پته رومیزیپته رومیزی عسلی

مرکز فروش رومیزی مستطیل پته

شناخت رومیزی مستطیل پته

رومیزی پته در طرح های مختلف در بازار وجود دارد .تنوع این رومیزی ها به حدی است که افراد مختلف با سلیقه های مختلف ،می توانند رومیزی مورد نظر خود را انتخاب کنند .

این نوع رومیزی ها دارای اشکال هندسی مختلفی از قبیل مربع، مستطیل، گرد، بیضی و در نمونه‌ های دیگر تولید می‌ گردند که هر کدام دارای ابعاد و اندازه ‌های مختلفی می ‌باشند و بر حسب اندازه های استاندارد میز های تولید شده در بازار نیز تولید می‌ گردند .

یک نوع از این رومیزی ها که مشتریان زیادی دارد و کیفیت و جذابیت خاصی در بین سایر رومیزی های پته دارد رومیزی مستطیل پته می باشد .

رومیزی مستطیل پته نوعی رومیزی سنتی می ‌باشد که دارای طرح های بسیار زیبایی بوده و عمدتاً با رنگ‌ های شاد و جذابی تولید شده است که برای سلیقه ‌های مختلف قابل استفاده می ‌باشد .

ابعاد رومیزی مستطیل پته نیز مانند نمونه‌ های دیگر متنوع بوده و از تنوع زیادی برخوردار است و عمدتاً در اندازه های کوچک، متوسط، بزرگ و غیره تولید می‌ شوند و هرکدام دارای ابعاد استاندارد می‌ باشند که از مهمترین ابعاد آنها می ‌توان به ۲۰*۳۰، ۵۰*۶۰، ۶۰*۷۰، ۹۰*۱۰۰ است و ابعاد متنوع دیگری هم دارند .

کاربرد رومیزی مستطیل پته

رومیزی پته دوزی دارای اشکال مختلفی می ‌باشد که با تنوع زیادی که دارد توانسته سلیقه‌ های مختلف را پوشش داده و از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار گردد که یک نمونه از آنها رومیزی مستطیل شکل می ‌باشد، مرکز خرید رومیزی مستطیل پته به عنوان مرجعی معتبر برای خرید این کالا می باشد به نحوی که انواع مختلفی از این محصول را در معرض فروش قرار داده .

با تنوع زیاد در طرح، رنگ و ابعاد و اندازه توانسته تمام سلیقه ‌های مختلف را در زمان خرید به خوبی پوشش دهد.موارد کاربردی رومیزی مستطیلی پته ،این رومیزی پته دارای کاربردهای زیادی بوده و شما می توانید بر روی سطوح مختلف از آن استفاده کنید .

سایز این رومیزی متفاوت بوده و بر روی عسلی های مختلف پهن می شود و شما می توانید در مواقع پذیرایی از مهمان از این هنر زیبا استفاده کنید. پوشش دهی آنها بسیار خوب است و دوام و ماندگاری زیادی هم دارند .

رومیزی های مستطیلی بر روی میز ناهارخوری هم استفاده می شوند و اغلب در وسط میز قرار می گیرند. در محیط های اداری هم برای تزیین بیشتر از این مدل ها استفاده می کنند و آنها را روی سطح قرار می دهند .

از دیگر کاربردها می توان به پوشش دهی برخی لوازم اشاره کرد که زیبایی آنها رو دو چندان می کند. برخی از این هنر زیبا برای تزیین لباس های محلی استفاده می کنند که بهترین جلوه را دارد. استفاده به عنوان روپشتی های سنتی هم می تواند بهترین گزینه باشد .

که در حسی طبیعی و سنتی به محیط می دهد .

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]رومیزی پته یکی از محصولات پر فروش پته می باشد که طرح ها و نقش های متنوع و زیبایی دارد از میان این طرح ها رومیزی مستطیل پته دارای جذابیت خاصی می باشد و در ابعاد گوناگون در بازار وجود دارد اما سایز ۵۰*۶۰ آن مشتری بیشتری دارد .[/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا