پته کرمان

مرجع فروش متکا پته سفید

متکا پته سفید یکی از زیباترین و ناب ترین انواع بالش است که جذابیت بیشتری نسبت به بالش های ساده دارد و نه تنها از نظر کیفیت بلکه از نظر ظاهر و زیبایی نیز بسیار خوش دوخت شده است. در این مجموعه کتانی های سفید مرغوب به صورت انحصاری و به صورت کلی عرضه می شوند. بنابراین خریداران در سراسر کشور می توانند آنها را سفارش دهند. مشتریان گرامی می توانند برای خرید به مرجع فروش متکا پته سفید شرکت ما مراجعه کنند.

مرجع فروش متکا پته سفید

نحوه نگهداری پته برای حفظ رنگ

نحوه نگهداری پته برای حفظ رنگ برای حفظ رنگ پته زرین باید با آب سرد و مایعات شستشوی بدون آنزیم و کاملاً بدون دست گرفتن انجام شود. اجازه دهید پیت در یک کاسه آب و مایع به مدت 5 دقیقه استراحت کند. سپس آن را چند دقیقه در آب خیس کنید و به آرامی بچرخانید. سپس چندین بار با آب سرد بدون نگه داشتن آن بشویید و اجازه دهید آب از درزها خارج شود تا آب شفاف شود. پد را در خشک کن ماشین لباسشویی قرار دهید تا آب کاملا خشک شود تا از شر آب اضافی بین الیاف پت خلاص شود.

در غیر این صورت، نخ های پشمی شانه و یکدیگر را رنگ می کنند. رطوبت کم باقیمانده را با صاف کردن پت در فضای باز خشک کنید، در حالی که بهتر است روزهای گرم و آفتابی را برای حمام کردن پت انتخاب کنید، مراقب باشید پت را برای مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. اگر فرش هایی با شال در رنگ های مختلف دارید، هرگز آنها را در یک بشقاب نشویید، زیرا نمی توان از پخش شدن رنگ بین فرش های سفید و فرش های رنگی جلوگیری کرد.

چگونه پت را اتو کنیم برای اتو کشی که باید با اتو بخار انجام شود تا حد امکان از مراکز خشکشویی و اتو استفاده کنید. اما اگر قصد اتوکشی در منزل دارید، پس از خشک شدن کامل لنت، یک پارچه مرطوب سفید رنگ روی لنت بگذارید و یک اتو بخار روی این پارچه قرار دهید و لنت را با بخار کامل اتو کنید. مراقبت از حیوان خانگی پت صنایع دستی است که به دلیل الیاف طبیعی به کار رفته در بافت آن، نگهداری آن نیازمند دانش است.

الیاف پشم پت از نیش آفاتی مانند بید دوری نمی کنند. برای محافظت از حیوان خانگی از این خطر، باید در معرض جریان هوای سرد قرار گیرد. حتی توصیه می شود سالی یک بار برگ های کهنه خود را با حشره کش اسپری کنید تا از هجوم و خطر حشرات در امان بمانید. اگر باید پیت را در محیطی مانند چمدان یا انبار نگهداری کنید، آن را در یک سواب پنبه ای با صابون های معطر نگهداری کنید و هر شش ماه یکبار در معرض هوا قرار دهید.

اگر از حیوانات خانگی به عنوان رومیزی یا تخته استفاده می کنید، برای ذخیره سازی بهتر موارد زیر را در نظر بگیرید: از نصب تخته پت روی دیوار یا قرار دادن آن بر روی میزی که در معرض نور طولانی خورشید است خودداری کنید و از محو شدن پت جلوگیری کنید. ترجیحا از پد شیشه ای و رومیزی سلفون در برابر گرد و غبار محافظت کنید تا با شستن زیاد پد از این هنر نفیس خودداری کنید.

همچنین اگر در حال قاب‌بندی لانه زنبوری هستید، پشت قاب را با مقوا، الیاف یا چوب محدود نکنید تا از جریان هوا در منافذ لانه زنبوری جلوگیری کنید. در نهایت باید بدانید که فرش های باکیفیت مانند فرش دستبافت در صورتی که ماندگاری بالایی داشته باشند و نمونه های مشابه کمتری داشته باشند، عتیقه محسوب می شوند و ارزش مالی بالایی دارند.

مزایای استفاده از پته سفید

مزایای استفاده از پته سفید استفاده از پته سفید مزایای زیادی دارد، از جمله: راه اندازی لوازم خانگی: خانم ها همیشه می خواهند لوازم خانگی را متناسب با رنگ و نقشی که می خواهند بسازند، جایی که کامپیوترهای رومیزی را می توان به عنوان رنگ های روشن و مات و همچنین رنگ های گرم و سرد طبقه بندی کرد و برای مصرف کنندگان قابل استفاده باشد.

حفظ نظافت و نظافت: سفره های پیت همیشه به عنوان یک محصول کاربردی در حفظ نظافت و تمیزی مبلمان منزل نقش دارند، به طوری که در نبود این پدها لکه های نوشیدنی و غذا روی میز می ریزد، بنابراین میز پت از این امر جلوگیری می کند.

استفاده از آن به عنوان تزئین در قاب شیشه ای: یکی دیگر از مزایای استفاده از پته صورتی در دکوراسیون ساختمان این است که اتاق ها را زیبا جلوه می دهد، بنابراین اگر می خواهید فرش را در چارچوب نگه دارید، بهترین گزینه برای قاب بندی استفاده از آن است.

برای پاک ماندن شایان ذکر است که پته وان یکاد همیشه در اشکال مختلفی که برای مکان و کاربرد خاصی تعریف شده اند، مانند گرد، بیضی، دایره، مربع، مستطیل و لوزی ساخته و به بازار عرضه می شوند. بازار سفره پته در ایران متعلق به سفره پته بیضی است. نور مستقیم خورشید همیشه بسیاری از لوازم خانگی را از بین می برد و وجود سفره های پت روی میزها با ایجاد یک سد محکم بین نور خورشید و میز، عمر میز را افزایش می دهد.

همه چیز درباره هنر اصیل پته دوزی

همه چیز درباره هنر اصیل پته دوزی پته عتیقه یکی از هنرهای منحصر به فرد و زیبای ایرانی است که در صنایع دستی استان کرمان جایگاه ویژه ای دارد. این هنر زیبا همواره مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی بوده و یکی از راه های کسب درآمد خانواده های کرمانی است. با برپایی نمایشگاه های صنایع دستی، ارائه هنرهای سنتی و مدرن در این نمایشگاه ها مورد توجه بسیاری از هنردوستان قرار گرفت و مورد استقبال بسیاری از جشنواره های خارجی قرار گرفت.

امروزه دوره های آموزشی در تمامی استان ها برای کسانی که می خواهند این هنر دیرینه را چه در سطح مبتدی و چه در سطح حرفه ای فرا بگیرند، برگزار می شود تا به صورت حضوری و غیرحضوری هنر پته سازی را بیاموزند. پت دوزی نوعی دوخت ایرانی روی سطح پارچه های نخی، کنفی و پشمی است.

یکی از عمده‌ترین پارچه‌های مورد استفاده در این هنر، پارچه پشمی ضخیم خاصی به نام پهن است که در گذشته‌های دور توسط بافندگان خانگی تولید می‌شد، اما اکنون با اندکی اصلاحات توسط کارخانه‌های نساجی به هنرمندان کرمانی عرضه می‌شود. دوخت مورد استفاده در گلدوزی، دوخت هایی است که روی سطح پارچه های پشمی با سوزن در اندازه های کوچک و بزرگ و در رنگ های مختلف قرار می گیرد.

نخ مورد استفاده در این هنر ریس نام دارد و توسط دستگاه ریسندگی تولید می شود. نخ برنجی در ضخامت های مختلف در رنگ های مشکی، سبز، زرد، نارنجی، قرمز و آبی به صورت تجاری موجود است و مورد استفاده هنرمندان قرار می گیرد.

صادرکنندگان متکا پته سفید

صادرکنندگان متکا پته سفید یکی از مهم ترین مزیت های خرید رومیزی پت بیضی از بازار ایران، تضمین کیفیت این محصولات است که این مجموعه راه را برای صادرات گسترده این محصول معروف به صنایع دستی هموار می کند. تنوع زیاد این کامپیوترهای رومیزی باعث شده است که پیت رومیزی تولید شده در ایران مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد و همین اصل باعث شده تا تولیدکنندگان کیفیت را افزایش داده و قیمت تمام شده را کاهش دهند. از این رو شرکت ما نیز یکی از صادرکنندگان متکا پته سفید می باشد و این محصول را به کشورهای آسیایی و اروپایی نیز صادر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا