پتهپته کرمان

قیمت عمده انواع تابلو پته گلدان در سال 1401

تابلو پته گلدان، آشناترین طرح از هنر پته دوزی است که ما از هنرمندان به یاد داریم و می بینیم. تابلویی زیبا، با نقشی از گلدان های رنگی و گل های بلند که معلوم است از پشم در تولید آن کمک گرفته شده است. قیمت عمده این محصول خیلی با قیمت تکی آن تفاوت ندارد. به دلیل استفاده از هنر دست، ارزش واقعی تابلو هرگز با خرید عمده آن کمتر و متفاوت نمی شود.

قیمت عمده انواع تابلو پته گلدان در سال 1401

رنگ بندی انواع تابلو پته گلدونی

رنگ بندی انواع تابلو پته گلدونی هنر تابلو پته از یک جایی به بعد رنگ، طرح و شکلش عوض شد. طرح گلدانی بیشتر در شهرستان هایی چون کرمان خودش را در معرض حضور رساند. اما به صورت کلی نماد کل ایران است و البته اگر اهل هنر باشید ناخودآگاه انواع رنگ ها و طرح ها را خودتان خلق خواهید کرد و طرحی نو خواهید آفرید. تلفیقی از رنگ های مکمل که تضاد را به زیبایی هر چه تمام به تصویر می کشد.

نقوش مختلف گلدانی تابلو پته ها را در اینترنت ببینید. به شاخ هنر پته دوزی نزدیک شوید و از نزدیک رنگ های مشکی، سفید، سرمه ای تابلوها را لمس کنید. جایی که رنگ آجری در دل تابلوها شما را به هیجان می آورد. گلی با شاخ و برگ های تودرتو در مقابل چشمان شما با رنگ زرد و شاخه های سبز و نارنجی و ساقه ی قهوه ای از دل تابلو بیرون می پرد.

راهنمای استفاده از هنر پته دوزی، رنگ های متنوعی را به صورت ریش ریش و قاب شده در معرض دید شما قرار می دهد. جایی که رنگ قرمز سرآمد همه رنگ ها است و به عنوان رنگ اصلی در تمامی تابلو پته ها نمایان است. اما این وسط، فروشگاه های اینترنتی هم، به زیباترین شکل ممکن رنگ فیروزه ای را در تابلوها به نمایش می گذارد.

آشنایی مختصر با تابلو پته کرمان

آشنایی مختصر با تابلو پته کرمان بهترین تابلو پته کرمان در طول تاریخ از پارچه های ضخیم درست می شوند که معمولا هم عریض هستند و هم طول آنها مطابق با خواسته ی شما خواهد بود. اکثر هنرمندان کرمانی با کمک هنر سوزن دوزی توانستند بهترین نقش ها را در جا دستمال کاغذی بیافرینند. در حوزه های بخیه های رنگی که در زمینه پارچه های پشمی تابلو پته ها نقش بسته، کرمانی ها تبحر خاصی در نمایش نقش آن دارند، یا دور دوزی های تابلوها که به شدت در زیبایی آنها تاثیر گذاشته است.

هنرمندانی که ظرافت دوخت را در تابلوهایشان همچنان حفظ کردند، تابلوهای جدیدی از هنر پته دوزی که ریشه عمیقی در گذشته استان کرمان دارد. تمام افراد خانواده را به سمت این هنر زیبا می کشاند. طرحهای دوخته شده از هنر پته دوزی که فضای بسیار کمی از زمینه را به صورت ساده و خالی باقی می گذارد به طوریکه تمام زمینه سوزن دوزی شده است.

استفاده از نخ های سبز و پارچه های مشکی در دل تابلوهای پشمی ضخیم به این نکته اشاره دارد که هیچ گونه هنر پته دوزی نمی تواند با تابلوهای کرمان به رقابت بپردازد. دلیل آن هم دور از ذهن نیست. کدام هنرمند ایرانی می تواند بینش شخصی خود را به انکار زیبایی این تابلو بگذارد. کار همه دختران و زنان کرمانی تلفیقی از ذوق و سلیقه در ارائه این تابلوها است.

سفارش کلی انواع تابلو پته گلدان از بهترین فروشگاه

سفارش کلی انواع تابلو پته گلدان از بهترین فروشگاه در شرایطی که گرفتن سفارش محصول از طرق مختلف تلفنی، اینترنتی و یا حضوری انجام می شود شما می توانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی، سفارش تابلو پته خود را ثبت کنید. با یک پست کوتاه از عرضه کننده بخواهید تا شما را راهنمایی کند. گفتگو با افرادی که در زمینه عرضه تابلو پته ها فعالیت دارند شما را در انتخاب کمک می کند. فروشگاه ارائه کننده محصولات تابلو پته ها درباره کاربرد هنر پته دوزی در تهیه کیف و جا کلیدی می گوید. آنها سعی می کنند سفارشات خود را با دادن اطلاعات دقیق بیشتر کنند. مشتریان دوست دارند شناخت خود را از هنر بیشتر کنند. که زمینه گرفتن سفارش کم کم بیشتر می شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر مهدی هاشمی هست از استان خوزستان شهرستان خرمشهر برنج خورستان من در تجارت برنج اگر خواستی به من تماس بگیرید برنج خورستان خلیی خوب بسیار خوب برنج خورستان درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا