پته کرمان

مرکز خرید پته کرمان

برای آگاهی از قیمت به روز پته کرمان می توان به سایت و نمایندگی های آن مراجعه کرد. قیمت این محصولات تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. پته کرمان علاوه بر داخل کشور در خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارد. می توان این محصولات را به صورت آنلاین از سایت هایی که در زمینه فروش پته با کیفیت فعال هستند، بدون واسطه و با قیمت خیلی بهتر خریداری کرد. مرکز خرید پته کرمان در بازار شهر های مختلفی فعالیت دارد تا افراد راحت تر بتوانند احتیاجات خود را برطرف کنند.

مرکز خرید پته کرمان

آشنایی با نحوه پته دوزی

آشنایی با نحوه پته دوزی پته دوزی از جمله هنر های بارز و محبوب در بین ایرانیان است که در شهر های مختلفی زمینه برای تولید شان فراهم می آید و از همین رو در بازار می توان آنها را در نمونه های مختلفی جست و جو کرد. در ادامه در مورد نحوه پته دوزی می خواهیم بگوییم که در خانه ما ایرانیان به صورت عمده انجام می شود. در ادامه مطلب مراحل مورد نظر را ذکر می کنیم:

  • در مرحله اول که گرته زنی می گویند نقش پته را سوزن سوزن می کنند و روی پارچه قرار می دهند و به کمک صابون طرح مورد نظر را روی پارچه ایجاد می کنند
  • مرحله بعد انتخاب نخ مورد استفاده می باشد که در رنگ های تیره و روشن می باشند
  • مرحله سوم دور دوزی طرح است که با این شیوه طرح به خوبی نمایان می شود
  • بعد از دور دوزی باید برگ دوزی و سایه زدن با نخ برای نقش ها و گل ها انجام شود
  • مرحله آخر شست و شوی پته و اتو کشی می باشد

بررسی نقوش روی پته رومیزی

بررسی نقوش روی پته رومیزی پته ها در بازار در نمونه های مختلفی هستند که با این وجود در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. پته رومیزی از این موارد می باشد که با طرح و نقش های بسیار زیبایی می توانند نظر خریداران زیادی را به خود جلب کنند. نقوش روی پته دارای تنوع زیادی است که می تواند درخت، مادر و فرزند، انواع حیوانات، گیاهان و … باشد.

افراد با سلایق مختلفی برای خرید این محصولات اقدام می کنند که هر کدام از آنها می توانند بازار خاصی را ایجاد نمایند. پته رومیزی کرمان در اندازه های مختلفی می باشد که این امر می تواند در قیمت فروش آنها تاثیر بگذارد. قیمت رومیزی پته دوزی شده را تولید کننده بر اساس مشخصات شان تعیین می کند که این امر می تواند در انتخاب خریداران تاثیر بگذارد.

ریس در پته دوزی چه کاربردی دارد؟

ریس در پته دوزی چه کاربردی دارد؟ قسمت های مختلف پته را اگر مورد بررسی قرار دهیم بخش های مختلفی مطرح می گردد که از این موارد می توان به ریس اشاره نمود که منظور همان نخ هایی است که در پته دوزی مورد کاربری قرار می گیرد. ریس را نخ های پشمی معرفی می کنیم که به صورت ریسیده شده در دسترس قرار می گیرد. در نمونه های متنوعی عرضه می گردند.

از نظر رنگ ریس ها با همدیگر فرق دارند که می توان به ریس عنابی، مشکی، سبز روشن، سبز تیره، نارنجی، قرمز، آبی روشن و آبی تیره و … اشاره نمود که هر کدام طرح و رنگ خاصی را برای پته ها ایجاد می کنند. قیمت کناره پته خام بر اساس نوع ریس هایی که مورد استفاده قرار می گیرد تعیین می گردد و هر چه ریس ها مرغوب تر باشد مسلما قیمت آنها بالاتر می رود.

میزان مصرف ریس در پته ها بستگی به ضخامت و نقوش پته دارد و به طور معمول در هر 1 متر مربع پته 400 گرم نخ مورد استفاده قرار می گیرد. قاب سینی پته نمونه دیگری از محصولات است که به صورت عمده مورد داد و ستد قرار می گیرد.

صادرات پته کرمان درجه یک

صادرات پته کرمان درجه یک عرضه کنندگان ایرانی قابل توجه ترین معاملات را برای خود ترتیب داده اند تا به هر نوعی نمونه تولیدات جدید اعم از پته کرمان درجه یک هم با ذکر فواید کافی و اثرات نتیجه بخش خود در حوزه صنعتی، به دریچه های بازاری راه پیدا کنند و از این رو مشتریان بیشتر از همیشه تشویق شوند تا این که به جای استفاده از ساخته های خارجی و با مارک های متفاوت تنها بر روی محموله های ایرانی اتکا کنند.

محصولات بسباری وجود دارد که در صنايع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و یکی از انواع آن ها پته کرمان نام دارد که یک نوع فرش پرطرفدار بوده و با توجه به کاربرد های فراوان از تعداد خرید بالایی برخوردار هستند، صادر کنندگان پته های کرمان این محصول را که دارای درجه کیفی ساخت بالایی است به کشور های مختلف صادر می نمایند و صنعت صادرات آن بسیار سودآور گشته است.

پته های کرمان که مشتریان زیادی را دارا هستند به طور انبوه توسط شرکت تهیه کننده به بازار روانه می گردند و خریدارها نیز می توانند محصولات مورد نظر خود را به طور عمده برای خرید سفارش دهند. تولید انواع پته کرمان به صورت انبوه باعث می شود که این محصولات خارق العاده و کاربردی به میزان زیاد در بازار یافت گردند و مشتریان نیز بتوانند این نوع از فرش ها را به طور یکجا خریداری نمایند.

افرادی که در پی خرید فرش پته درجه یک هستند می توانند محصولات صادراتی را برای خرید انتخاب نمایند و دلیل این امر کیفیت و دوام بی نظیر مربوط به این نوع از فرش های مورد نظر است که در بازار به فروش می روند و البته خواهان زیادی نیز در بازار خارجی دارند و این موضوع سبب می گردد که مرکز صادرات انواع فرش پته به ارائه بهترین نمونه از این پوشش های کاربردی و مشتری پسند به عرصه جهانی اقدام نماید و نمونه های گوناگونی از این نوع فرش ها با ابعاد مختلف را در دسترس خریدارهای خود در کشورهای مختلف قرار دهد.

نمونه های متفاوتی از پته کرمان که طرفدارهای زیادی در جهان دارند به طور آنلاین توسط خریدارها در سراسر دنیا می توانند سفارش داده شوند و سپس فروشگاه صادراتی بزرگ می کوشد که این محصولات متنوع و با کیفیت را به سرعت به دست مشتریان خود در اقصی نقاط دنیا برساند و لازم به ذکر است که محصولات صادراتی مورد نظر از جمله محصولاتی هستند که در کارخانه تولید کننده شناخته‌ شده در ایران تهیه می شوند و این کارخانه به استانداردهای مهم در تولید این محصولات اهمیت می دهد و به این ترتیب فرش های مورد نظر را به طور مرغوب و معیار به دست خریدارها می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا