پته کرمان

مرکز خرید پته رومیزی گرد قرمز

از دیگر ویژگی های پته رومیزی گرد قرمز می توان با طرحی زیبا و جذاب روی پارچه های پشمی ضخیم به نام پهن یا شال دوخت و نخ های پشمی رنگی سرو، ترنج و … را برجسته کرد. ظاهر گلبرگ ظاهر اصلی گل های رنگارنگ و رنگارنگ را نشان می دهد. درختچه ها پته کرمان در حال حاضر در تابلوها و قالی‌ها و قالی‌های مختلف پت، پشت پته، پت مات، میز و پته، تزئینات پت، غذای شکلاتی، شمعدان پته، پوشش کلینیک پته، کیسه پته، کیسه پته، کیسه پول پته یافت می‌شود. او در مورد سرویس خواب پت، بالش پت، تخت پت و به خصوص میزهای پت قرمز که یکی از محبوب ترین کامپیوترهای رومیزی هستند، صحبت کرد. از این رو می توانید به مرکز خرید پته رومیزی گرد قرمز ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایید.

مرکز خرید پته رومیزی گرد قرمز

ترفند های محافظت از پته رومیزی گرد

ترفند های محافظت از پته رومیزی گرد علاوه بر تمیز کردن پته رومیزی بیضی قرمز، به دلایل دیگری قابل شستشو است: مهمترین دلیل از بین بردن بوی پشم است. زیرا شال و نخ از پشم طبیعی گوسفند و بوی طبیعی می دهد. شستشو آثار روی ورق های خام را از بین می برد (چاپ با جوهرهای محلول در آب انجام می شود). از بلع حشرات جلوگیری می کند این حشرات می توانند به پت آسیب برسانند. برای شستن دونات ابتدا مقدار کمی پودر لباسشویی یا صابون رنده شده یا مایع ظرفشویی غیر آنزیمی را در یک کاسه آب سرد حل کنید.

سپس حیوان خانگی را در یک کاسه قرار دهید و در آب غوطه ور کنید تا کاملاً مرطوب شود. پتا را چند دقیقه در تابه تکان دهید و بچرخانید. سپس حیوان خانگی خود را چندین بار بشویید تا آب پاک شود. سپس حیوان خانگی را در ماشین لباسشویی قرار دهید و آن را در خشک کن قرار دهید تا آب حیوان خانگی کاملا جذب شود. در نهایت پتینه را روی سطح صاف در هوای آزاد به طور یکنواخت پخش کنید تا خشک شود.

چند نکته اضافی بعد از شستن رومیزی پته دوزی باید قبل از کوک کاملا دوخته و شسته شود. برای شستن حیوان خانگی از یک شوینده غیر آنزیمی استفاده کنید و ابتدا مایع را به طور کامل در آب حل کنید. شال ها و نخ های پت از پشم ساخته می شوند، بنابراین هرگز پت را نباید با آب ولرم شست. حیوان خانگی باید بلافاصله پس از شستشو با آب سرد خشک شود، زیرا مرطوب نگه داشتن حیوان خانگی برای مدت طولانی می تواند باعث لکه دار شدن نخ شود.

بهترین زمان برای شستن و خشک کردن پیت در یک روز گرم و آفتابی است. برای خشک کردن حیوان خانگی، آن را برای مدت طولانی زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید. هرگز برای شستن گلبرگ ها دست نزنید و از مواد شوینده مانند سفید کننده، کلر و سایر سفید کننده ها استفاده نکنید.

هرگز گربه را روی دسته خشک نکنید تا خشک شود، زیرا ممکن است باعث کشیدگی حیوان خانگی شود. هرگز از ماشین های لباسشویی اتوماتیک برای شستن حیوان خانگی استفاده نکنید، زیرا اکثر این ماشین ها هنگام شستن حیوان خانگی را تخلیه می کنند.

تضمین کیفیت بهترین پته رومیزی

تضمین کیفیت بهترین پته رومیزی عواملی هستند که بر کیفیت پته سفید رومیزی عسلی تأثیر می گذارند. هر چه طرح شلوغ تر باشد و درز آن ظریف و دقیق تر باشد، هر چه پارچه استفاده شده برای ساخت حیوان خانگی کیفیت بهتری داشته باشد، کیفیت بالاتری دارد. پیت روی کیفیت تاثیر می گذارد.طرح های متنوع و پرطرفدار موجود در بازار امروزه شامل طرح های پرنده، ترنج، هاتای، کاج، بادام، طومار، آهو، ترنج گلدانی، طرح های چهارپایه دوقلو، طرح های چهار پا می باشد که اینها دستبند و ترمه هستند.

برای ساخت سفره پته ابتدا شال پته یا پته پهن را با توجه به سایز میز برش می زنیم، شال های رومیزی عمدتا قرمز، سفید، سرمه ای، نارنجی، شتری و سبز هستند. بعد از برش روسری طرح های زیبا و متفاوتی روی روسری مورد نظر حک می شود که به آن بافت می گویند.بعد از انداختن طرح روی هر روسری. خطوط طرح با توجه به رنگ روسری با نخ سفید یا مشکی دوخته یا گلدوزی می شود.

بعد از اینکه خطوط با بدنه پردازش شد، داخل نقوش را به صورت مربع یا با پتک مورب درست می کنند، این قلاب ها از نخ های رنگی ساخته می شوند، در آنها از رنگ آبی سرمه ای استفاده می شود. به این مرحله آب دوزی می گویند. شال لانه زنبوری جمع و چروک می شود.

در این مرحله برای صاف شدن حیوان خانگی رول می شود.بهتر است میز قبل از اتوکشی شسته شود. شست و شوی سفره باید بسیار با دقت انجام شود تا به سفره فرش آسیبی وارد نشود، برخی دیگر از محصولات فرش شامل روکش قرآن، سفره قالیچه خام، بالش، فرش، استکان، عبادتگاه و پرده می باشد.

بررسی ابعاد انواع پته رومیزی قرمز

بررسی ابعاد انواع پته رومیزی قرمز فروشندگان معمولاً مواد خام را دارند، برش پهن و آماده ساخت. برای طراحی ابتدا طرح مورد نظر را روی کاغذ بکشید سپس خطوط آماده شده را با سوزن سوراخ کنید. در این مرحله طرح را در فضای وسیعی قرار می دهند و روی آن خاک گچ یا زغال می ریزند.

مرحله بعدی گلدوزی یا متن دوزی است. در این مرحله سروهای بلند یا گلهای پنج گل را با کنه بلند می کارند و محوطه را پر می کنند. مرحله آخر دوختن برگ ها است. این نوع دوخت دارای نقش زیگزاگی است و بیشتر در لبه گل ها، دور خار و سرشاخه دوخته می شود. برگ های طرح دار دارای درزهای مورب و کشیده کوتاه و بلند است. برگ دوزی مهم ترین، سخت ترین و ظریف ترین قسمت کار است و زیبایی گلبرگ را دو چندان می کند.

پیت دوز حاصل ذوق و استعداد هنرمندان پیت دوز است که رنگ و طرح را با هم ترکیب کرده و با استفاده از نخ ها و پارچه های زیبا هنر بی نظیری خلق می کنند. فعالان این عرصه معمولا از نخ های نازک و رنگی برای این هنر استفاده می کنند و همچنین از پارچه های پشمی ضخیم استفاده می کنند.

خوب است بدانید که میزهای پت در اشکال مختلف مربع یا مربع، گرد، بیضی و مستطیلی وجود دارند که زیبایی غیر معمولی دارند. میزهای لحافی در اندازه ها و ابعاد استاندارد تولید می شوند و می توان آنها را روی میزهای غذاخوری و کندویی استفاده کرد. به عنوان مثال میزهای خودکار درجه یک به صورت شال مربعی تولید می شوند و دارای ابعاد استاندارد 100*100 می باشند.

این رومیزی ها برای میزهای 4 نفره مناسب بوده و جلوه بی نظیری از طرح ها و نقش های اصیل و سنتی را به نمایش می گذارند. میز پیت مربعی با ابعاد تقریبا استاندارد خود جلوه و زیبایی خاصی را بر روی میزهای مستطیلی مربع ایجاد می کند.

این کامپیوترهای رومیزی دارای متریال و کیفیت منحصر به فردی بوده و از نرمی و لطافت خاصی برخوردارند. رومیزی های پیت نسبت به دیگر محصولات طرح دار محبوبیت بیشتری دارند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. با استفاده از یک رومیزی شیک و زیبا و در نظر گرفتن سایز مناسب میز می توانید دکوراسیونی بی نظیر خلق کنید.

مرکز توزیع پته رومیزی گرد قرمز

مرکز توزیع پته رومیزی گرد قرمز میزهایی با طرح های مختلف ارائه می دهد.مشتریان بزرگ نیز می توانند نوع درجه یک آن را با قیمت پایین خریداری کنند. پیت محصولی دست ساز یا ماشینی است و هر کدام از نظر نوع دوخت، کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارند. در نتیجه رنگ هر پته می تواند متفاوت باشد، اگر به دنبال مرکز فروش میز پته سنتی زیر قیمت بازار هستید، بهترین عرضه کننده را برای شما ارائه خواهیم کرد.

اما بد نیست قبل از هر چیز به ارائه در اندازه های کوچک و بزرگ و همچنین در طرح ها و طرح های مختلف توجه کنید.بر اساس تمام موارد ذکر شده، مشتریان دسکتاپ پیت برای دریافت کیفیت تلاش می کنند. از این رو برای خرید پته رومیزی سفید گرد می توانید به مرکز توزیع پته رومیزی گرد قرمز ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا