تزئینات پتهتزئینات پته صادراتی

مرکز فروش تزئینات پته صادراتی

برای خرید تزئینات پته خریداران می‌ توانند به مرکز فروش تزیینات پته صادراتی مراجعه نمایند و کالاهای مورد نظر خود را در هر تعداد مقدار که می‌ خواهند خریداری نمایند باید بدانید که خرید از این مراکز فروش به صورت عمده می تواند خرید مقرون به صرفه برای خریداران باشد به این خاطر که گاهی اوقات فروشندگان بر روی نرخ فروش عمده این کالا تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر می‌ گیرند و همین امر موجب کاهش قیمت انواع نخ پته صادراتی می‌گردد.

مرکز فروش تزئینات پته صادراتی

آشنایی با کاربرد های مختلف تزئینات پته

آشنایی با کاربرد های مختلف تزئینات پته هنر پته دوزی زیر شاخه رودوزی سنتی بوده که هنر اصیل بانوان کرمان می باشد که بر روی پارچه های پشمی و ضخیم به صورت طرح های بته جقه و یا گلدوزی شده قرار م ی‌گیرند و معمولاً برای تولید رومیزی، سجاده و یا جلد قرآن از این نوع کالا استفاده می شود. باید بدانید که برای پته دوزی نیاز به ابزار مخصوص می باشد و پارچه‌ای که برای تزیینات پته مورد استفاده قرار می‌ گیرد باید دارای جنس ضخیم باشد که چهار باف است.

انواع تزیینات پته برخلاف تصور عموم با گلدوزی متفاوت بوده و از تکنیک های خاص خود برخوردار می باشد به همین دلیل تنوع بالایی در تزئینات دارند و این کار با دقت و ظرافت بالای توسط بانوان هنرمند انجام می‌شود که همین امر در زیبایی کالای تولید شده تاثیر فراوانی می‌گذارد.

معمولاً دوخت این نوع کالاها و همچنین نوع گره آنها نیز با دیگر انواع دوخت ها متفاوت بوده که به صورت ساقه دوزی، تک زنجیره ای و دندان موشی تهیه می‌شوند. ایده هایی که برای تزئینات پته دوزی مورد استفاده قرار می گیرد معمولا طرح های اصیل سنتی ایرانی هستند که دارای نقش های پیچیده بوده و در اشکال مختلف تولید می شوند.

توزیع کننده تزئینات پته کرمان

توزیع کننده تزئینات پته کرمان فروشنده تزئینات پته کرمان با توزیع این تزیینات به دیگر فروشگاه های عرضه وسایل سنتی توانسته است سود بالایی را کسب نماید و به عنوان توزیع کننده اصلی این محصولات در کشور شناخته شود ضمنا باید بدانید که تمامی تزئینات پته موجود در این مرکز فروش از درجه یک ترین نوع این کالا می باشند که بر روی پارچه های درجه یکی تهیه می گردند و دارای ظاهری خاص و زیبا می باشند‌

این فروشنده همچنین با در نظر گرفتن توانایی و قدرت خرید مردم قیمت کالاهای موجود در فروشگاه خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و از این طریق توانسته است میزان فروش محصولات خود را چندین برابر نماید. به دلیل اینکه انواع متعدد هنرهای پته دوزی کرمان در کشور به صورت انبوه تولید می شود سالانه مقدار زیادی از این کالاها برای فروش به بازار دیگر کشورها صادر می‌شود و موجب سودآوری بالایی برای کشورمان می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا