پته کرمان

مرجع خرید عمده کناره پشتی پته در بازار

یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین الیاف ها که از قدیم الایام در سنت ایرانیان بسیار رواج داشته است، کناره پشتی پته می باشد که غالبا در ایام قدیم این نوع از کناره های پشتی از پوست طبیعی حیواناتی مانند گاو و گوسفند تولید و ساخته می شد و امروزه نیز غالبا از همین روش استفاده می گردد و برای تولید آنها از الیاف و پته های سنتی استفاده می شود و باید گفت مرجع خرید عمده کناره پشتی پته در بازار می تواند بهترین و شناخته شده ترین مرجع برای مشتری ها و خریداران باشد.

مرجع خرید عمده کناره پشتی پته در بازار

کناره پشتی درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟

کناره پشتی درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟ می خواهیم که در اینجا ویزگی ها و خصوصیات بسیار بارز کناره پشتی درجه یک و مرغوب را در موارد زیر جمع بندی نماییم:

  • نرمی و راحتی بیش از حد: حقیقتا نرمی و راحت بودن بیش از حد کناره پشتی درجه یک و مرغوب می تواند یکی از مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات کناره پشتی باشد چراکه محتوای داخلی کناره های پشتی از پشم حیواناتی مانند گوسفند می باشد و همین مسئله باعث می شود که نرمی بسیار خوبی داشته باشند و افراد در هنگام تکیه زدن به آنها، احساس راحتی بسیار خاصی کنند.
  • زیبایی و شیک بودن: از دیگر خصوصیات کناره پشتی درجه یک می توان به موضوع زیبایی و سنتی بودن آنها اشاره کرد که نمونه بارز آنها می تواند رانر رومیزی و متکا سفید اعلاء باشد که از لحاظ زیبایی و شیک بودن در سطح بسیار بالایی قرار دارند و باید گفت که کناره پشتی ها برای مجلل کردن محیط داخلی هر خانه ای بسیار مناسب می باشند.
  • کیفیت در ماندگاری: مهم ترین خصوصیتی که کناره پشتی را از دیگر کالا ها کاملا متمایز می کند، می تواند همین موضوع کیفیت و مرغوب بودن بیش از حد از جهت ماندگاری باشد یعنی این نوع از کناره پشتی ها می توانند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرند و رنگ ظاهری آنها تغییر نمی کند.

عواملی که در قیمت گذاری پته کناره تاثیر دارند

عواملی که در قیمت گذاری پته کناره تاثیر دارند باید گفت که امروزه قیمت اولیه برخی از مواد مانند الیاف ها و پشم گوسفند یا بز به شدت رو به افزون بوده است و از آنجایی که بسیاری از پته های کناره از این نوع الیاف و مواد طبیعی ساخته و طراحی می شوند پس می توان گفت که افزایش قیمت الیاف ها و مواد طبیعی می تواند به صورت کاملا مستقیم بر قیمت گذاری پته کناره نیز تاثیرگذار باشد و نباید این موضوع را فراموش کرد و همچنین قیمت برخی از نخ های صنعتی ( که برای دوخت قسمت کناری پته های کناره مورد استفاده قرار می گیرد ) نیز می تواند موثر باشد.

باید گفت اگر در بازار داخلی نوعی از قوانین ثبات برای فروش وجود داشته باشد و بین فروشندگان پته کناره نیز بازار رقابتی سخت به وجود آید، این امر نیز می تواند در قیمت گذاری پته کناره سینی گرد نیز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و قیمت ها را کاملا به تعادل بکشد و علاوه بر موارد گفته شده، می توان گفت که برخی از هزینه ها از سوی تولید کننده نیز می تواند بر قیمت گذاری موثر باشد.

عرضه مستقیم کناره پشتی پته در فروشگاه های معتبر

عرضه مستقیم کناره پشتی پته در فروشگاه های معتبر زمانی که فروشگاه های معتبر و شناخته شده، دست به عرضه مستقیم و بی واسطه کناره پشتی پته می زنند، این عامل می تواند بازار داخلی را از لحاظ قیمت ها کاملا کنترل نماید و فشار را از روی دوش مشتری ها و خریداران عزیز کاملا بردارد و همچنین در تمامی مراحل عرضه و پخش مستقیم کناره پشتی پته باید از افراد متخصص استفاده شود.

امروزه فروشگاه های معتبر علاوه بر عرضه مستقیم کناره پته پشتی دار، دست به ارائه برخی از خدمات دیگر مانند تخفیف های ویژه، قسط بندی محصولات، تضمین کیفیت، تضمین قیمت و… نیز زده اند که این خدمات می تواند در بلندمدت خرید را برای تمامی مشتری ها و خریدار ها کاملا راحت و آسان سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا