بقچه پته سورمه ای

قیمت فروش بقچه پته سورمه ای

پقچه پته به نوعی رومیزی و یا تابلو گفته می شود که جز آثار هنری و دستی می باشد که بیشتر در استان کرمان توسط زنان و دختران تولید می شود، طرح های بکار گرفته شده بر روی آن که به پته دوزی معروف است معمولا در ذهن خودشان است و با استفاده از نخ های با کیفیت آن را بر روی پارچه ابریشمی به کار می گیرند. پقچه پته سورمه ای یکی از انواع آن می‌باشد که در بهترین کیفیت تولید می شود قیمت فروش بقچه پته سرمه ای با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید آن و روش خرید کردن آن متفاوت می باشد.

قیمت فروش بقچه پته سورمه ای

آشنایی با کاربرد انواع بقچه پته

آشنایی با کاربرد انواع بقچه پته از هر چیز لازم است که تعریفی از بقچه پته داشته باشیم بقچه پته در واقع می‌توان گفت که نوعی رودوزی می باشد که توسط زنان و دختران انجام می‌گیرد حالا این رودوزی که بر روی پارچه ضخیم و پشمی انجام می گیرد و معمولاً به این پارچه عریض گفته می شود می‌تواند در طرح ها و رنگ های متفاوتی باشد که از آن در موارد متعددی استفاده می کنند.

معمولاً بیشترین کاربرد انواع پته بقچه به عنوان رومیزی می باشد که در تعداد رنگ های متفاوت و نقش های مختلف با بکارگیری مواد اولیه خوب و با کیفیت آن را در سایز های مختلف در شکل های مربع دایره و غیره تولید می کنند و به عنوان یک رومیزی سنتی از آن استفاده می شود.

پیش از این که به عنوان رومیزی آن را مورد استفاده قرار می دهند انواع مختلف و زیبای آن را که از ترکیب رنگ های بسیار زیبا و حالت سنتی دارد برای ایجاد تابلو آن را مورد استفاده قرار می‌دهند که به صورت تابلوهای اصیل و سنتی نمای بسیار زیبایی از خود به نمایش می گذارند.

پته دوزی امروزه پیشرفت قابل چشمگیری داشته و در تولید انواع پرده، سجاده، جا قرآن ،زیرلیوانی و غیره به کار گرفته شده است.

خرید مستقیم بقچه پته سورمه ای

خرید مستقیم بقچه پته سورمه ای خرید مستقیم پارچه پته سورمه ای از تولید کننده اصلی آن بدون واسطه گری باعث شده است که نوع با کیفیت آن را به قیمت خیلی مناسب تری نسبت به روش‌های دیگر تهیه و مورد استفاده قرار بدهید.

صادرات بقچه پته ارزان در تنوع رنگی بالا که به صورت ماهری رودوزی آنها انجام شده است به روش‌های مختلف مستقیم و غیرمستقیم به بازارهای داخلی و خارجی کشور صورت می گیرد تا آن را در اختیار مشتریان خاص خود قرار بدهد و از زیبایی این محصول نهایت استفاده را ببرند.

دکوراسیون منازل امروزی بیشتر به سوی استفاده از آثار سنتی در حال حرکت است به همین خاطر استفاده از انواع بقچه پته هم در حال افزایش می باشد و این باعث شده است که بازار پررونقی به خود بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا