پته کرمان

قیمت فروش پته رو میزی بیضی سفید در معتبرترین فروشگاه

هنرهای دستی در کشور ما ایران در انواع بسیار مختلف و توسط هنرمندان بسیار زیادی تولید می شود و می توان نمونه هایی بی شمار از انواع هنرهای دستی را در بازارهای کشور مشاهده نمود. هنر پته دوزی نمونه ای از کارهای هنری است که می توان از این هنر روی هر شی پارچه ای استفاده و زیبایی دو چندان به آن بخشید. تولید کننده پته رو میزی بیضی سفید را با بهترین لوازم اولیه و در انواع طرح تولید و کالا را در معتبرترین فروشگاه با قیمت فروش بسیار مناسب در اختیار تمام هنر دوستان قرار داده است.

قیمت فروش پته رو میزی بیضی سفید در معتبرترین فروشگاه

نحوه دوخت انواع رومیزی پته دوزی کوچک

نحوه دوخت انواع رومیزی پته دوزی کوچک هنر پته دوزی را می توان روی هر کالایی که از پارچه تولید می شود انجام داد. مثلا انواع بالشت کتابی، جادستمال کاغذی سفید، تابلو بادامی، کناره و بسیاری از لوازم دیگر را می توان با این تکنیک تزئین نمود. پته دوزی از هنرهای بانوان کرمانی است که امروزه به این هنر شکل داده اند و به صورت منسجم کار پته دوزی را در کارگاه های بزرگ انجام می دهند.

معمولا برای تهیه رومیزی پته کوچک ابتدا باید پارچه پشمی و درجه یک را در ابعاد مورد نیاز تهیه نمایید و سپس طرح یا نقشه کار را، درست هم سایز و هم اندازه پارچه انتخاب کنید. حالا باید طرح مورد نظر را روی پارچه کپی کرده و قسمتی از کار را در گارگاه مخصوص قرار داده و دور کار را به خوبی سفت نمایید زیرا در غیر این صورت، کار دوخت با سختی انجام می شود.

سپس می توان با انتخاب رنگ های هماهنگ و نزدیک به هم کار دوخت را شروع کرد. پته رومیزی کوچک ظرف مدت زمانی کوتاهی توسط هنرمندان ماهر آماده می شود. این نوع کالا در انواع رنگ و با استفاده از نقش های سنتی یا جدید و یا به صورت تلفیقی دوخته می شود و گاهی هنرمند از انواع دوخت های تزئینی دیگر برای زیبایی بیشتر رومیزی استفاده کرده و رومیزی بسیار شیک و زیبایی را آماده می نماید.

جدید ترین مدل های رومیزی پته دوزی

جدید ترین مدل های رومیزی پته دوزی رومیزی از انواع لوازم و ابزاری است که در تمام خانه‌ ها به آن نیاز داریم. این کالا شامل رومیزی های کوچک برای میزهای عسلی و یا برای میز جلو مبلی و حتی برای میز ناهار خوری استفاده می شود و با مختصر جستجویی در بازار می توان نمونه های بسیار متنوع از انواع رومیزی را در بازار مشاهده نمود.

رومیزی پته دوزی از نمونه های بسیار با ارزش از این محصولات است که در انواع سایز و رنگ و با استفاده از طرح های بسیار زیبا در بازار موجود می باشد. رومیزی پته دوزی از جنس پشم است و به همین دلیل دارای ماندگاری بسیار زیاد می باشد و می توان این رومیزی زیبا را تنها با پته دوزی و یا با هنرهای دستی دیگر نظیر سرمه دوزی و یا پولک و منجوق دوزی و بسیاری از هنرهای دستی دیگر تلفیق کرد و یک اثر هنری بسيار زیباتر را تولید نمود.

در دوخت و تهیه کار پته دست هنرمند کاملا باز می باشد و حتی برای دوخت می توانند از تکنیک های جدید و به روز از نقش های نو و تازه استفاده کنند و طرح و نقشی بسیار تازه و زیبا را تولید نمایند. البته در بسیاری از کارهای پته دوزی می توان کارهایی را به صورت تلفیقی و با دوخت های قدیم و جدید و طرح های نو و قدیمی مشاهده نمود که هر کدام از انواع این رومیزی ها زیبایی خاص خود را دارند.

خرید اینترنتی پته رو میزی بیضی سفید ارزان

خرید اینترنتی پته رو میزی بیضی سفید ارزان تولید کننده انواع پته رومیزی بیضی سفید، را در اندازه های مختلف و با استفاده از پارچه و نخ هایی رنگ ثابت و بسیار زیبا در انواع طرح تولید و رومیزی را بسیار ارزان در بازار توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است. اما تولید کننده با ایجاد امکان خرید اینترنتی این امتیاز را در اختیار مشتری گذاشته تا از راه های دور و نزدیک بتوانند کار خرید را بی دردسر و با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا