پته کرمان

مرکز خرید پته سفید رومیزی عسلی

پته کرمان و بخصوص پته سفید رومیزی عسلی یکی از صنایع دستی قدیمی و ریشه دار کرمان و کشور عزیزمان ایران می باشد.شهر کرمان به زیره اش معروف است اما پته های آن هم حرف های زیادی برای گفتن دارند در ایران و دنیا. این مطلب را به جسارت عرض می کنم که پته کرمان یکی از بهترین پته های دنیا می باشد. از قدیم گفته اند هنر برای ایرانیان است که البته شاید این گفته چندان صحیح نباشد چون در جای جای جهان و از کشورهای مختلف و ممالک جهان هنرمندان برجسته بسیاری از گذشته و تا کنون بوده اند اما این ما هستیم که باید از میراث خود پاسداری کنیم چه بسا در صورت غفلت به زودی پته ایران را هم کشورهای در حال نوسعه به نام خودشان ثبت کنند. و اما عرض بنده این نیست که فقط در جهت حمایت از صنایع دستی کشور و مشخصا کرمان اقدام به خرید این کالای با ارزش و با اصالت نماییم بلکه اگر به داخل خانه خود بهتر دقت کنید خواهید یافت که جای حداقل یکی از انواع این محصولات در خانه هر کدام از ما خالی است و ضمن جلوه خاصی که به خانه می دهد حکایت از سلیقه اصیل کدبانوی خانه نیز دارد. از انواع این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد : پته سینی سفید , پته رومیزی فیروزه ای , پته نگین دوزی بته جقه , رومیزی پته دوزی

مرکز خرید پته سفید رومیزی عسلی

بررسی کیفیت پته سفید رومیزی

بررسی کیفیت پته سفید رومیزی از زیبایی این محصول که بگذریم کیفیت آن همچون زیره کرمان مثال زدنی است. این محصول همانند عروس خانه شما سلیقه کدبانوی خانه را به رخ میهمانان می کشد و چه بسا دفعه بعد که شما به منزل میهمانان خود بروید آن را در خانه آنها نیز مشاهده نمایید. ضخامت این محصول به گونه ای است که آن را مانند فرش دست باف پر عمر کرده است. همچنین بدلیل ضخامت خوب این محصول اگر آن را روی میز شیشه ای استفاده کنید در صورتیکه لیوان چای داغ را روی میز بگذارید گرمای لیوان به میز شیشه ای سرایت نمی کند تا باعث ترک خوردن میز شیشه ای گردد.

ما به عنوان یک قطعه از پازل هنر ایران زمین همراه سعی می کنیم محصولاتمان علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالایی نیز باشند تا هنر ایران جودانه بماند.

ما کیفیت را همواره در اولویت فهرست وظایف خود نسبت به مشتری های عزیزمان می دانیم .

همچنین در نظر داشته باشد که محصولات ما دارای ضمانت می باشند که این نشان از اطمینان ما به محصلات خود است.

صفر تا صد صادرات پته سفید رومیزی

صفر تا صد صادرات پته سفید رومیزی همانطور که محصولات خارجی برای ما ایرانیان جذابیت ویژه ای دارند و این را نمی توان انکار کرد، در مقابل صنایع دستی ایران نیز برای غیر ایرانیان جذابیت وصف ناپذیری دارند به گونه ای که بنده خودم شخصا بارها مشاهده کرده ام که خارجی ها با دیدن صنایع دستی ایران به طور قابل تاملی شگفت زده می شوند و چنان روی فرش و پته ایران دست می کشند گویا می خواهند با این کار به نقطه شروع هنر در تاریخ بشر بازگردند. هر چند اختلاف قیمت دلار با پول ایران موجب سود آوری و ارز آوری این محصول شده است اما ناگفته نماند که کیفیت و زیبایی این محصول برگ برنده اش در بازارهای جهانی می باشد .

همچنین صادرات این محصولات باعث شده است تا ما با توجه به میزان استقبال مردم دیگر کشورها از هر کدام از محصولات خود پی به سلیقه و خواسته مشتریان خارجی خود ببریم که این مطلب کمک شایانی به ما در بازارهای جهانی نموده است. رقابت در همه کجای دنیا وجود دارد اما با توجه به اینکه نام صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است و خودش برند می باشد لذا انواع پته علاوه بر ارز آوری در بازارهای جهانی نام ایران را در جهان همچنان بالا نگه می دارد که ما به داشتن نقشی در بالا نگه داشتن پرچم ایران به خود می بالیم .

3 ویژگی مهم پته رومیزی عسلی

3 ویژگی مهم پته رومیزی عسلی با هم برخی از ویژگی های این میراث ارزشمند از شهر کرمان را بررسی می کنیم :

اولین ویژگی این محصول دست دوز بودن آن است که برای ما ایرانیان چون هنر با خونمان آمیخته است حس خاص و ویژه ای دارد که در موارد صنعتی چنین حسی بسیار کمتر است و قابل مقایسه نمی باشد.باید اعتراف کرد حسی که صنایع دستی به ما ایرانیان می دهد به هیچ عنوان در کالاهای صنعتی وجود ندارد و هر بار که یکی از کحصولات صنایع دستی را لمس می کنیم گویا به گذشته اصیل و جودانه پارسی خود رجوع کرده ایم .

دومین ویژگی بارز این محصول دوخت نگینی آن است که آن را عروس نگینی منزل کدبانوی ایرانی کرده است.در حقیقت دوخت نگینی این محصول نقطه تمایز آن از دیگر محصولات مشابه می باشد . دوخت نگینی این محصولات مهر تاییدی از سوی هنر ایران زمین بر این کالای ارزشمند می باشد .

سومین ویژگی این محصول وزن سبک آن است که به هنگام جابجا کردن آن شگفت زده خواهید شد.شاید به این خاطر است که وقتی این همه زیبایی را بلند می کنید به طور ناخودآگاه انتظار وزن سنگینی را دارید و فکر می کنید این کالا حتما وزن زیادی دارد که توانسته است این چنین حس هنری شما را برانگیزد و با موجه وزن بسیار کم این کالا تعجب خواهد کرد .

علاوه بر اینها ضمانت و ارسال رایگان را نیز در نظر داشته باشید. و توجه کنید که ضمانت ما نشان از این دارد که به کالا ، کار و هنر خود که همان هنر ایران زمین است اعتماد داریم و به آن می بالیم .

کارخانه تولید پته سفید رومیزی عسلی

کارخانه تولید پته سفید رومیزی عسلی بسیار خوشحالیم که صنایع دستی ایران عزیز را بصورت دستی اما در قالب یک چهارچوب صنعتی تولید می نماییم و امیدواریم این الگو در دیگر محصولات صنایع دستی کشور نیز بکار گرفته شود. زیرا درست است که ذات محصول جزو گروه صنایه دستی است اما روش مدیریت تولید و عرضه آن بصورت سنتی به هیچ عنوان برازنده هنر فاخر کشور عزیزمان نیست و باعث می شود در درازمدت فرهنگ مان آسیب ببیند زیرا صنایع دستی جزو باشکوهی از فرهنگ اصیل ایران زمین است. لذا در قالب کارخانه تولیدی اقدام به عرضه این محصولات به هموطنان عزیز و مشتریان فهیم خارج از کشور چه ایرانی و چه غیر ایرانی نموده ایم .

پته کرمان یک برند جهانی است و علاقه مندان به هنر اغلب آن را می شناسند . شهر کرمان بسیار خوشحال است که هم هنر ایران را بیشتر به دنیا معرفی می کند ، هم باعث اشتغال زایی افراد هنرمند شده است و هم اینکه با صادرات این محصولات به سهم خود ، ارز را وارد کشور می نماید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا