پته کرمان

قیمت فروش بالش پته صادراتی

قیمت بالش پته صادراتی از طریق نمایندگی های تولید و فروش می تواند تعیین شود به طوری که آنان در قیمت گذاری کالا ها و محصولات خود انصاف را رعایت می نمایند تا همه اقشار جامعه توانایی خرید از کالا را داشته باشند. قیمت فروش پته بستگی به خود خریداران نیز تغییر می کند به طوری که هر چقدر تقاضا از سوی خریداران افزایش پیدا کند عرضه به صورت گسترده تر انجام گرفته و این خود به کاهش هزینه کالا ها منجر می گردد و قیمت ها بهتر است به نرخ حقیقی نزدیک تر باشند.

قیمت فروش بالش پته صادراتی

بررسی رنگ های به کار رفته در هنر پته دوزی

بررسی رنگ های به کار رفته در هنر پته دوزی پته دوزی از جمله کالا هایی می باشد که از زمان های گذشته توسط زنان روستایی و عشایری تولید می‌ شد و امروزه در صنعت و صنایع دستی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و فناوری روز این کار انجام می‌شود به طوری که در رنگ بندی پته دوزی باید به چند نکته ویژه و خاص توجه نمود از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به:

رنگ به کار گرفته شده اشاره کرد رنگ بندی های موجود در پته دوزی باید به گونه ای باشند که از هیچ گونه مواد شیمیایی تشکیل نشده باشند تا در صورتی که در مقابل نور خورشید قرار می گیرد هیچ گونه تغییر رنگی در آن ایجاد نگردد رنگ بندی های به کار گرفته شده در پته باید از رنگ های متنوع و شاد ایجاد شود تا مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود جذب نماید از جمله رنگ ها می توان به رنگ های صورتی قرمز سبز زرد اشاره نمود زیرا زیبایی هنر پته‌دوزی را چندین برابر می نماید.

البته بهتر است به دور از نور مستقیم خورشید قرار بگیرد زیرا تابش نور مستقیم خورشید باعث از بین رفتن رنگ های استفاده شده در تولید می شود و این خود می تواند در از بین‌بردن جذابیت پته گردد از جمله پته پشتی قرمز بهترین نوع پته به شمار می آید.

مشخصات یک پته با کیفیت چیست؟

مشخصات یک پته با کیفیت چیست؟ پته متکا لوله ای از جمله پته های محبوب به شمار می آید و دارای مشخصات فراوانی می باشد از جمله مشخصات یک پته می توان به داشتن نقش و طرح به کار گرفته شده بر روی پته اشاره نمود که کاملا حالت برجستگی را دارا می باشد.

پارچه به کار گرفته شده در پته نرم و لطیف می باشد و از لطافت خاصی برخوردار می باشد از نخ های با استحکام و مقاوم تشکیل می شود و در انواع رنگ های جذاب موجود می باشد و طرح های به کار گرفته شده در روی پته یکنواخت می باشد.

دارای قیمتی ارزان است تا همه افراد توانایی خرید از پته را داشته باشند دوخت و دوز پته باید با ظرافت خاصی انجام بگیرد زیرا این کار باعث زیبا و شکیل دیده شدن پته می شود کیفیت پته هر چقدر بهتر باشد باعث افزایش هزینه کالا می گردد.

از بهترین نقش ها و پر کاربرد ترین آن ها استفاده شود از جمله پر کاربرد ترین نقوش می توان به پر پرندگانی هم چون طوطی، طاووس، بلبل و انواع گل اشاره نمود کیفیت بالا باعث جذب مشتریان بیشتر به محصول می گردد پته با کیفیت وزنی سبک دارد و کارایی و کاربرد بالایی را دارا می باشد.

نکات مهم در مورد شستشوی پته

نکات مهم در مورد شستشوی پته پته از جمله کالاهایی می باشد که نیاز به ظرافت خاصی موقع شستشوی آن را دارد به طوری که برای شستن پته باید به چند نکته ویژه و خاص توجه نمود:

ابتدا برای شستن پته بهتر است مقداری از مایع یا صابون بدون آنزیم را در داخل آب رنده نموده و اجازه می دهیم با آب مخلوط گردد و سپس پته را در داخل همان مایع فرو می بیریم و اجازه می دهیم کاملا خیس شود سپس پته را در داخل مایع می چرخانیم یا تکان می دهیم در مرحله اخر آب کشی می کنیم و این کار را تا زمانی انجام می دهیم که آب زلال از پته خارج شود و سپس در داخل لباس شویی در حالت خشک کن قرار می دهیم و از داخل لباس شویی در آورده در سطحی صاف پهن می نماییم تا بهتر خشک شود و رطوبت پته گرفته شود.

نقاط مهم موقع شستن پته این می باشد که نباید در داخل آب گرم شست زیرا خاصیت اولیه نخ های تشکیل شده از پشم گوسفند از بین می رود، از مواد شوینده غیر آنزیمی باید استفاده کرد در غیر این صورت لطافت خاص پته و نرمی آن از بین می رود.

بهترین موقع برای شستن پته فصول گرم و آفتابی سال می باشد و باید توجه کرد که موقع خشک کردن پته شسته شده نباید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار داد، موقع شستن نباید چنگ بزنیم و باید در حد نرمال در داخل آب تکان داده و فرو ببریم، اگر مکان شستن پته فراهم نمی باشد بهتر است خشک شویی این کار را برای شما انحام دهد.

خرید بی واسطه بالش پته صادراتی

خرید بی واسطه بالش پته صادراتی خرید بالش پشتی بی واسطه، عمده و مستقیم از طریق کارخانجات تولیدی می تواند انجام بگیرد به گونه ای که انواعی از بالش ها با استفاده از ماشین آلات پیشرفته مکانیزم شده و با کمک چندین پرسنل مجرب و کار بلد تولید شده و راهی بازار های داخلی و خارجی می شود و خریداران می توانند با کمک گرفتن از مدیر تولید به بهترین های کالا دسترسی پیدا کنند.

خرید از طریق اینترنت و سایت های معتبر مجازی و فروشگاه های آنلاین نیز انجام می گیرد به طوری که خریداران می توانند با مراجعه غیر حضوری به انواع متنوع از کالاها را مشاهده نموده و با انتخاب هر کدام از این کالا ها و با مشاهده قیمت و تمام جزئیات مربوط به محصول از طریق زدن گزینه افزودن به سبد کالا یا تماس تلفنی از مرکز کالای مد نظر خود را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایند.

از مراکز دیگر خرید خرید پشتی سه گوش می توان به نمایندگی های تولید و فروش اشاره نمود که در این مجموعه کالاها با قیمت های مناسب زیر سطح قیمت بازار به فروش می رسند و خریداران می توانند با خرید خود از تخفیفات ویژه و شگفت انگیز کالاها برخوردار شوند.

فروشندگان همواره سعی می کنند با خدمات دائمی و روزافزون نقش بسزایی را ایفا نمایند و هدف اصلی آن را از کسب و کار خود ارائه خدمات روز افزون به مشتریان می باشد تا رضایتمندی آنان را به سمت و سوی خود جذب نمایند تا از این طریق مشتریان دائمی خریداری از این مراکز باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا