پته کرمان

مرجع خرید پته دوزی بالش

کارگاه های بسیار زیادی در کشورمان وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه انواع پته دوزی بالش مشغول به فعالیت می باشند. پته دوزی بالش به دلیل کیفیت و خصوصیات بسیار زیادی که دارد در بازار از فروش چشمگیری برخوردار می باشد. برای خرید می توانید از مرجع خرید پته دوزی بالش این محصول را با کیفیت بسیار عالی و قیمتی مناسب با استفاده از شرکت های معتبر و معروف به صورت حضوری و اینترنتی خرید نمایید.

مرجع خرید پته دوزی بالش

پارچه های مناسب برای سوزن دوزی پته

پارچه های مناسب برای سوزن دوزی پته

یکی از مهمترین ملزومات اساسی برای سوزن دوزی پته سورمه ای استفاده از پارچه های مناسب است. اگر از پارچه مناسب برای سوزن دوزی پته زیبا استفاده نشود این محصول به مرور زمان زیبایی خود را از دست می‌ دهد و جلوه خوبی پیدا نمی کند. در ادامه پارچه های مناسب برای سوزن دوزی پته را مورد بررسی قرار می‌ دهیم که به این صورت می باشد. اما امروزه با توجه به اینکه حجم زیادی برای خرید این محصول وجود دارد این نوع پارچه ها با استفاده از ماشین های صنعتی در صنعت نساجی به راحتی امکان پذیر می باشد.

یکی از مناسب ترین پارچه برای سوزن دوزی پارچه ای به نام عریض است. این نوع پارچه بسیار ضخیم است که مراحل دوخت سوزن دوزی پته به راحتی بر روی آن انجام می گیرد. این نوع پارچه در مناطق مختلف شهر کرمان به نام های محله دیگری از جمله شال پته یا شال زمینه و همچنین پارچه زمینه معروف است. در دوران گذشته برای تولید این نوع پارچه از ماشینهای دستی استفاده می شود. تنوع رنگ پارچه مناسب برای پته دوزی بسیار زیاد است.

پارچه عریض دارای شش رنگ متفاوت از جمله سبز، سرمه ای، مشکی، نارنجی، کرم و قرمز است. بیشترین موارد استفاده از آن در پته دوزی می باشد. از بین تمام این رنگ ها، رنگ قرمز بیشترین موارد استفاده در این هنر می‌ باشد.

دانستنی های جالب در رابطه با پته دوزی

دانستنی های جالب در رابطه با پته دوزی پته دوزی یکی از هنرهای اصیل هنرمندان کرمانی است که در ایران جزو هنر های شناخته شده معرفی شده است. فروش محصولاتی که با استفاده از پته دوزی برای تولید آن استفاده می‌شود در بازارهای بین المللی و خارجی نیز بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل نیز بازار صادرات این محصول به کشورهای دیگر بسیار زیاد است و شرکت های معتبر فراوانی در زمینه فروش انواع پته دوزی در در ایران فعال است.

این هنر در نزد مردم کرمان می باشد و زنان کرمانی از زمان‌ های گذشته تا به امروز آثار بسیار زیبایی را از پته دوزی تولید و در اختیار دوست داران این محصول قرار داده‌ اند.

این نوع هنر به وسیله ابزارهای خاصی انجام می پذیرد که حتماً باید در انتخاب آنها دقت خاصی شود انتخاب پارچه مناسب بسیار لازم و ضروری است و از پارچه ای به نام عریض استفاده می شود که دارای شش رنگ می باشد. جنس این نوع پارچه از ماده اولیه به نام پشم است. بر روی پارچه های پشمی ضخیم با استفاده از نخ های رنگی می توان هنر پته دوزی را به راحتی اجرا کرد.

از این نوع هنر اصیل کرمانی ایرانی می توان برای زیباتر کردن انواع رومیزی، جانماز، پرده، بالش، طراحی انواع سجاده و کوسن، طراحی انواع جلد قرآن و جلد ساعت استفاده نمود. حتی امروزه در صنعت خیاطی نیز از انواع سوزن دوزی پته برای زیباتر کردن انواع لباس های زنانه بخصوص شال و مانتو استفاده می شود و این محصولات از ارزش اقتصادی بسیار خوبی برخوردار است.

نحوه مراقبت انواع پته

نحوه مراقبت انواع پته همانطور که گفته شد، از سوزن دوزی پته نارنجی برای زیباتر کردن لباس و تزئینات مختلف استفاده می شود. به خصوص امروزه استفاده از این هنر در تولید صنعت خیاطی بسیار کارایی دارد. امروزه شرکت های تولید لباس با استفاده از این صنعت لباس های اصیل ایرانی را تولید و با قیمت مناسب در بازار فروش داخلی و خارجی عرضه می کنند.

همانطور که می دانید که برای اجرای پته دوزی باید از نخ های رنگی متفاوت استفاده شود و به همین دلیل نیز باید اگر هر کدام از وسایل شما دارای هنر پته دوزی می باشد، حتماً باید نحوه مراقبت از آن را بدانید تا بتوانید از زیبایی و کیفیت بی نظیر آن محافظت کنید. در در ادامه نحوه مراقبت انواع پت را مورد بررسی قرار می‌دهیم که به این صورت می باشد:

یکی از مهمترین نکاتی که برای نگهداری محصولاتی که در آن از هنر پته دوزی استفاده شده است بدانید این است که باید آن را در مکان های خنک نگهداری کنید، همانطور که می دانید از الیاف پشم برای تولید این هنر استفاده می شود که در صورت عدم نگهداری نامناسب دچار آفت حشرات مختلفی مثل بید می شود.

از دیگر نکاتی که برای مراقبت از انواع پته باید مد نظر داشته باشید، نحوه شستشوی آن است از قرار دادن این محصول در ماشین لباسشویی جدا خودداری کنید، شما اجازه استفاده از آب گرم برای شستن انواع پته ندارید. شما می توانید برای شستشوی انواع پته ای که در خانه دارید حتماً از خشک شویی استفاده کنید.

اگر شما در خانه این محصول را شستشو کردید برای گرفتن آب اضافی آن را درون سبدی بگذارید تا به مرور آب آن گرفته شود. برای اتو زدن انواع پته نیز شما باید از دستمال مرطوب و نمدار استفاده کنید و از قرار دادن اتو به صورت مستقیم بر روی این نوع هنر جدا خودداری نمایید زیرا گرمای اتو باعث ازبین رفتن زیبایی این محصول و بی ارزش شدن آن می شود.

شرکت صادرات پته دوزی بالش

شرکت صادرات پته دوزی بالش شرکت صادرات پته دوزی بالش با استفاده از روش های حضوری و اینترنتی توسط شرکت های معتبر و بزرگ که در این زمینه فعالیت می نمایند این محصول را به راحتی در بازار عرضه و مازاد آن را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می نمایند.

فروشگاه های بسیار بزرگی در کشورمان وجود دارند که در زمینه عرضه انواع پته رومیزی بیضی بزرگ با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب به صورت حضوری فعالیت دارند. اما امروزه صادرکنندگان از فضای مجازی برای صادرات پته دوزی بالش فعالیت دارند.

مرکز اینترنتی ما یکی از قدیمی ترین و معروفترین مراکز سایت می باشد که سالیان بسیار زیادی در زمینه صادرات انواع پته مشغول به فعالیت می باشد. در مرکز اینترنتی ما شماره تلفن های ثبت شده که خریداران می توانند با استفاده از آن با تولید کننده ارتباط داشته باشند تا از کیفیت و مرغوبیت این محصول اطلاعات لازم را به دست بیاورند و سپس با خیال راحت و مطمئن آن را سفارش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا