پته کرمان

قیمت فروش رانر سرمه ای پته در بازار تهران

برای آگاهی از قیمت فروش رانر سرمه ای پته در بازار تهران می توانید از طریق آنلاین و بدون واسطه اقدام نمایید. خرید و سفارش عمده این کالا بدون مراجعه حضوری به مراکز توزیع برای خریداران فراهم می باشد. خریداران می توانند بعد از آگاهی از قیمت و خصوصیات موجود در این محصول و همچنین کاربردهای آن از طریق اینترنتی اقدام به خرید رانر سرمه ای پته نمایند. خرید از طریق این روش باعث صرفه جویی در هزینه های اقتصادی مشتریان می شود و این امر شرایط خرید خوبی را برای خریداران ایجاد می نماید.

قیمت فروش رانر سرمه ای پته در بازار تهران

همه چیز در مورد نگهداری پته

همه چیز در مورد نگهداری پته

برای نگهداری پته باید به چندین نکته دقت نمایید. از جمله نکات مهمی که باید در نگه داری و حفظ این محصول به آن دقت کنید نحوه شستشو و تمیز نمودن آن است. شستن و زدودن آلودگی از پته باید با استفاده از پودرهای بهداشتی و شوینده ی بدون آنزیم انجام شود و علاوه بر این امر باید از آب سرد برای این امر کمک گرفت. آب سرد و مایع یا پودر بدون آنزیم سبب حفظ الیاف و رنگ پته می شود.

از دیگر مواردی که در نگهداری و شستشوی پته باید به آن توجه نمود عدم چنگ زدن آن است. چنگ زدن این کالا باعث آسیب رسیدن به پته می شود. بهتر است پته در زیر آب قرار داده شود تا به طور کامل خیس شود و بعد کمی آن را بچرخانید و از چنگ زدن و فشردن آن نیز جلوگیری نمایید. برای حفظ و ماندگاری بیشتر پته از ماشین لباسشویی استفاده نکنید و برای خشک نمودن آن پته را به صورت خیس پهن ننمایید، زیرا سبب کشیدگی و وارد شدن آسیب به پته می شود.

برای خشک نمودن پته به شکل مستقیم از اتو استفاده نکنید و بهتر است از اتو بخار بهره گیری نمایید. با توجه به رنگ های مختلف به کار برده شده در دوخت این محصول بهتر است از آب سرد بهره گیری نمایید تا پارچه آن رنگی نشود و از پارچه تمیز و سفیدی برای اتو نمودن آن استفاده نمایید. اگر شستن پته در خانه امر سختی برای شما به شمار می رود می توانید از خشکشویی برای این امر کمک بگیرید.

رنگ بندی متنوع رانر پته

رنگ بندی متنوع رانر پته

رنگ بندی متنوع د زیبای رانر پته سبب جلب نظر خریداران شده است. رنگ های جذاب به کار رفته در این محصول با طرح بته گلدوزی و سوزن دوزی شده بر زیبایی پته افزوده است. رنگ پارچه یا شال به کار برده شده در تولید پته می تواند سفید و یا قرمز باشد و رنگ نخ های به کار رفته که از جنس پشم هستند نیز متفاوت می باشد.

از رنگ های مورد استفاده در این محصول می‌توان به قرمز، نارنجی، زرد، سفید، مشکی، سبز، شتری اشاره نمود. رنگ های ذکر شده در کنار يکديگر و با طرح های بی نظیر سبب ایجاد جلوه ای زیبا می شود. رنگ های موجود در پته از نخ هایی با رنگ گیاهی و شیمیایی تهیه و تولید می شود. رنگ های گیاهی دارای دوام و مقاومت خوبی در برابر نور هستند ولی نخ های رنگ شده با مواد شیمیایی دچار تغییر رنگ بیشتری از نوع دیگر می شود.

خرید مستقیم رانر سرمه ای پته از تولیدی

خرید مستقیم رانر سرمه ای پته از تولیدی

خرید مستقیم رانر سرمه ای پته، بالش و همچنین کناره قرمز از تولیدی و به صورت آنلاین امکان خرید خوب و راحتی را برای مشتریان فراهم نموده است. خریداران می توانند برای خرید این محصول از مرکز ارائه ی و توزیع بعد از آگاهی از قیمت و ویژگی های منحصر به فرد موجود در این کالا خرید و سفارش خود را به شکل عمده انجام دهند. حذف دلالان می تواند در کاهش هزینه های سفارش رانر سرمه ای پته تاثیر گذار باشد. خرید این کالا بدون مراجعه حضوری به نمایندگی های پخش‌ انجام می شود و این امر در کاهش هزینه ی رفت و آمد موثر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا