پته کرمان

مرکز تولید پته وان یکاد سورمه ای

پته دوزی هنری زیبا و سنتی است؛ که افراد هنر دوست را به خود جذب کرده است، این هنر خاص و ظریف از استان کرمان، سرچشمه گرفته است و در مناطق مختلف کشور آموزش داده می شود. در این مجموعه، از پته دوزی برای تهیه جانماز، قاب های تزئینی، زیباسازی لباس و شال استفاده می شود. در بین کارهای صورت گرفته در این مجموعه، پته وان یکاد سورمه ای از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای تزئین، دفع چشم، نظر و مقدس بودن سوره های قرآنی، در بین اقشار مختلف جایگاه ویژه ای دارد و به صورت عمده تولید می شود.

مرکز تولید پته وان یکاد سورمه ای

انواع رنگبندی مختلف پته اصیل

انواع رنگبندی مختلف پته اصیل برای دوخت پته های اصیل، از نخ های ابریشمی یا پشمی استفاده می شود؛ که نخ های ابریشم از ظرافت و لطافت بیشتری برخوردار بوده، پر کردن فضاهای خالی با نخ های ابریشم نیاز به زمان و دقت بیشتری دارد، نخ های پشمی نیز در پته دوزی پر کاربرد هستند؛ اما کار با آن ها راحت تر و طبیعتا قیمت های مناسب تری دارند. پته های اصیل، رنگ بندی های مختلفی دارند؛ همچنین بسته به نوع نخ به کار رفته و رنگ هایی که برای نخ ها استفاده شده است با هم تفاوت دارند.

نخ های تنیده شده، پس از آماده سازی برای رنگ کردن به رنگرزی می روند؛ در آن جا از گیاهان طبیعی مانند: روناس، زردچوبه و نیل برای رنگ کردن آن ها استفاده می شوند و پته های درجه یک و با اصالت اغلب، از رنگ های لاجوردی، نیلی، زرشکی، آبی، سورمه ای، زرد و سبز در طیف های مختلف دوخته می شوند. این پته ها دارای ثبات رنگی بوده و قابل شستشو هستند، زیرا به صورت کاملا طبیعی و سنتی تهیه شده اند.

رنگ های جذاب و درخشان پته های ما، نشان دهنده کیفیت و اصالت آن ها می باشد و می تواند انرژی های منفی را از طریق حس بصری از شما دور کند. انواع پته جانماز، پته های تزئینی، کوسن های شیک و خاص پته دوزی شده را، می توانید در این گالری با تنوع رنگ و طرح های ماندگار پیدا کنید.

قیمت مناسب پته وان یکاد در بازار

قیمت مناسب پته وان یکاد در بازار این مجموعه، با فروش پته به صورت مستقیم و بی واسطه توانسته است؛ قیمت این صنایع دستی فوق العاده را تا حد زیادی کاهش بدهد، همچنین پته وان یکاد و دیگر کارها را، با قیمت های مناسب به بازار عرضه کند. شما می توانید از طریق سایت حاضر، با ما در تماس باشید و از انواع پته دوزی ها، بازدید کرده و هر آنچه مد نظر دارید؛ سفارش دهید. در صورت نیاز می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و در اسرع وقت در محل مورد نظر دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا