پتهپته کرمان

قیمت عمده قندان پته چوبی باکیفیت در اسفند ماه

قیمت قندان پته چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به نحوه فروش محصول اشاره کرد. در فروش به‌صورت عمده و مستقیم به سبب حذف دست انواع سودجویان، از صرف هزینه‌های اضافی ناشی در این راه جلوگیری به عمل می‌آید و قیمت محصول کاهش می یابد. مشتریان جهت اطلاع از آخرین قیمت این محصولات در ماه اسفند در خرید عمده می توانند با دفاتر فروش اینترنتی و یا حضوری تماس حاصل فرمایند.

قیمت عمده قندان پته چوبی باکیفیت در اسفند ماه

بررسی کیفی انواع قندان پته فیروزه ای

بررسی کیفی انواع قندان پته فیروزه ای هنر ساخت قندان پتو فیروزه ای و به طور کل، پته دوزی یکی از صنایع اصیل و قدیمی شهر کرمان به شمار می‌ رود. هنرمندان این صنعت همواره می کوشند درفرایند تولید قندان پته فیروزه ای، از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت استفاده نمایند تا بتوانند محصولی را با زیبایی خیره کننده و طول عمر طولانی به دست مصرف کنندگان برسانند. در گذشته تولید کنندگان برای ساخت قندان پته فیروزه ای از پارچه ای که به اسم عریض، شهرت داشته است استفاده می کردند. این پارچه از پشم طبیعی ساخته می شد. ولیکن با گذشت زمان، صنعتگران در فرایند تولید این محصولات، از پارچه های کارخانه ای استفاده می کنند. شاید بتوان علت این تغییر در مواد اولیه را، عدم مقاومت عریض در برابر تغییرات جوی بیان کرد.

تولید کنندگان در تولید این محصولات، از نقوش زیبا و متنوع در کنار رنگ های شاد و مفرح استفاده می کنند. در نتیجه شما به عنوان مشتری، می توانید در روی قندان پته فیروزه ای نقوش زیبا و خیره کننده ای را مشاهده نمایید که علاوه بر ظرافت و کیفیت بالا، از نظم زیادی نیز برخوردار هستند. تولید کنندگان برای آنکه بتوانند محصولی با کیفیت بالا را روانه بازار مصرف کنند، در ابتدا بر روی پارچه به عنوان ماده اولیه، طرح مورد نظر را رسم کرده و با استفاده از سوزن، خطوط را سوراخ می کنند. پس از این مرحله، با استفاده از نخ های رنگارنگ، ساقه دوزی، متن دوزی و ر برگ دوزی را انجام می دهند. در انتها، چروک های ایجاد شده به دلیل دوختن را با استفاده از اتو، صاف می کنند.

نحوه تمیز کردن قندان پته چوبی

نحوه تمیز کردن قندان پته چوبی یکی از دغدغه های اصلی مشتریان و خریداران قندان پته چوبی و سایر محصولات مشابه، نحوه نگهداری و تمیز کردن این محصول است. چرا که قندان پته چوبی از ظرافت و زیبایی بی نظیری برخوردار است و عدم توجه به آن در هنگام شستشو و تمیز کردن، سبب از بین رفتن محصول می شود و ممکن است محصول دیگر کیفیت و زیبایی لازم را نداشته باشد. توجه به مجموعه ای از نکات در هنگام تمیز کردن قندان پته چوبی به شما کمک می کند تا بتوانید آیت محصول را در مدت‌ زمان طولانی و با کیفیت اولیه نگهداری نمایید.

اولین نکته در راستای تمیز کردن قندان پته چوبی، استفاده از مواد شستشوی بدون آنزیم است. وجود آنزیم در مواد شستشو سبب از بین رفتن رنگ و ظرافت پته به کار رفته در قندان می شود. همچنین می توانید برا تمیز کردن این محصول، از دستمال مرطوب استفاده نمایید. همچنین اگر برای شستشوی قندان، از آب استفاده می کنید به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان از آب گرم استفاده نکنید چرا که آب گرم نیز به مرور زمان، سبب تغییر و از بین رفتن رنگ محصول می شود. برای خشک شدن محصول توصیه می کنیم که آن را در زیر نور آفتاب بگذارید و اجازه دهید به مرور زمان خشک شود.

خرید بدون واسطه بهترین قندان پته چوبی در ایران

خرید بدون واسطه بهترین قندان پته چوبی در ایران

جهت خرید بدون واسطه بهترین قندان پته چوبی و سایر محصولات همچون رومیزی بزرگ، تابلو پرنده و تشک کناره.. ، دو راه اینترنتی و حضوری در ایران فراهم‌ شده است. مشتریان با مراجعه به نمایندگی‌ ها و شعبه‌ های فروش فعال در سطح بازار ها می‌توانند؛ بهترین قندان پته چوبی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایند. همچنین سایر مشتریان جهت خرید اینترنتی می‌توانند به وب سایت‌ های اینترنتی معتبر که از نشان اعتماد الکترونیک برخوردار هستند، مراجعه نمایند و ضمن سفارش محصول، آن را در اسرع وقت، درب منزل تحویل بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا