پته کرمان

قیمت مناسب سرویس پته کرمان

در انتخاب نخ‌ های رنگین نیز به طرح و نقوش توجه می‌شود. در طرح‌ های ساده مانند انواع درختان خاص، معمولا از رنگ‌های طبیعی مانند سبز و قهوه‌ای استفاده می‌شود. اما در طرح‌های سنتی و اسلیمی مانند طرح بته جقه، طرح‌های شکارگاهی، طرح‌های هندسی و انواع طرح‌های اسلامی ایرانی، معمولا از تنوع بالایی از رنگ‌های گرم و سرد استفاده می‌شود. هرچه تنوع رنگی در طرح‌های شلوغ بیشتر باشد، کار زیباتر و لوکس‌تر می‌شود.

قیمت سرویس پته کرمان بسیار مناسب است پته رومیزی ابی مدل زیادی دارد پته رومیزی بیضی قرمز کارایی زیادی دارد پته سینی سفید بسیار زیبا است

قیمت مناسب سرویس پته کرمان

هر آنچه باید درباره پته دوزی بدانید

هر آنچه باید درباره پته دوزی بدانید دسته بندی انواع پته از نظر رنگ زیاد است پشتی های پته در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند که در کشور ما تعداد زیادی از مردم این پشتی ها را خریداری کرده و با وجود این پته ها خانه ای سنتی را ترسیم می کنند،

این پشتی پته ها به خاطر طرح ها و رنگ های جذابی که دارند توانسته اند مردم زیادی را به خود جذب کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی سایز انواع پشتی پته بپردازیم و آن را بیشتر بشناسیم. هم مانند دیگر پشتی ها و متکا ها و … در سایز ها و ابعاد مختلفی به فروش می رسند، در واقع ابعاد مختلف این پشتی پته ها باعث شده است که هر فرد بتواند آن ها را در سایزهای مختلفی خریداری کند.

این پته ها وزن زیاد سنگینی را ندارند و به راحتی قابل جا به جایی و انتقال می باشند. از ابعاد این پشتی پته ها که بیشترین فروش را دارد می تواند به ابعاد ۱۱۰ در ۸۰ اشاره کرد که این روزها فروش فوق العاده ای را داشته است. از دیگر ابعاد پشتی پته می توان به پته های ۸۰ در ۵۰، ۱۰۰ در ۱۳۰ و … اشاره کرد، پشتی پته ها به خاطر سایز بندی مناسبی که دارند در هر مکان و هر فضایی قابل استفاده می باشند.

گذشته از سایز بندی پشتی پته ها این محصولات دارای رنگ بندی مناسبی هم می باشند، پشتی پته سورمه ای و پته پشتی قرمز بیشترین مشتری را به خود اختصاص داده اند.این محصول در رنگ های زیادی وجود داردپته رومیزی نگین دوزی مدل بسیاری دارد

آشنایی با مدل های زیبای پته دوزی

آشنایی با مدل های زیبای پته دوزی از جدیدترین مدل های پته اصیل باید به پته ضخیم اشاره نمود که با استفاده از بهترین نخ و سوزن های مخصوص پته دوزی تولید می شوند. این مدل از پته دارای رنگ های متنوع بوده و ضخامت بالایی هم دارد، به همین دلیل هم دوام و ماندگاری آن بسیار بیشتر از دیگر انواع مختلف این کالاها در بازار داخلی باشد که خریداران می توانند به راحتی با مراجعه نمودن به تولیدکنندگان این کالا، بهترین نمونه از محصولات مد نظر خود را تهیه نمایند. انواع مختلفی از پته های اصیل ایرانی به دلیل اینکه دارای زیبایی ظاهری خاص و ویژه هستند، در تولید برخی محصولات مانند کوسن یا کالای خواب مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

البته هنر پته صادراتی جزء هنرهایی است که می‌توان برای رومیزی هم از آنها استفاده نمود و فضای خاص و زیبا را به وجود آورد. امروزه بیشتر افرادی که در سطح بازار داخلی به تولید این کار مشغول هستند، با استفاده از بهترین نخ و نقشه ها توانستند، مدل های پته خاص را تولید و به بازار عرضه نمایند تا مشتریان با هر سبک و سلیقه بتوانند این محصولات را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند و از زیبایی ظاهر آنها نیز لذت ببرند.

راهنمای خرید بهترین رومیزی پته دوزی شده

راهنمای خرید بهترین رومیزی پته دوزی شده باید در هنگام خرید پته مشکی به کیفیت آن دقت زیادی داشته باشید. این محصولات دارای سایز ها و اندازه های مختلفی بوده و در اشکال مختلف گرد، مستطیل، مربع وجود داشته است. پته با استفاده از پشم گوسفند خالص تهیه و تولید می‌ شود به همین خاطر است که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده، این محصولات دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد به همین خاطر است که از آن در مراسم رسمی و مهمانی های اعیانی استفاده می‌ کنند. طرح های برجسته بر روی پته وجود داشته که به عنوان تزیین استفاده می شود،

در صورت ایجاد لکه بر روی این پته ها شما می توانید به راحتی لکه ها را با استفاده از مواد شوینده موجود در بازار پاک و تمیز نمایید. این کالاها دارای رنگ های بسیار متنوع بوده که البته رنگ های تیره محصول بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده و بهترین گزینه برای خرید محسوب شده است. تضمین کیفیت انواع پته بقچه از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

جنس پته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و شما باید اقدام به خرید پته های مرغوب کنید. افرادی که در زمینه تولید پته بقچه ارزان فعالیت دارند، تلاش می‌ کنند تا بتوانند محصولاتی ظریف و زیبا را با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند و شما بتوانید با خیال راحت این کالاها را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید. پته های موجود در بازار به دلیل کیفیت بالا، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود.

مراکز توزیع سرویس پته کرمان

مراکز توزیع سرویس پته کرمان یکی از فاکتورهای مهمی که محصولات تولید شده توسط هنر پته دوزی را دارای زیبایی خیره کننده و چشم نواز نموده است، اصول خاص رنگبندی در پته کرمان است. به این معنا که رنگ‌ ها عمده‌ترین نقش را در طراحی نقش‌ و نگاره‌ها در هنر سوزن دوزی دارند. ا

صل رنگ بندی هم در انتخاب شال یا عریض پته و هم در انتخاب رنگ نخ‌های مورد استفاده در طراحی پته باید رعایت شود. پارچه زمینه یا شال با توجه به نوع محصول در رنگ‌ های مختلف انتخاب می‌شود. معمولا شال از پارچه‌ هایی با رنگ روشن مانند سفید، آجری و کرمی و برخی از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و سرمه‌ای انتخاب می‌شود.

این رنگ‌ها علاوه بر اینکه جذابیت ظاهری محصول را بالا می‌برند، موجب می‌شوند که نخ‌های رنگین مورد استفاده در دوخت طرح‌ها و نقش‌ها، جلوه بهتری پیدا نمایند و به خوبی دیده شود.

مرکز توزیع پته بقچه هشت رنگ این محصول را با قیمت مناسب به بازار ارائه می دهد. در سال‌های اخیر استفاده از هنر پته برای تولید انواع البسه، کیف و کفش رواج یافته است و از رنگ‌های متنوع و شاد برای تولید این محصولات استفاده می‌گردد. در سبک‌ های جدید پته دوزی، از رنگ‌های تیره و گرم برای پارچه‌های زمینه روشن و از رنگ‌های سرد و خنثی برای شال‌ های دارای رنگ تیره استفاده می‌شود. این تضاد رنگی، زیبایی هنر پته را به خوبی نمایان می‌کند و موجب تولید محصولاتی ممتاز و درجه یک شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا