پته کوسن

مرجع خرید پته کوسن قلبی ارزان

پته کوسن قلبی یکی از انواع پته دوزی ها می‌باشد که از هنرهای اصیل ایرانی به حساب می‌آید، که از پارچه پشمی خالص و خیلی ضخیمی تولید می‌شود و دارای نخ های بسیار ظریف و رنگ به رنگی است که زیبایی خاصی دارد و زنان خوش ذوق با کمک سوزن نقش هایی را بر روی آن خلق می‌کنند و از آن به عنوان کوسن، جانماز و …. استفاده می‌نمایند. مرجع خرید پته کوسن قلبی ارزان این محصول را با کیفیتی عالی تهیه نموده و به راحتی در دسترس مشتریان قرار می‌دهد تا از آن استفاده نموده و همچنین بهره لازم را ببرند.

مرجع خرید پته کوسن قلبی ارزان

آشنایی با انواع بهترین پته کوسن

آشنایی با انواع بهترین پته کوسن کوسن پته دوزی از کوسن های اصیل در ایران است که زنان ایرانی توسط سوزن دوزی با نخ های پشمی نقوش زیبایی را بر روی آن ایجاد می‌کنند، امروزه ایجاد نقوش سنتی بسیار رایج بوده و بهترین پته کوسن دارای انواع مختلف و زیبایی است. بهترین نوع این کالا اصیل و سنتی بوده و اصلا تکراری نمی‌شود و می‌توان گفت از مد نمی‌افتد چون دارای طرح های اصیل و درجه یک بوده و همچنین دارای رنگ های متنوعی می‌باشد.

نوع بهتر پته کوسن دارای گلدوزی با نخ های پشم طبیعی بوده و لایه بیرونی کوسن را هر چه زیبا تر می‌کنند و برای فردی که آن را مورد استفاده قرار می دهد هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی‌کند و فرد احساس راحتی دارد. بهترین پته کوسن چون از نخ های ابریشمی طبیعی تهیه می‌شود بسیار طول عمر و دوام داشته و با استفاده طولانی مدت همچنان رنگ خود را حفظ نموده و کیفیتش را از دست نمی‌دهد و اصلا دچار زبری نمی‌شود و همچنان لطیف می‌ماند.

پته سفید، یکی از انواع پته ها می‌باشد که بسیار حائز اهمیت بوده چون کار بر روی آن خیلی راحت دیده می‌شود و عیب و ایراد دوخت در آن به راحتی دیده می‌شود بنابراین باید هنگام کار با آن دقت لازم را داشت، و همچنین در این کار استفاده از رنگ های ، آبی، مشکی، سبز، قرمز و زرد بسیار رایج است.

تولید عمده پته کوسن قلبی

تولید عمده پته کوسن قلبی تولید عمده پته قلبی رایج بوده و این کالا علاوه بر عرضه داخلی به دیگر کشورها صادر می‌شود، صادرات پته به دیگر کشورها بسیار راحت انجام می‌گیرد، صادرات این محصول به صورت اینترنتی و از طریق مراکز فروش صورت می‌پذیرد، خریدار با مراجعه به سایت معتبر مراکز فروش این محصول و آگاهی از چگونگی نوع محصول و قیمت آن اقدام به سفارش می‌کند که این خرید بسیار به صرفه بوده و از هزینه های اضافی جلوگیری می‌کند و همچنین باعث حذف واسطه ها می‌شود، همچنین باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن محصول به دست خریدار برسد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا