پته کرمان

قیمت عمده رانر پته خام در بازار ایران

رانر های پته دوزی شده زیبا نوع خاصی از رومیزی هستند که آن ها را با عرض کم و طول زیادی می دوزند تا تنها در قسمت وسط میزها قرار بگیرند که حالت جذابی به دکوراسیون خانه ها می بخشند، برای کسب اطلاع از به روز ترین قیمت خرید و فروش عمده رانر پته خام در بازار های داخلی ایران می توانید از مراکزی که مسئول پخش این محصول هستند استفاده کنید که هم به صورت حضوری و هم اینترنتی برای شما امکان پذیر است.

قیمت عمده رانر پته خام در بازار ایران

راه‌های نگهداری از پته

راه‌های نگهداری از پته پته نام یکی از آثار هنری و صنایع دستی قدیمی ایران زمین است که در آن از پارچه های اصل پشم و نخ های پنبه ای استفاده می شود و با دقت خیلی زیادی این نخ ها را بر روی پارچه گل دوزی می کنند و طرح های سنتی را بر روی آن پیاده سازی می نمایند، با توجه به مواد اولیه به کار رفته در تولید پته به این موضوع پی می بریم که این محصول ارزش زیادی دارد و در نتیجه باید دقت بالایی برای نگهداری از آن به کار گرفته شود.

  1. یکی از نکات مهمی که شما باید برای نگهداری صحیح از پته در نظر بگیرید این است که آن را با دقت بالایی بشویید، برای این کار هم اصلا نباید آن را چنگ بزنید بلکه بهتر است در تشتی آب خنک را با پودر رختشویی مخلوط کرده و پته را در آن بخیسانید تا تمیز شود و بعد با همین روش آبکشی کنید.
  2. برای خشک کردن پته هم نباید آن را از بلندی بیاویزید چون ممکن است پارچه پشمی کش بیاید، بلکه ما توصیه می کنیم آن را بر روی یک سطح صاف بگذارید تا کم کم خشک شود.
  3. وقتی که می خواهید پته خود را اتو کشی کنید هم بهتر است یک پارچه نخی بر روی آن پهن کنید و با ملایمت اتو را بر روی آن گذاشته و بردارید تا این اثر هنری زیبا آسیب نبیند.

نکاتی طلایی در انتخاب بهترین رانر پته

نکاتی طلایی در انتخاب بهترین رانر پته رانر پته های درختی اصل کرمان دارای خصوصیاتی هستند که شما با توجه به آن ها می توانید بهترین انواع این محصولات را انتخاب نمایید و ما نیز با در نظر گرفتن نرخ بالایی که این آثار هنری دارند شما را برای خرید آن ها راهنمایی می کنیم، پس بهتر است که تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید تا با ویژگی های رانر درجه یک پته آشنا شوید.

  1. اول از همه شما باید به پشمی بودن پارچه به کار رفته در دوخت پته دقت کنید، برای تست این موضوع هم توصیه می شود یکی از نخ های پارچه را بیرون کشیده و با کبریت بسوزانید و به بوی آن دقت کنید، اگر این نخ بوی موی سوخته داد یعنی پشمی است.
  2. در ضمن بررسی کنید که نخ های رنگی به کار رفته در پته از ثبات رنگی زیاد برخوردار هستند یا نه، برای بررسی این ویژگی هم توصیه می شود پارچه سفید نم داری را روی آن بکشید و دقت کنید که رنگی می شود یا نه.
  3. یک نکته دیگر این است که پارچه پته را از دو طرف بکشید تا از ضخامت و تراکم بافت آن اطمینان حاصل نمایید.

خرید رانر پته خام از بهترین فروشنده

خرید رانر پته خام از بهترین فروشنده برای ثبت سفارش و خرید انواع آثار هنری ایرانی مانند رانر پته خام یا رو بالشتی و روکش کوسن پته دوزی شده، می توانید از بهترین فروشنده ها در سطح کشور کمک بگیرید که این محصولات را به صورت عمده و مستقیما از طرف تولید کننده ها عرضه می نمایند و آن ها را با ارزش افزوده اندک و نرخ مقرون به صرفه به فروش می رسانند. این فروشنده ها محصولات خود را هم در داخل شعبه های متعدد حضوری عرضه می نمایند و هم آن ها را در داخل وب سایت های اینترنتی و از راه دور ارائه می دهند که استفاده از آن ها موجب افزایش سطح رفاه هم میهنان ما می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا