پته کرمان

قیمت عمده پته یک متری در بازار تهران

پته یک نوع سوزن‌ دوزی می باشد و جزو صنایع دستی شهر کرمان محسوب می شود. در این هنر سنتی، پارچه مخصوص پته با استفاده از نخ های زیبا و رنگارنگ کوک بخیه زده می شود. پته در اندازه ها و رنگ های گوناگونی مانند پته یک متری در بازار یافت می شود. پیشنهاد می شود برای خرید ارزان قیمت پته یک متری به مراکز عمده فروشی این کالا مراجعه کنید تا باخرید مستقیم این کالا نهایت لذت را از خرید خود ببرید.

قیمت عمده پته یک متری در بازار تهران

مهم ترین ویژگی پته رنگی صادراتی

مهم ترین ویژگی پته رنگی صادراتی به احتمال زیاد اسم پته را شنیده اید و می دانید که جزو صنایع دستی و هنری شهر کرمان محسوب می شود. اما این کالای هنری و دستی به دلیل زیبایی ظرافت و کیفیت بالایی که دارد، جزو صنایع دستی صادراتی کشورمان محسوب می شود. این هنر دستی طرفداران بسیاری در خارج از کشورمان نیز دارد. اما برای اینکه پته قابلیت صادرات داشته باشد و مورد پسند مشتری خارجی قرار بگیرد؛ باید ویژگی های خاصی داشته باشد. برای اطلاع از ویژگی های یک پته رنگی صادراتی تا آخر مطلب با ما باشید.

لازم به ذکر است که قیمت پته رنگی صادراتی علاوه بر هزینه ترخیص کاری بر اساس ویژگی هایی که ذکر خواهیم کرد، تعیین می شود.

اول اینکه هرچقدر پته پر دوخت تر و پرنقش و نگارتر باشد و کار زیادی برده باشد، ارزش هنری بیشتری دارد و نشان دهنده کار بیشتر هنرمند بر روی پته است. پته با نقش ظریف و ریز به طور حتم زیباتر بوده و مشتری پسند خواهد بود. و نیر قابلیت صادرات خواهد داشت. دیگر ویژگی پته مرغوب و صادراتی نوع بخیه ها و دوخت این محصول می باشد. هر چقدر بخیه ها به هم نزدیک تر باشند مرغوبیت پته بالاتر می رود، در واقع متراکم بودن بخیه ها نشان دهنده یک پته صادراتی است.

دیگر ویژگی یک پته مرغوب و صادراتی جنس نخ و پارچه آن می باشد. اگر جنس پارچه از پشم باشد و همچنین نخ مورد استفاده در آن از پشم خالص تهیه شده باشد، به طور حتم پته مرغوبی است. و مورد پسند مشتری خارجی قرار می گیرد. همچنین اگر رنگ هایی که برای رنگ کردن پارچه و نخ از آنها استفاده می شود، طبیعی باشند پته گران تر بوده و مرغوبیت بیشتری دارد.

عرضه کننده پته یک متری آبی

عرضه کننده پته یک متری آبی پته تولیدی در ایران در رنگ های گوناگون و اندازه های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شود. مانند پته یک متری آبی. برای خرید پته یک متری آبی مرغوب و با کیفیت پیشنهاد می کنیم به مراکز عرضه این نوع پته مراجعه کنید. زیرا این مراکز پته را به طور مستقیم و بی واسطه از هنرمند پته کار می خرند و با کوتاه کردن دست دلال و واسطه از فرایند عرضه این محصول، پته مرغوب را به قیمت ارزانی به دست مصرف کننده می رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا