پته کرمان

قیمت عمده پته کوسن مبل

امروزه استفاده از صنایع دستی در زندگی ماشینی باعث تغییرات شگرفی در روحیه انسان می شود. یکی از محصولاتی که توسط متقاضیان مورد ارزیابی قرار گرفته، کوسن پت زرشکی است که با استفاده از مواد مرغوب و هنر پته دوزی زیبا تهیه و به بازارهای مختلف عرضه می شود. به همین دلیل سال هاست که تولید انبوه کوسن های پیت آبی شیک توسط برندهای فعال در این زمینه انجام می شود. از این رو می توانید با مراجعه به واحد تولید ما از قیمت عمده پته کوسن مبل مطلع شده و اقدام به خرید نمایید.

قیمت عمده پته کوسن مبل

انواع رنگ بکار رفته در پته مبل

انواع رنگ بکار رفته در پته مبل توجه به همراهی رنگ ها در رنگ آمیزی و رنگ آمیزی لایی یکی از مهم ترین اصول در دوخت لایی است. در سال های اخیر نوعی طبقه بندی تحت عنوان رنگ های اصلی و رنگ های فرعی ایجاد شده است. این یک قانون نانوشته است که بسیاری از خیاط های کوچک را در لبه رنگ قرار می دهد. به نظر می رسد این تمایز از سوی برخی از هنرمندان سنتی رودوزی و کارشناسان هنری درست نباشد.

زیرا عنصر رنگ از نظر علمی یک پدیده طیفی است و نگاه تک به تک آن بدون در نظر گرفتن اصول کروماتوگرافی کاری کاملا غیر علمی است. از سوی دیگر، مصنوعات گلبرگ های باستانی و تنوع رنگ های زیاد در این آثار، محدودیت های رنگی گلبرگ های امروزی را زیر پا می گذارد. رنگرزی و رنگ آمیزی در قالیچه دوزی نوع رنگ فرش و انتخاب رنگ در فرش دوزی به عوامل زیادی بستگی دارد.

امروزه شاهد سه رویکرد متفاوت در میان هنرمندان و خیاطان در زمینه نقاشی پته زیبا و حتی سایر گلدوزی های سنتی ایرانی هستیم. هر کدام از این رویکردها طرفداران و پیروان خود را دارند. متأسفانه به دلیل نبود فضای علمی و نقد پیشروانه در زمینه گلدوزی سنتی ایران، گاهی درگیری های مجازی بین هنرمندان پیت دوز از طیف های مختلف به وجود می آید.

در زیر به بررسی این سه دیدگاه می پردازیم: روش اصلی یا سنتی در صد سال اخیر با ظهور پدیده مدرنیته در کشور، اندیشه ها و دیدگاه هایی که گاه فاقد پشتوانه علمی هستند وارد جریان هنری کشور شده است. در این میان تغییرات زیادی در زمینه گلدوزی سنتی ایرانی به ویژه پته دوزی رخ داد. البته همه این تحولات باعث شد که گلدوزی به عنوان یک هنر واقعی از حالت اصلی خود خارج شود.

بنابراین، آنچه ما به عنوان پته کوچک دوزی معاصر می شناسیم، چندان به آثار پت در کمدهای کلکسیونر نزدیک نیست. این تفاوت ریشه در چهار چیز دارد. 1. مواد اولیه مورد استفاده، 2. رنگ ها و فرآیند رنگرزی، 3. تکنیک های دوخت پیت و 4. اصول رنگ آمیزی. تکه‌های باستانی که در برخی از موزه‌های ایران نگهداری می‌شود نشان می‌دهد که رنگ و عنصر رنگ‌آمیزی در این هنر اصیل ایرانی از قوانین طبیعی و خلاقانه پیروی می‌کند.

فرایند تولید پته در کوسن مبل

فرایند تولید پته در کوسن مبل پته عتیقه کوسن مبل راهی ساده و آسان برای تغییر دکوراسیون اتاق شماست. بهترین خبر در مورد کوسن های صندلی این است که نسبتا ارزان و ساده هستند و به راحتی می توانید خودتان آنها را درست کنید. می توانید برای این کار از پارچه های قدیمی استفاده کنید یا یک پارچه تزیینی جدید مناسب دکوراسیون خود بخرید. قبل از شروع آموزش دوخت کوسن صندلی، باید مواد مورد نیاز خود را تهیه کنید. انتخاب پارچه کوسن نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید.

اگر می خواهید رنگ مبل و کوسن شما یکسان باشد، بهتر است از پارچه ای مشابه پارچه مبل خود استفاده کنید. اما اگر می خواهید طرح و نقش خاصی به دکوراسیون خود اضافه کنید، می توانید پارچه های طرح دار را برای کوسن های صندلی انتخاب کنید. البته انتخاب پارچه کوسن هم به مبل شما بستگی دارد. برای مثال اگر مبل شما طرح خاصی دارد، توصیه می کنیم پارچه ای که انتخاب می کنید ساده باشد تا دکوراسیون شما شلوغ و نامرتب به نظر نرسد.

البته شاید پیدا کردن پارچه بالش پرتابی متناسب با سلیقه و دکوراسیون شما کمی سخت باشد. خوشبختانه چی باچین این مشکل را حل می کند و در هنگام خرید پارچه با تنوع بسیار بالایی مواجه هستید. چی باچین، یکی از بهترین شرکت های مبلمان، با ارائه بیش از 1000 نوع طرح و رنگ برای پارچه و پرده مبلمان، شرایطی را فراهم می کند تا مشتریان بتوانند به راحتی طرح ها و رنگ های پارچه متنوع را پیدا و انتخاب کنند.

از طرف دیگر، چی باچین درک حرفه ای از پارچه دارد. اگر در انتخاب بهترین طرح و رنگ برای پته هزارنقش کوسن خود با مشکل مواجه هستید، می توانید با طراحان داخلی ما در چی باچین تماس بگیرید و از آنها مشاوره لازم را دریافت کنید. طراحان داخلی ما با توجه به تجربه چندین ساله و دانش خوب پارچه بهترین راهنمای ممکن را به شما ارائه می دهند و در نهایت می توانید طرح و رنگ پارچه مبلی خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

بررسی مراحل تهیه پته با کیفیت

بررسی مراحل تهیه پته با کیفیت پته سوزن دوزی و صنایع دستی استان کرمان است که از نظر دو خط شباهت زیادی به گلدوزی دارد اما تفاوت های زیادی با آن دارد برای دوخت پته باید از رنگ خاصی استفاده کرد. رنگ های پیت نیز بر اساس قوانین خاصی انتخاب می شوند. بستگی به رنگ پارچه زمینه یا همان عرض دارد. نکات زیر برای شروع دوخت پته مهم است: ابتدا الگوی مورد نظر و رنگ پهن یا پارچه خامی که می خواهیم بدوزیم را انتخاب می کنیم.

سپس رنگ و نوع طناب را که پهن تر از رنگ آن است انتخاب می کنیم و شروع به پردازش آن می کنیم. برجسته کردن طرح روی پارچه کاملا. این برای پرکردن نقش های روی قطعه به صورت مرحله به مرحله است.گلدوزی روی فرش ما در حال دوخت است.همانطور که گفته شد در انتخاب رنگ نخ برای گلدوزی قوانین خاصی وجود دارد. اگر رنگ پارچه پهن سرمه ای یا سفید است، خطوط باید با رنگ های خاصی خالکوبی شود.

دوختن پتو تعدادی اینجا وجود دارد. خط گلدوزی پهن سفید: از نخ زرد یا مشکی استفاده می شود. خط گلدوزی آبی پهن: از نخ زرد مخصوص استفاده می شود. خط گلدوزی پهن آبی: نخ مشکی و گاهی از نخ های قرمز، سفید و زرد استفاده می شود. خط گلدوزی سبز پهن: از نخ های زرد و مشکی استفاده می شود. خط گلدوزی پهن قرمز: از نخ های مشکی، زرد و سفید استفاده می شود.

خط دوزی پهن در رنگ شتری و نارنجی: از نخ مشکی استفاده شده است. ظرافت بخیه پت ظرافت دوخت در پایان کار بسیار مشهود است هر چه دقیقتر و بهتر دوخت کنیم نتیجه زیباتر و شکیل تر می شود. بعد از اتمام دور دوزی مهم ترین مرحله سایه زدن با نخ برای نقش گل های موجود است.برگ دوزی معمولاً در لبه ها و به صورت دوخت زیگزاگ انجام می شود. به آن چکش دوزی (غنچه دوزی) نیز می گویند.

عرضه بی واسطه پته کوسن مبل

عرضه بی واسطه پته کوسن مبل با توجه به رواج امروزه صنایع دستی به ویژه هنر پته دوزی می توان گفت که تولید کننده کوسن پته با در نظر گرفتن تمایل مردم به خرید انواع این هنر اصیل ایرانی، انواع مختلف این محصول را مورد توجه قرار داده است. با توجه به سلایق و رنگ های متقاضیان تنوع ایجاد می کند و قابلیت فروش این محصول را در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

وجود کوسن پیت در سایزهای مختلف و رنگ های متنوع نشان می دهد که این محصول در بازارهای مختلف فروش بسیار بالایی دارد و کاربردهای زیادی برای آن وجود دارد. امروزه صنایع دستی یکی از گزینه های مهم صادراتی است و متقاضیان خارجی زیادی برای آن اقدام می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا