پته کرمان

مراکز فروش پته نگین دوزی قرمز

پته نگین دوزی قرمز یک نوع صنایع دستی بسیار درجه یک و زیبا است که از میزان خرید و سفارش بالایی برخوردار می باشد. مراکز فروش این نوع کالا در شهر های مختلف کشور بهترین و مرغوب ترین نمونه های پته را با کیفیت تضمین شده به دست مشتریان گرامی می رسانند. برای فروش انواع مختلف این نوع پته از روش بدون واسطه استفاده می شود که این روش به ایجاد ثبات در بازار کمک خواهد کرد.

مراکز فروش پته نگین دوزی قرمز

عوامل موثر بر کیفیت پته نگین دوزی قرمز

عوامل موثر بر کیفیت پته نگین دوزی قرمز بدون شک هنر پته دوزی در بین ایرانیان نا آشنا نیست و برخی از مردم در خانه های خود و برای زیبایی دکوراسیون منزلشان از این هنر دستی استفاده می کنند. اما علاقه به انواع پته و استفاده از آن مختص ایرانیان نیست. این هنر دستی خانم های هنرمند ایرانی در برخی از کشورهای دنیا نیز طرفدار دارد و برای زیبایی محیط خانه ها استفاده می شود‌.

اما پته نگین دوزی برای اینکه قابلیت صادرات داشته باشد و مورد پسند مشتری خارجی قرار بگیرد، باید ویژگی هایی داشته باشد که در مطلب زیر به آن اشاره خواهیم کرد. بهترین پته نگین دوزی صادراتی، محصولی است که بسیار پر نقش و نگار باشد. هر چقدر هنرمند پته کار وقت بیشتری برای دوخت پته بگذارد و طرح های بیشتری روی پارچه پته بخیه بزند، ارزش هنری محصول بالاتر می رود و برای صادرات مناسب تر است.

پته نگین دوزی قیمتی بالاتر نسبت به یک پته کم کار و کم دوخت دارد. یک پته مرغوب و اعلا باید پارچه پشمی داشته باشد. همچنین نخ آن نیز از جنس پشم خالص باشد و به هیچ وجه از پلی استر در ساخت نخ آن استفاده نشده باشد‌. این نوع پته نیز مرغوب تر بوده و قابلیت صادرات خواهد داشت. همچنین پته مرغوب صادراتی نخ های دارد که با رنگ های کاملا طبیعی و گیاهی رنگ آمیزی شده است. این پته نیز پته مرغوبی است و مورد پسند مشتری خارجی قرار خواهد گرفت. به طور کلی عوامل موثر بر کیفیت پته نگین دوزی قرمز عبارتند از:

  1. نوع الیاف مورد موجود در پته
  2. نحوه تولید پته
  3. نحوه نگهداری پته
  4. رنگ مورد استفاده در روند تولید پته

اطلاعاتی درباره پته نگین دوزی

اطلاعاتی درباره پته نگین دوزی پته یک هنر بسیار اصیل ایرانی است که بهترین نمونه های آن را می توان در شهر کرمان مشاهده کرد، هنر پته دوزی سابقه بسیار دیرینه دارد و از آن برای تولید محصولات مختلفی استفاده می شود که از مهم‌ترین آنها می توان به تهیه و دوخت انواع اکسسوری اشاره کرد، طرح های اصیل پته کرمان از میزان تنوع بالایی برخوردار می باشد که در معرفی آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. طرح های گیاهی به طرح های نقش درخت، نقش قهر و آشتی و نقش های بادامی گفته می شود.
  2. طرح های انتزاعی و هندسی از دیگر طرح های این محصول هستند که از جمله آنها به طرح های لوزی و چهارگوش گفته می شود.
  3. طرح های پرندگان از زیباترین طرح های پته هستند که از آنها بیشتر در پته دوزی ساده نیز استفاده می شود.
  4. نقوش کتیبه ای از محبوب ترین انواع طرح های اصیل پته کرمان می باشند که ریشه در آیین زرتشتی دارند.

نقش رومیزی چهارگوش پته سفید تاثیر مستقیمی بر میزان سفارش و خرید افراد خواهد داشت و مشتریان گرامی همواره در زمان خرید این کالا طرح و هنر آن را در اولویت قرار می دهند، استفاده از طرح های اصیل و ریشه دار باعث زیبایی هر چه بیشتر محصولات تولید شده به کمک هنر پته دوزی خواهد شد.

پارامترهای تعیین قیمت پته نگین دوزی

پارامترهای تعیین قیمت پته نگین دوزی پته یکی از هنر های بی مانند و عالی کشور ما شناخته شده است تا جایی که در قسمت های مختلف کشور این هنر به عنوان یک شغل شناخته شده است. گونه های مختلفی از این محصول در دسترس می باشد که یکی از نمونه های عالی و بی نظیر آن را می‌توان پته سفید دانست که امروزه مورد پسند عروس خانم ها قرار گرفته است از این رو در لیست جهیزیه عروس ها دیده می شود.

ما در این مطلب اشاره ای به کاربرد انواع پته عسلی رنگی خواهیم داشت. پته یکی روش دوخت عالی و جذابی است که از الیاف مرغوب و درجه یک تهیه می شود که آن بسیار شیک و جذاب است از این رو افراد دوست دارند از انواع این محصول در قسمت های مختلف خانه خود از جمله رومیز و روی میز خاطره و غیره به بهترین شکل استفاده کنند که به راحتی یک فضایی شیک و سنتی را در خانه ایجاد می کنند.

این محصول بسیار و جذاب است از این رو به عنوان هدیه نیز قابل استفاده خواهد بود. تمام موارد ذکر شده بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارند که به صورت تیتروار عبارتند از:

  • جنس پته
  • الیاف مورد استفاده در روند تولید پته
  • رنگ پته
  • نحوه بافت پته
  • وزن پته
  • سایز پته

شرکت تولید پته نگین دوزی قرمز

شرکت تولید پته نگین دوزی قرمز پته نگین دوزی سفید دارای شکل ها و طرح های متنوعی است که از این موارد می توان به نمونه های چهارگوش آن اشاره کرد، طراحی های بسیار زیبا و متنوع این محصول باعث شده تا بازار خرید آن از میزان رونق بسیار زیادی برخوردار باشد، در این بازار می توان از روش های بسیار سریع برای تهیه این محصول استفاده کرد که بهترین آن خرید آنلاین می باشد.

در خرید آنلاین پته رومیزی سفید بیضی این فرصت برای مشتریان گرامی فراهم می باشد تا بتوانند این نوع پته ها را بدون هیچ دردسری تهیه کنند، این سایت اصلی ترین مرکز خرید و سفارش پته اصل و درجه یک در کشور است که طرح های متنوع این کالا را در رنگ بندی های بسیار زیبا در اختیار مشتریان و سفارش دهندگان محترم قرار می دهد.

با استفاده از پته دوزی ها طرح های جذابی را تولید می کنند که بسیار پرطرفدار می باشد، از این پته دوزی ها می‌ توان پته رومیزی بیضی سفید را نام برد و به دلیل پرطرفدار بودن، به تولید انبوه نیز می رسد.

اگر شما به دنبال مرکزی هستید که به تولید انبوه پته بپردازد؛ با مراجعه به این مرکز می توانید با خرید به صورت عمده علاوه بر دسترسی به تنوع مختلف با نازلترین قیمت اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت موجود در بازار را خریداری نموده‌ اید. متنوع بودن مدل پته باعث شده تا فروش آن در بازار رونق پیدا کند.

این مجموعه با هدف افزایش کیفیت و کمیت محصولات خود سعی کرده بهترین خدمات را به مشتریان در سریع‌ ترین زمان ممکن با قیمتی مناسب ارائه دهد. با مراجعه به این سایت می‌ توانید سفارشات خود را به صورت عمده و جزئی ثبت کنید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا