پته کرمان

قیمت خرید پته رومیزی عسلی گرد

قیمت خرید پته رومیزی عسلی گرد، در بازارهای داخلی بسیار ارزان و مناسب می باشد. پته رومیزی گرد، یکی از محصولات بی نظیر و تزیینی ایران محسوب می‌شود. این کالا از کیفیت و زیبایی‌های بسیار زیادی برخوردار می باشد و نوع دوخت آن در طرح جدید مدرن صورت می‌گیرد. قیمت خرید آن نسبت به این همه کیفیت و مرغوبیتی که دارد کاملا ارزان و باورنکردنی است، شما عزیزان اگر قصد خرید این چنین محصولی را دارید می‌توانید به این بازار ها مراجعه کنید.

قیمت خرید پته رومیزی عسلی گرد

مشخصات بهترین نوع پته رومیزی عسلی

مشخصات بهترین نوع پته رومیزی عسلی در این مقاله ما تصمیم داریم مشخصات بهترین نوع پته رومیزی عسلی، را برای شما عزیزان بیان کنیم. پته رومیزی، یکی از محصولات بی نظیر و پرطرفدار در نزد افراد ایرانی به ویژه بانوان می باشد. این کالا رنگارنگ و زیبا توسط هنرمندان عشایر مناطق حاشیه نشین کشور تولید می‌شود که بافت و دوخت را به شکل های مختلف انجام می گردد.

پته در بسیاری امکان سنتی به خوبی مشاهده می‌شود تولید پته از زمان های قدیم به حال رسیده است این کالا ارزشمند دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد و افراد می‌توانند آن را به میل و سلیقه خود انتخاب و خریداری کنند و پته، زیبایی خاصی را به محیط می دهد. تولید کنندگان آن را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می کنند که این ابعاد طبق سفارشات مردمی می باشد.

مشخصات این محصول بسیار است و ما آن ها را برای شما دوستان بازگو می‌کنیم تا اطلاعات شما در قبال این کالا ایرانی بیشتر شود‌. بهتر است بدانید، که پته رومیزی دارای ضخامت بالایی می باشد و همچنین قابل شستشو می باشد، دیگر مشخصات را این چنین بازگو می نمایم پته رومیزی عسلی، نخ کش نمی شود و رنگ بندی های آن ماندگاری زیادی دارد.

دیگر آنکه که این کالا نخ و الیاف طبیعی و مرغوب تولید می‌شود و برای مدت طولانی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. پته رومیزی، دارای رنگ جدید و فوق العاده زیبا است این محصول پر طرفدار و محبوب امروز به خوبی در میان جهیزیه عروس مشاهده می شود. از آنجایی که تنوع رنگ این محصول سنتی زیاد است بیشترین خرید افراد مربوط به رنگ زرد آن می شود.

چرا که رومیزی پته زرد، از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در جایگاه برتری قرار دارد و خرید آن به صرفه و سودمند می باشد این نوع پته رومیزی، در بسته بندی و در ست کامل به صورت طراحی شده در فروشگاه های معتبر به چشم می آید به یاد داشته باشید که پته در زمان های توسط خان ها و خاتون های ترک زبان شهرهای مختلف ایران به شکل گسترده ای مورد استفاده این افراد قرار می گرفت.

بررسی ابعاد مختلف پته رومیزی گرد

بررسی ابعاد مختلف پته رومیزی گرد برای بررسی ابعاد مختلف پته رومیزی گرد، به جمع ما بپیوندید. همانطور که همه ما می‌دانیم پته امروزه در بازارهای داخلی خوبی مشاهده می شود که هر کدام از آن ها با ابعاد مختلفی تولید می‌شود که ما ادامه مطلب این ابعاد را به شما معرفی می‌نمایم خانواده پته رومیزی بسیار طولانی می باشد.

رومیزی پته طرح درختی، یکی دیگر از این کالا محسوب می شود که طرحی بسیار زیبا و دیدنی دارد ابعاد آن کاملا استاندارد و معتبر است و مناسب هر نوع میزی می باشد با وجود این ابعاد انتخاب برای فرد خریدار بسیار آسان و سریع انجام می شود ابعاد این کالا شامل موارد ذیل است:

  • 47×33
  • 2×2
  • 160× 47
  • 89×47
  • 35× 80

این ابعاد مناسب برای هر نوع میزی می باشد حال که با این موضوع آشنا شدیم بهتر است کمی در مورد تولید نیز صحبت کنیم. پته رومیزی در هر طرح و رنگی که باشد باز‌ هم طرفداران آن پا برجا می باشند. این کالا بخش بزرگی از کالاهای تزییناتی می باشد که رنگ های بسیار روشن و براقی دارد پاره نمی شود و ابعاد آن سبب شده تا افراد زیادی اقدام به خرید نمایند.

نکته جالبی که باید در مورد این کالا پر طرفدار به عرض شما برسانم آن است که خرید و فروش این کالای ایرانی بر اساس حجم و وزن آن صورت می گیرد. مثلاً از قبل فرد تولید کننده میزان نخ و پارچه ای که در آن به رفته است را مشخص نموده سپس قیمت را به خریدار اعلام می‌کند.

صفرتا صد انتخاب پته رومیزی با کیفیت

صفرتا صد انتخاب پته رومیزی با کیفیت برای صفر تا صد انتخاب پته رومیزی کیفیت با ما همراه باشید، پته رومیزی با کیفیت دارای دوام زیادی می باشد این کالا در هنگام شستشو از بین نمی‌رود بهتر است انتخاب این کالا را در قبال رومیزی پته بادامی انجام دهید زیرا این نوع پته جدید و دارای طرح های فوق العاده زیبا می باشد و هم آن که نخ و کش و چروک نمی‌گردد.

دوستان عزیز توجه داشته قبل خرید حتما به قسمت پشتخ پته به خوبی توجه کنید چنانچه متوجه شدید نوع دوخت به صورت گره خورده است بهتر می باشد از خرید آن صرف نظر کنید چرا این نوع پته رومیزی، ممکن است هنگام شستشو کیفیت و مرغوبیت خود را از دست بدهد و سبب حدر رفتن هزینه شما شود.

دقت در ماندگاری رنگ محصول را در اولویت کار خود قرار دهید قبل آن پته را خریداری کنید از سالم و مرغوب بودن نخ و پارچه که در آن به کار رفته مطمئن شوید همیشه خرید را به گونه‌ای انجام دهید که با ابعاد میز شما هم خوانی داشته باشد تا هنگام استفاده آن برای مشکلی ایجاد نگردد.

پته رومیزی، هر میزان ضخیم تر باشد طول عمر آن بهتر و بیشتر می باشد و شما می‌توانید برای سالیان درازی آن را مورد استفاده قرار دهید از آنجایی که تمیزی برای همه‌ی ما اهمیت دارد به شما پیشنهاد می کنیم انتخاب را در رنگ هایی انجام دهید که زود لک و کثیف نشوند تا دیگر مجبور نباشید به طور مدام آن را شستشو دهید.

عرضه مستقیم پته رومیزی عسلی گرد

عرضه مستقیم پته رومیزی عسلی گرد عرضه مستقیم پته رومیزی عسلی گرد، توسط بهترین و معتبرترین عرضه کنندگان که در این زمینه مشغول به کار می باشند با قیمت ارزان و باورنکردنی به سراسر شهرهای ایران گسترش یافته است. این افراد روزانه میزان زیادی از این کالای پرطرفدار و محبوب را به صورت عمده در اختیار عموم قرار می‌دهند.

پته رومیزی دارای تنوعات زیادی می باشد، به خاطر داشته باشید عرضه یکی از این محصولات که پته رومیزی چهار بوته نام دارد در دست کار این عرضه کنندگان می باشد. این کالا هم از لحاظ کیفیت و مرغوبیت دسته کمی با انواع نام برده در این مقاله ندارد و بسیار شیک و جدید است فروش آن به صورت مستقیم می باشد تا شما بتوانید از کیفیت آن به خوبی آگاه شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا