پته کرمان

مرکز خرید پته خام

پته خام در واقع همان پته دوخته نشده است که نقش و نگار آن روی پارچه پته انجام شده و هنوز رو دوزی نشده است، نقش های جدید و طرح های به روز به خوبی روی پارچه خام پته انجام می گیرد و طبق این طرح ها به خوبی و دقیق با نخ های مرغوب و رنگارنگ آن را می روزند و به آن رنگ و نما می دهند، این محصول بسیار شیک و زیبا می باشد و نقش های زیبایی روی پته خام ارائه می گردد. مرکز خرید پته خام به صورت مستقیم بهترین کیفیت این محصول را با قیمت تولیدی به مشتری عرضه می نماید.

مرکز خرید پته خام

صفر تا صد تولید پته دوزی

صفر تا صد تولید پته دوزی

پته دوزی یک کار هنرمندانه و بسیار زیبا است که به پارچه نقش و نگار بسیار عالی و فوق العاده ای می بخشد، در تولید این محصول معمولا از پارچه پشمی اعلا و ضخیم استفاده می شود که روی پارچه را با طرح های زیبا به خوبی طراحی می نمایند و سپس با نخ های رنگارنگ طبق طرح مورد نظر پیش می روند و یکی از محصولات پر طرفداری است که از آن استفاده های مختلفی می شود.

پته دوزی بر روی پارچه های مرغوب در ابعاد مختلفی ارائه می گردد و محصولی بسیار خوش نقش می باشد و در تهیه آن نقش های اعلا و زیبا و به روز به کار می رود به گونه ای که این طرح های زیبا که در پته دوزی به کار می رود باعث شده است پارچه پته دوزی یکی از محصولات محبوب و شیک قرار بگیرد.

از پارچه های پته دوزی بیشتر برای تهیه رومیزی و سجاده های زیبا و با کیفیت و برای رویه پشتی و روبالشتی ها استفاده می شود و همچنین محصولی عالی برای روتختی است و از آنجایی که در نقش های به روز و زیبا تهیه می گردد کارایی فوق العاده ای دارد و از مرغوبیت بالا و نمایی عالی برخوردار است.

این محصول اعلا و زیبا برای این که بتواند کارایی فوق العاده ای داشته و از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار باشد باید در استفاده از آن و روش نگهداری آن دقت نمود و بهترین روش را برای نگهداری آن به کار برد.

مواد تشکیل دهنده پته دوزی چیست

مواد تشکیل دهنده پته دوزی چیست

برای تهیه و تولید پته دوزی باید از بهترین مواد اولیه استفاده شود، مواد تشکیل دهنده این محصول پارچه درجه و مرغوب پشمی و یا پارچه ای است که از الیاف و نخ طبیعی تهیه شده باشد که به عنوان زمینه اصلی از آن استفاده می شود به این صورت که روی پارچه را با نقش های زیبا و فوق العاده به خوبی طراحی می نمایند.

نخ های رنگی درجه یک و مرغوب نیز یکی از مواد اولیه تهیه پته دوزی می باشد که از آن برای رو دوزی بر روی پارچه استفاده می شود به این صورت که از این نخ ها برای نمای زیبای و جلوه رنگارنگ بر روی پارچه استفاده می نمایند و محصولی عالی است که نقش فوق العاده ای در جلوه پارچه پته دوزی شده دارد.

علاوه بر نخ های رنگارنگ در بسیاری از مواقع برای نقش و نگاری زیباتر از نگین ها و مهره های مختلف در اندازه و طرح ها و رنگ های متفاوت نیز استفاده می نمایند که این نخ های و نگین ها طرح روی پارچه را نمایان تر می کنند و باعث می شوند پارچه پته دوزی هنگام استفاده نمایی شیک تر داشته باشد.

در تولید این محصول هر چه مواد اولیه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد پارچه پته دوزی از مرغوبیت و ماندگاری و زیبایی بالاتری برخوردار می باشد و کارایی بهتری خواهد داشت.

مراحل پته دوزی از ابتدای کار تا زمان فروش

مراحل پته دوزی از ابتدای کار تا زمان فروش

برای پته دوزی با کیفیت و درجه یک باید مراحلی را طی کرد قبل از هر چیز در مرحله اول انتخاب پارچه می باشد که از آن به عنوان سطح و زمینه برای پته دوزی استفاده می نمایند که معمولا از پارچه های طبیعی و پشمی برای تهیه آن استفاده می کنند.

مرحله دوم طرح و نقش هایی است که روی این پارجه پیاده می شود به این صورت که طرح و نقش های زیبا و به روز را روی پارچه می کشند و برای پته دوزی آن را آماده می سازند.

مرحله سوم استفاده از نخ های رنگی مختلف است به این صورت که طبق طرح ها و نقش های کشیده شده با نخ های رنگارنگ آن را رنگ و نما می دهند و طبق الگو و طرح و با استفاده از نخ های درجه یک طرح ها را نمایان تر می دازند و از نخ های درجه یک برای پته دوزی استفاده می شود و انتخاب جنس پارچه و نخ برای پته دوزی بسیار مهم می باشد چرا که کیفیت و مرغوبیت و طول عمر این محصول در درجه اول به مواد اولیه آن بر می گردد.

پته دوزی برای وسایل زیادی به کار می رود و می توان برای نمای بهتر و بیشتر انواع وسایل دکوراسیون و سائل دیگر را پته دوزی نمود به عنوان نمونه قندان پته سفید یکی از وسایل پته دوزی می باشد که طرفداران زیادی دارد و نمایی فوق العاده دارد و از آن می توان به عنوان یک وسیله دکوری عالی استفاده کرد.

صادر کننده پته خام با کیفیت

صادر کننده پته خام با کیفیت

پته خام با کیفیت یکی از محصولات صادراتی می باشد که صادر کننده و ارائه دهنده برتر این محصول را به صورت مستقیم در اختیار مشتری قرار می دهد و به کشورهای مختلفی صادر می نماید، خرید پشتی سنتی پته دوزی از این فروشندگان مشتری را از طرح های زیبا و فوق العاده ای آن بهره مند می سازد و همچنین باعث می شود مشتری انتخابی درست داشته باشد و از بهترین کیفیت آن را بهره مند سازد.

قیمت پته نگین دوزی از این فروشندگان بسیار مناسب می باشد چرا که فروشنده و ارائه دهنده برتر بهترین نوع این محصول را در اختیار دارند و ارزان ترین نرخ را برای آن مشخص می نمایند و خرید از آن ها باعث می شود مشتری از بهترین کیفیت با قیمت تولیدی و ارزان بهره مند گردد.

قیمت پته کرمانی با این که به کیفیت و میزان مرغوبیت آن بستگی دارد اما مشتری تنها زمانی می تواند بهترین انتخاب را به خود اختصاص دهد که این محصول را از مراکز پخش اصلی و مراکز تولیدی خریداری کند و به ارائه بی واسطه این مراکز ارتباط و خرید از این فروشندگان برای مشتری بسیار راحت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا