد.

هر چقدر مشتریان خارجی و داخلی اقدام به خرید این کالا ها به صورت عمده، بدون واسطه و مستقیم نمایند می تواند در کاهش قیمت ها بسیار موثر باشد که از سوی مغازه داران و فروشگاهیان استقبال ویژه ای می شود. از دلایل دیگر مقرون به صرفه بودن قندان پته در دسترس بودن تمامی مواد اولیه در تولید پته می باشد.

از دلایل دیگر مقرون به صرفه بودن آن این می باشد که هنوز وارد رقابت در بازار های جهانی نشده است و فقط مختص به کشور ایران می باشد و قیمت آن به گونه ای می باشد که همه ی افراد می توانند به راحتی خریداری نمایند.

چگونگی تولید پته قندان شش ضلعی

چگونگی تولید پته قندان شش ضلعی قندان شش ضلعی هنر آفریده دست بانوان ایران زمین می باشد که اگر بخواهیم به فرآیند تهیه و تولید پته قندان بپردازیم می توان این گونه بیان کرد:

با استفاده از پارچه های ضخیم مخصوص به پته استفاده می شود که نخ های به کار گرفته شده در تهیه پته در انواع رنگ های فانتزی و جذاب می باشد که از جنس نخ ابریشم می باشد دارای مقاومت و استحکام بی نظیری می باشد می توان انواع نقوش از جمله پرنده، طرح گل، قلبی روی محصول ایجاد کرد.

به عنوان روکش خوب و یک کالای تزئینی بر روی بدنه قندان استفاده می شود که خود قندان فرق نمی کند که از سفال باشد یا کریستال و غیره نقش های ایجاد شده بر روی پارچه پته به حالت برجسته می باشد و بسیار شیک و حذاب است.

پته قندان در انواع اندازه ها و سایز های مختلف بستگی به خود خریداری می تواند متفاوت باشد که باید از لحاظ کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد که بر اساس همین مورد قیمت گذاری می شود. تولید کنندگان در داخل جعبه های مدرن و کلاسیک این نوع کالا را قرار می دهند که می توان از آن به عنوان هدیه با ارزش به عزیزانمان تقدیم نماییم.

به دلیل این که بافت این نوع کالا نرم و لطیف می باشد در صورت لکه دار شدن آن بهتر است در دمای ملایم از آب، بدون هیچ گونه مواد شیمیایی شست و شو انجام بگیرد و از چنگ زدن کالا موقع شستن باید اکیدا اجتناب نمود.

شرکت پخش پته خام قندان

شرکت پخش پته خام قندان کارخانه جات تولیدی و شرکت های پخش پته خام قندان به خارج از کشور همواره تلاش می کنند بهترین نوع از محصولات را در اختیار خریداران خارجی قرار دهند تا از این طریق به مشتریان و خریداران خارجی نشان دهند که در داخل کشور محصولاتی تولید می شود که از لحاظ کیفیت بی نظیر می باشد و می تواند رقابت خوبی را با محصولات و کالا های تولید شده در خارج از کشور داشته باشد.

پخش به خارج می تواند در روند تولیدات داخلی موثر باشد و اقتصاد کشور را رو به افزایش ببرد، چرخه اقتصادی کشور فعال باشد، سود آوری،گردش مالی، توان خرید را در سطح بازار گسترش دهد اشتغال بی شماری از جوانان در داخل کشور فراهم سازد، ریال ایران را به دلار خارجی تبدیل نماید.

شرکت های پخش محصولات خود را از طریق سایت های معتبر و شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند تا از این طریق مشتریان خارجی را به سمت و سوی خود جذب نمایند، از طریق گرفتن غرفه و در معرض دید قرار دادن محصولات تولیدی خود به خریداران خارجی سعی در جذب مشتری می نمایند که این خود باعث افزایش تولیدات و صادرات می شود.

شرکت های پخش کننده روی افکار مشتریان خارجی و داخلی تحقیق می کنند که خریداران تمایل به خرید چه نوع و با چه کیفیتی از محصولات می باشند پخش کنندگان علاوه بر کمیت به کیفیت محصولات توزیع شده خود توجه ویژه ای می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا