پته کرمان

قیمت فروش رانر پته سرمه ای در معتبرترین فروشگاه

شاید تا به حال رومیزی هایی را که به صورت نواری باریک و دراز تولید می شوند را دیده باشید و باید خدمت شما عرض کنیم که نام این رومیزی ها رانر است که می توان سطح آن ها را با پته دوزی تزئین نمود، قیمت خرید و فروش رانر پته سرمه ای رنگ اصل در معتبرترین فروشگاه های داخل کشور ما بر اساس جنس پارچه به کار رفته در این محصول و ابعاد آن تعیین می شود.

قیمت فروش رانر پته سرمه ای در معتبرترین فروشگاه

اصول رنگ بندی در پته دوزی

اصول رنگ بندی در پته دوزی هنر پته دوزی یکی از هنرهای دیرینه ایرانی است که در انجام آن از مواد اولیه صد در صد طبیعی استفاده می شود، هر پته از دو بخش اصلی تشکیل شده است که انتخاب رنگ هر یک از آن ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی، جذابیت و اصالت آثار تولید شده خواهد داشت و بر این اساس ما در ادامه این مطلب توضیحات مختصری را خدمت شما عرض می کنیم تا شما را بیش از پیش با این هنر آشنا سازیم:

  • یکی از بخش های اصلی پته دوزی عریض یا پارچه زمینه کار است که طرح و نقش های پته را بر روی آن پیاده می نمایند، این بخش از کار معمولا با رنگ هایی مانند سفید، کرمی، سرخ، سرمه ای یا سبز، رنگ آمیزی می شود تا نخ های رنگی دوخته شده بر روی آن بهتر و بیشتر خود را نشان بدهند.
  • بخش دوم پته ریس نام دارد که برای انتخاب ریس ها باید هم به طرحی که قرار است با آن ها ایجاد گردد و هم به رنگ زمینه کار توجه شود، ریس ها را معمولا با رنگ های عنابی، سبز روشن، مشکی، نارنجی، قرمز و آبی، رنگ آمیزی می کنند و برای این کار از رنگ های گیاهی استفاده می نمایند.
  • اگر بخواهیم به یک نمونه از رنگ بندی های رایج پته بپردازیم می توانیم به استفاده از عریض قرمز رنگ و ریس های سبز، آبی، مشکی و نارنجی اشاره کنیم که یکی از محبوب ترین طرح و رنگ های آن را ایجاد می کنند.

مراحل تولید تا فروش پته سنتی

مراحل تولید تا فروش پته سنتی

  1. تولید کننده های زحمت کش پته های سنتی هشت رنگ ایرانی برای تولید آثار مختلفی مانند کوسن مبل گرد یا کوسن چهار گوش وقت و انرژی زیادی را صرف می نمایند و به مدت چند روز با سختی کار می کنند تا نقش های ظریف و زیبای پته را بر روی پارچه های پشمی بدوزند و یک اثر هنری جذاب را خلق نمایند که مورد پسند هم میهنان ما قرار بگیرد.
  2. سپس این آثار هنری با دقت شسته شده، اتو کشی می شوند و در داخل بسته بندی های پلاستیکی قرار داده می شوند تا برای عرضه در بازار های مصرف سطح ایران حاضر گردند.
  3. در مرحله بعدی پته های آماده و بسته بندی شده به صورت یکجا در اختیار شرکت های پخش قرار می گیرند تا در شهرهای مختلف عرضه گردند یا اینکه در فضای مجازی عرضه می شوند تا در معرض دید هم میهنان ما قرار بگیرند.
  4. اگر پته های درجه یک سنتی با روش اینترنتی خریداری شوند، شرکت فروشنده محصول آن ها را با کمک پست برای خریداران عرضه می نماید و با این کار به سهولت بیشتر آن ها کمک می کند.

خرید بهترین رانر پته سرمه ای با پایین ترین قیمت

خرید بهترین رانر پته سرمه ای با پایین ترین قیمت امروزه مدل های مختلفی از رانر های پته در رنگ های متنوع مانند سرمه ای تولید و در بازار عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید بهترین و مرغوب ترین مدل های آن ها را از راه دور سفارش داده و خریداری کنید یا اینکه به سراغ مراکز فروش عمده آن ها رفته و این صنایع دستی را با پایین ترین قیمت ممکن تهیه نمایید که از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود. خبر خوبی که می توانیم در این قسمت به شما بدهیم این است که ما در داخل همین وب سایت مدل های مختلف رانر سرمه ای پته را عرضه می کنیم و آماده دریافت سفارشات شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا