پته کرمان

قیمت عمده تابلوی پته در بازار کرمان

قیمت عمده تابلوی پته کرمان به نوع محصول و درجه کیفی آن، اندازه پته، برند تولیدی، وارداتی و صادراتی بودن کالا و شرایط گوناگون بازار بستگی دارد، اما این مرکز تخفیفات فوق العاده برای مشتریان در نظر گرفته و کالا را از تولید به مصرف می رساند. به دلیل عرضه پته از شرکت تولیدی به صورت مستقیم محصول با همان قیمت شرکتی به فروش می رسد. شرکت ذکرشده، جدیدترین نوع محصول را با عالی ترین کیفیت عرضه می کند. پته ها به دلیل مزیت های ویژه طرفداران زیادی در بازار دارند و صادرات پته به بازارهای داخل و خارج از کشور انجام می شود.

قیمت عمده تابلوی پته در بازار کرمان

اشنایی با انواع مدل های تابلوی پته سنتی

اشنایی با انواع مدل های تابلوی پته سنتی انواع مدل های تابلوی پته سنتی در سایز و اندازه های متنوع با ظرافت و زیبایی هرچه تمام تر عرضه می‌شوند که هر کدام از آن ها مناسبت مصارف مختلف بوده و می‌توان بسته به سلیقه افراد و نوع فضا و بزرگی و کوچکی محیط و دیگر عوامل بهترین و زیباترین پته ها را برای مصارف مختلف تهیه کرد.

پته با بهترین جنس برای انواع مصارف ارائه می شود، این پته ها بهترین نمونه فاخر و بسیار گرانبها از انواع صنایع دستی ایرانی است که محصولی بسیار ارزشمند و تجاری به شمار رفته و متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و سراسر جهان دارد. انواع طرح های پته با سایز و اندازه های متنوع ارائه می شوند که مناسب مصارف مختلف می باشند. سایز و ابعاد آن ها استاندارد است.

تابلو پته طی زمان از انواع آسیب ها، ضربات، اجسام نوک تیز، انواع لک و آلودگی و عوامل مختلف در امان مانده و کیفیت اولیه خود را دارد. این تابلو پته ها تنوع بالایی از نظر مدل و طرح و رنگ دارند و بسیار زیبا و جذاب هستند. از انواع طرح و مدل های آن ها می توان برای فضاهای مختلف با انواع دکوراسیون و دیزاین بهره برده و آن ها را با دیگر تجهیزات ست نمود.

این تابلو پته ها مناسب برای سلایق مختلف بوده و از بهترین متریال مرغوب و نخ های ابریشمی و پنبه ای اصل به روش‌ های امروزی تولید می شوند. بسیار محکم و قوی می باشند، به گونه ای که در شستن های زیاد و استفاده های طولانی مدت کیفیت آن ها تغییر نمی کند و سایز و اندازه های مختلفی دارند.

صفر تا صد صادرات تابلو پته سنتی از ایران

صفر تا صد صادرات تابلو پته سنتی از ایران صفر تا صد صادرات تابلو پته سنتی از ایران را در ادامه شرح می دهیم؛ این تابلوهای پته ای به دلیل زیبایی خیره کننده و ویژگی‌های ممتاز خریداران زیادی در خارج از کشور دارند و به میزان انبوه به بازار سایر کشورها ارسال می‌شوند. برای صادرات پته ابتدا محصول با روش های استاندارد تولید شده سپس مراحل بسته بندی و آماده سازی محصول صورت گرفته و عملیات گمرکی و فرآیندهای قانونی صادرات انجام شده و محصول از راه های مختلف به بازار کشورهای وارد کننده صادر می گردد.

تولید پته ایرانی به روش های پیشرفته توسط بهترین هنرمندان بافنده انجام می‌شود، برای تولید این پته ها بهترین طراحان و بافندگان کاربلد و باتجربه را به کار می‌برند و از زیباترین و بهترین انواع نقشه ها استفاده می‌کنند، بنابراین پته های تولیدی علاوه بر مزیت های بی شمار فوق العاده زیبا و لاکچری و شیک می باشند. این مرکز سابقه طولانی در زمینه تولید انواع پته دارد و بهترین نقشه ها و متریال اصل را به کار می‌برد.

خرید تابلوی پته کرمان از بهترین فروشنده

خرید تابلوی پته کرمان از بهترین فروشنده خرید تابلوی پته کرمان با کیفیت بالا در طرح و رنگ های جدید امکان پذیر است: این مرکز بهترین فروشنده محصولات پته ای است و محصول را با قیمت های استثنایی ارائه داده و از تمامی نقاط کشور و بازارهای خارجی سفارش قبول کرده و به روزترین و جدیدترین مدل های پته را با کمترین نرخ ها صادر می کند.

این مرکز انواع رومیزی پته، پته قندان و پته بقچه را به صورت مستقیم به صورت کلی یا جزئی به فروش می‌ رساند، بنابراین محصول اصل و درجه یک بوده و قیمت هایی ویژه و باور نکردنی دارد. می توانید به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر و مجاز مراجعه کرده و تنوع محصول را ببینید و نسبت به نوع مصرف خود و سایز پته بهترین انتخاب را داشته باشید، کارشناسان در این مراکز همه ساعته در خدمت مشتریان هستند و خدمات لازم را ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام…
    امیدوارم کم شدن قیمت تمام شده باعث کاهش کیفیت نشه … چون به شدت در دراز مدت باعث کم شدن حجم و ارزش فروش مجموعه میشه … رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

  2. تابلو پته طی زمان از انواع آسیب ها، ضربات، اجسام نوک تیز، انواع لک و آلودگی و عوامل مختلف در امان مانده و کیفیت اولیه خود را دارد. این تابلو پته ها تنوع بالایی از نظر مدل و طرح و رنگ دارند و بسیار زیبا و جذاب هستند. از انواع طرح و مدل های آن ها می توان برای فضاهای مختلف با انواع دکوراسیون و دیزاین بهره برده و آن ها را با دیگر تجهیزات ست نمود.

  3. هنر پته دوزی یکی از دست بافته ها و سوزن دوزی های سنتی ایرانی است که از آن برای خلق آثار زیبایی همچون تابلو نوشته های اسلامی و قرآنی هم استفاده می شود. ممنون از شما

  4. سلام. این پته ها بهترین نمونه فاخر و بسیار گرانبها از انواع صنایع دستی ایرانی است که محصولی بسیار ارزشمند و تجاری به شمار رفته و متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و سراسر جهان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا