پته کرمان

مراکز فروش رومیزی چهارگوش پته سفید

مجموعه پته هشت رنگ یکی از مراکز معتبر فروش رومیزی چهارگوش پته سفید می باشد که با حذف کردن واسطه ها فیمت محصولات خود را به حداقل ممکن رسانده است. پته از صناعی دستی استان کرمان است که در اندازه ها و شکل های مختلف تولید می شود، از شکل های مختلف پته می توان به پته رومیزی گرد قرمز اشاره کرد.

مراکز فروش رومیزی چهارگوش پته سفید

مزایای استفاده از رومیزی پته

مزایای استفاده از رومیزی پته پته ها یکی از برترین جایگزین ها برای تزئین خانه های شما است، پته ها علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، از زیبایی خاصی برخوردار هستند که این می تواند روح تازه ای به خانه شما ببخشد.
یکی از بزرگ ترین شناسه های پته نقش های مختلف روی پته است، که این نقش ها اکثرا تخیلی بوده که باعث زیبایی دو چندان این نقش و نگار ها می شود و شما می توانید با استفاده از پته ها از این نقش و نگار ها لذت ببرید و منزل خود را زیبا تر کنید.

پته ها بدلیل اینکه از پشم بز بافته و تولید می شوند بسیار نرم هستند، این امر باعث می شود که رومیزی های شیشه ای شما کمتر آسیب ببیند، این نرمی فشار وارد شده به شیشه را کمتر کرده و از رومیزی شیشه ای شما محافظت می کند.
رومیزی های عسلی نسبت به رومیزی های عادی کاربرد بسیار بیشتری دارند و در طول روز بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرند و شما می توانید با خرید پته رومیزی عسلی سفید رنگ و یا هر رنگی که خودتان می پسندید علاوه بر زیبایی رومیزی عسلی خود سلامت آن را نیز حفظ کنید.

اگر پته ها را در رنگ بندی های مختلف استفاده کنید، می تواند خطر افزایش ابتلا به بیماری افسردگی را در شما کمتر کند، بدلیل استفاده رنگ های شاد و پر انرژی در تولید انواع پته ها، دیدن پته می تواند به شما انرژی و شادابی هدیه کند.

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت رومیزی چهارگوش پته

تاثیر گذارترین موارد بر قیمت رومیزی چهارگوش پته اولین موردی که می تواند روی قیمت پته تاثیر بگذارد کیفیت مواد اولیه برای تولید آن است، هرچه کیفیت مواد اولیه بالا تر باشد، محصول از مرغوبیت بیشتری برخوردار می شود و این امر باعث افزایش قیمت پته خواهد شد.
همچنین ممکن است برای تولید پته از انواع مختلف پشم ها استفاده شود، همانطور که می دانید پشم حیوانات نیز دارای درجه بندی کیفیت هستند و هرچه از پشم با کیفیت استفاده شود قیمت نیز افزایش می یابد.

مسئله بعدی طرح و نقش پته است، به این صورت که هر چقدر طرح و نقش پیچیده تر و زیبا تر باشد قیمت پته نیز افزایش می یابد، اگر می خواهید پته ارزان قیمت بخرید، می توانید با حفظ کیفیت از پیچیدگی نقش پته خود کم کنید.
نقش و روی پته از موارد تاثیر گذار روی زیبایی است، اما برای رو میزی ها شاید ممکن باشد خیلی نقش های بکار رفته به چشم نیاید، اما سعی کنید اگر پته را برای مصارف دیگر استفاده می کنید از نقوش پیچیده و زیبا بهره بگیرید تا خانه شما قشنگ تر شود.

مسئله بعد تراکم پته می باشد، تراکم به میزان فشردگی پته گفته می شود و هرچه بافت های پته نزدیک به هم و متراکم دوخته شود تراکم پته نیز افزایش می یابد.
دقت کنید که تراکم بالا موجب می شود تا پته قابلیت نرمی خود را از دست بدهد و اگر از پته برای نشستن استفاده می کنید بهتر است از مدل کم تراکم آن استفاده کنید، اما اگر برای رو میزی می خواهید می توانید از هر مدل که دوست دارید استفاده کنید.

مسئله بعدی که می تواند روی قیمت تاثیر گذر باشد رنگ بندی پته است، بعضی از پته ها وجود دارند که در یک گروه رنگی خاصی تولید می شوند که زیبایی بیشتری دارند.
در صورتی که تولید کننده بتواند بین رتگ ها ارتباط بر قرار کند و از رنگ های مکمل هم استفاده کند موجب می شود که زیبایی پته مورد نظر ما دو چندان شود.

مسئله دیگر کیفیت و ظرافت دوخت است، یکی از ارکان اصلی تولید پته با کیفیت دوخت مناسب است و دوخت نقش اساسی در تولید پته بازی می کند.
چنانچه تولید کننده با حوصله و ظرافت بیشتر پته تولید کند کیفیت محصول نهایی نیز افزایش یافته و سبب تغییر قیمت محصول ما خواهد شد.

هر آنچه که باید درباره رومیزی پته بدانیم

هر آنچه که باید درباره رومیزی پته بدانیم همانطور که گفتیم پته از صنایع دستی استان کرمان است، برای تولید پته زنان کرمانی بر روی پارچه ای که به عریض معروف است با استفاده از سوزن مخصوص انواع نقش ها و طرح ها را روی عریض تولید می کنند.
اکثر این پته ها به صورت ذهنی ایجاد می شوند و ساخته ذهن دختران ایرانی هستند، این امر موجب می شود که پته ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شوند که باعث شده هر شخص با هر سلیقه ای که دارد بتواند پته مورد علاقه خود را از بازار پیدا کند.

نگهداری از پته ها دارای یکسری نکات است که فرد استفاده کننده پته باید از آن با خبر باشد زیرا رعایت نکردن هر یک از نکات موجب آسیب رسانی به پته می شود و استفاده از آن را دشوار می کند.
اولین نکته که درباره پته ها وجود دارد این است که شست و شوی پته می تواند موجب آسیب به بافت آن شود، بنابراین تلاش کنید تا حد امکان از شست و شوی پته ها جلوگیری کنید.

اگر وادار به شست و شوی پته شدید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که اصلا پته را از طناب ها و رخت های لباس آویزان نکنید، جمع شدن آب در پته موجب افزایش وزن آن می شود.
افزایش وزن پته باعث می شود تا پته از دو طرف به سمت پایین کشیده شود این کشش موجب دور شدن بافت ها از هم و بد فرمی پته شده و کارایی آن از بین می رود.

قرار دادن پت در معرض نور مستقیم خورشید موجب می شود تا رنگ مورد استفاده در آن روز به روز ضعیف تر شده و وجب کهنگی پته شود، ای امر هم برای رنگ های طبیعی و مصنوعی مهم است و نباید نور مستقیم به آن ها بخورد.
بنابراین پته را در مکانی قرار دهید که تا حد امکان خنک باشد و همچنین جریان هوای تازه در آن مکان وجود داشته باشد.

قرار دادن پته در گرما همچنین احتمال حمله حشرات را افزایش داده و حشرات ما خوردن پته موجب سوراخ شدن آن خواهند شد.

خرید رومیزی چهارگوش پته سفید با قیمت استثنایی

خرید رومیزی چهارگوش پته سفید با قیمت استثنایی شما می توانید برای خرید و سفارش انواع پته مانند پته رومیزی نگین دوزی شده به صورت عمده با مجموعه ما در تماس باشید، مجموعه ما فروشنده انواع پته با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها می باشد.
همچنین با فراهم کردن امکان خرید آنلاین و غیر حضوری در ین شرایط سخت، شما می توانید بدون اتلاف وقت به صورت تلفنی و کاملا غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش کافی است تا با شماره اهی درج شده در همین سایت تماس بگیرید، همچنین علاوه بر سفارش شما می توانید از مشاوره ها ما نیز استفاده کنید.
مشاوران ما به صورت رایگان آماده هستند تا انواع پته و ویژگی های آن ها را برای شما توضیح دهند تا شما بتوانید یک خرید ایمن و رضایت بخش داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا