پته کرمان

قیمت خرید متکا پته درجه یک

قیمت متکا پته از سوی نمایندگی های تولید و فروش تایین می شود به طوری که افراد برای مطلع شدن از قیمت دقیق پته ها می توانند به اینترنت و شبکه های معتبر مجازی مراجعه نموده و آگاه گردند. قیمت خرید از سوی خود خریداران می تواند تغییرات زیادی نماید به گونه ای که هر چقدر تقاضا از سوی مشتریان افزایش پیدا نماید میزان عرضه کالا ها بیشتر شده و قیمت ها کاهش پیدا می کند و بهتر است قیمت خرید به نرخ حقیقی نزدیک تر باشد تا میزان روند چرخه اقتصادی را افزایش داده و به میزان لازم در رشد تولیدات داخلی موثر واقع شود.

قیمت خرید متکا پته درجه یک

معرفی انواع پته و کاربرد آنها

معرفی انواع پته و کاربرد آنها خرید پشتی سنتی یزد و پته از طریق راه های گوناگون انجام می گیرد و به دلیل داشتن حالت کاملا سنتی این محصول از استقبال ویژه از سوی خریداران برخوردار می باشد و در انواع مختلف موجود می باشد از انواع پته ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پته شاخ گوزنی: این نوع پته دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و شاخ حیوان گوزن به عنوان یک نقش و نگار جذاب بر روی پته هک کاری می شود و زیبایی پته را چندین برابر می نماید و دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد که از آن به عنوان یک تابلو جذاب استفاده می کنند.

پته سربندی: این نوع پته از زمان های بسیار قدیم توسط زنان هنرمند طراحی شده و بر روی پته ها نهاده می شود و می توان به عنوان یک پته زیبا برای همه مکان ها مورد استفاده قرار داد دارای نقش هایی دایره و هلال مانند می باشد و به عنوان کوسن بر روی مبل ها استفاده می شود.

پته قلم کاری اصفهان: این نوع پته ضخیم می باشد و برای سجاده ها کارایی بسیار زیادی دارد جنس آن ضخیم می باشد و طرح پر پرنده را دارا می باشد و در انواع رنگ بندی ها عرضه بازار می شود و دارای قیمت مناسب و ارزان تری می باشد. همچنین می توان از آن برای روبالشتی استفاده کرد، بالشت پته سفید از جمله این نوع کالا می باشد.

پته کردستان: این پته مختص منطقه کردستان می باشد که توسط دستان توانمند زنان آن منطقه تولید می گردد و می توان به عنوان تابلو یا به عنوان یک کالای تزئیناتی مورد استفاده قرار داد پته بقچه هشت رنگ از جمله این نوع کالا به شمار می آید.

تعابیر گوناگون از پته دوزی در کرمان

تعابیر گوناگون از پته دوزی در کرمان نقش و نگار های ایجاد شده بر روی پته دوزی کرمان می تواند تعابیر گوناگون و مختلفی داشته باشد که در زمان های دور به عنوان سوزن دوزی نیز معرف بوده و ویژگی های مختص به خود را دارا می باشد و هر گدام از نقش ها دارای آرایی ها و ویژگی های بصری می باشد از جمله این تعابیر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نقش گیاه: از جمله نقش گیاه شاه عباس این الهام را می دهد که ما طبیعت دوست هستیم و نوعی ابراز احساسات به طبیعت را قلمداد می نماید.

نقش هندسی: این نقش نماد این می باشد که از زمان قدیم این نوع پته به قسمت بازو یا به کمر پهلوانان می بستند را نشان می دهد و جاهای خالی را با گل های متنوع تزئین می دادند.

نقش ترنج: معمولا دایره ای شکل و ساده می باشد و نماد تاریخی را دارد.

نقش کتیبه ای: نماد محراب بر روی پته ها حک شده است و نماد سلطنتی دارد و بسیار جذاب و دیدنی می باشد و کناره های این پته با گل ارایی تزئین شده است نقش پر که نمونه تعابیر نقوش پته می باشد پرندگانی همچون بلبل، طوطی، طاووس طراحی شده است.

راهنمای انتخاب بهترین پته خام

راهنمای انتخاب بهترین پته خام پته از جمله کالا هایی می باشد که در استان های مختلف به دوخت و دوز و تهیه آن می پردازند و خریداران می توانند به عنوان یک سوغانی به عزیزان خود هدیه دهند از جمله برای هرید پته به نقاطی هم چون:

طرح و نقش های به کار گرفته شده در تولید پته می توان اشاره نمود که هر نقش دارای نماد خاصی می باشد به همین دلیل دانشمندان زمان زیادی را صرف این نقش ها نموده اند.

دوخت و دوز: نخ های به کار گرفته شده در دوخت پته باید از پشم و پنبه باشد تا مقاومت طولانی مدت خود را حفظ نماید و بهتر است به دور از هر گونه پرز بر روی پته باشد‌ نخ های به کار گرفته شده در تولید باید کاملا از رنگ های شاد و متنوع تشکیل شده باشد تا جذابیت پته را چندین برابر نماید. نخ ها باید کاملا طبیعی باشند زیرا نخ های تشکیل شده با مواد شیمیایی در مقابل نور خورشید حالت اولیه و رنگ اولیه خود را از دست می دهند.

خطوط نقش های ایجاد شده کاملا مشخص و نمایان باشد و حالت برجستگی داشته باشد پارچه از لطافت خاصی برخوردار باشد و نرم و سبک باشد پارچه بهتر است سالم و بدون هیچ گونه سوراخ شدگی و پارگی باشد طرح های ایجاد شده کاملا حالت یک نواخت داشته باشد و قیمت پته مناسب و ارزان باشد.

سفارش بدون واسطه متکا پته درجه یک

سفارش بدون واسطه متکا پته درجه یک سفارش بدون واسطه، عمده و به صورت مستقیم انواعی از متکا پته سفید از طریق اینترنت و فروشگاه های آنلاین می تواند صورت گیرد به گونه ای که این مرکز مشتریان و خریداران را با متنوع ترین و با کیفیت ترین متکا ها روبرو می سازد تا این امکان را به آنان بدهد خرید و انتخاب خود را به صورت آزادانه انجام دهند و سفارش از این مجموعه می تواند به صورت غیر حضوری انجام بگیرد.

سفارش دهندگان همواره در تلاش هستند بهترین محصولات را انتخاب نمایند به همین دلیل است که تاکید می شود موقع خرید صرفا نباید به قیمت ها اکتفا نمود زیرا قیمت ها نشان از کیفیت محصولات و کالا ها را به دنبال دارد.

سفارش عمده کالا می تواند به کاهش هزینه منجر گردد و بهتر است سفارش متکا ها از طریق تماس تلفنی از مراکز فروش آنلاین انجام بگیرد زیرا افراد می توانند با کمک و راهنمایی خواستن از مدیران و پرسنل های مجرب فروش در مورد کالای انتخاب شده خود راهنمایی و کمک خواسته تا به بهترین ها دسترسی پیدا نمایند.

سفارش کالا از راه دور موثر ترین راه ها به شمار می آید زیرا هزینه رفت و آمد را کاهش می دهد و از اتلاف وقت جلوگیری می نماید و به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر افراد این راه را انتخاب می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا