پته کرمان

قیمت خرید سینی پته کرمان

قیمت سینی پته کرمان بستگی به عوامل زیادی می تواند تغییر نماید و باید به یاد داشته باشید قیمت ها نشان از کیفیت محصولات و کالا ها را به دنبال دارند به طوری که قیمت ها هر چقدر افزایش پیدا کنند به کیفیت محصولات افزوده می شود و خریداران برای مطلع شدن دقیق از قیمت خرید سینی پته می توانند به اینترنت و شبکه های معتبر مجازی مراجعه کرده و اگاه شوند و لیست اخرین قیمت کالا ها موجود می باشد و این خود باعث می شود خریدارن به دام سود جویان در این زمینه نیفتند.

قیمت خرید سینی پته کرمان

آشنایی با تاریخچه پته دوزی هنر سنتی ایران

آشنایی با تاریخچه پته دوزی هنر سنتی ایران پته دوزی جز هنر سنتی سرزمین مان به شمار می آید و از دیر باز در تاریخچه جهانی ثبت شده است این نوع پته دوزی توسط زنان و مردان عشایر انجام می گرفت که با گذشت زمان در کارخانجات صنعتی تولید گردید و بیشتر شبیه به گلیم می باشد فقط با یک تفاوت ان هم داشتن پرز های بلند می باشد.

از جمله هنر های دستی به شمار می آید که در نمایش بازدید کنندگان قرار داده می شود در انواع نقش و طرح ها و رنگ بندی های مختلف موجود می باشد استاد های محترم از جمله فرج الله کرمانی، میر علی کرمانی در تهیه و تنطیم این نوع صنایع دستی نقش پر رنگی داشتند در حال حاضر این پته ها در موزه های مختلف در سراسر جهان قرار دارد.

به صورت دستی و با کمک چندین افراد بر روی تخته ها و همراه با نخ های با کیفیت تهیه می شود و قدمت پته ها حدود چندین قرن می باشد و این کالا به هیچ عنوان زیبایی خود را از دست نداده و از همان اوایل از استقبال بی شمار افراد روبرو می باشد و در انواع اندازه ها و شکل ها تهیه می گردد و دارای قیمتی گران تر می باشد جز اشیا های گران قیمت نیز به شمار می آید.

بهترین صادرکننده های رومیزی پته در داخل کشور

بهترین صادرکننده های رومیزی پته در داخل کشور از ان جایی که پته رومیزی ها و سینی ها جز کالا تولیدی ایران به شمار می آید و ایران جز بهترین صادر کنندگان رومیزی پته به شمار می آید و صادرات پته به خارج از کشور و کشور های همسایه از جمله ترکیه، ارمنستان، جمهوری اذربایجان و غیره ارز اوری خوبی را نصیب کشور می نمایند و سود آوری خوبی را به صادر کنندگان می بخشاید.

صادرات کالا ها به خارج از کشور می تواند از طریق مرز های مختلف کشور انجام بگیرد که حمل از طریق راه های زمینی، دریایی، هوایی امکان پذیر می باشد صادرات به کشور های خارجی باعث می شود رونق تولیدات داخلی افزایش پیدا کند و به خریداران و مشتریان خارجی نشان دهند که در داخل ایران محصولات و کالا هایی تولید می شود که می تواند رقابت تنگاتنگ خوبی را با محصولات و کالا های خارجی داشته باشد.

صادر کنندگان هدف اصلی از کسب و کار خود را خدمات دائمی و روز افزون به مشتریان می دانند و صادرات به خارج از کشور باعث می شود ریال ایران به دلار خارجی تبدیل گردد صادر کنندگان به خارج از کشور از باعث افزایش توان خرید شده و تولیدات داخلی را چندین برابر می نماید که این خود باعث افزایش صادرات شده و جلوی بی رویه کالا های وارداتی به داخل کشور گرفته می شود.

آشنایی با نحوه نگهداری از پته

آشنایی با نحوه نگهداری از پته پته نگین دوزی از جمله پر مصرف ترین پته ها به حساب می آید برای آشنایی از نحوه ی نگهداری پته باید به چند ویژگی در مورد این نوع کالا توجه نمود:

پته رو میز ناهار خوری از جمله کالا های پر مصرف به حساب می آید باید پته ها را به دور از نور مستقیم خورشید قرار داد زیرا باعث از بین رفتن و رنگ پریدگی پته ها می شود و برای جلوگیری از گرد و خاک از روی سطح پته ها بهتر است از شیشه یا سلفون استفاده کرد که بهترین محافظ به شمار می آید.

در صورت لکه دار شدن پته اگر قصد شستن این کالا را دارید آن را به صورت ابکشی شست و شو دهید زیرا چنگ زدن در داخل آب باعث خراب شدن پته می شود و بهترین دما برای شستن پته آب کاملا ولرم مناسب می باشد و فقط در داخل آب تکان دهید تا تمیز گردد موقع خشک کردن پته بر روی سطح صاف پهن کنید زیرا اویزان کردن پته باعث خراب شدن شکل اولیه آن می شود.

اگر پته ها را به صورت تابلو مورد استفاده قرار می دهید بهتر است پشت تابلو پته را با مقوا یا هر نوع وسیله دیگر نپوشانید زیرا باعث جلوگیری از ورود هوا بین پته ها می شود که این خود زیبایی پته را از بین می برد در نگهداری پته باید توجه ویژه ای به خرج دهید زیرا بسیار طریف می باشد نباید پته را بکشید یا فشار دهید زیرا باعث خراب شدن و از بین رفتن حالت اولیه و شکل و ظاهر پته می گردد.

پخش عمده سینی پته کرمان مرغوب

پخش عمده سینی پته کرمان مرغوب از پخش عمده پته خام درجه1 سینی کرمان می توان به نمایندگی های تولید و فروش اشاره نمود که در این مراکز انواعی از پته ها با قیمت های مناسب و ارزان زیر سطح قیمت بازار به فروش می رسند و نمایندگی های پخش کننده پته انصاف در قیمت گذاری را رعایت می نمایند تا همه ی اقشار جامعه بتوانند بر اساس میزان بودجه و در امد خود خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

پخش کنندگان هدف اصلی از پخش کالا های خود به خارج از کشور رضایت مندی مشتریان می دانند و آنان سعی می کنند علاوه بر کمیت به کیفیت محصولات عرضه شده ‌و پخش شده خود توجه خاصی نمایند و آنان با ارائه خدمات دائمی و روز افزون نقش بسزایی را ایفا می نمایند و این وظیفه را به نحو احسنت به جای می اورند.

پخش پته رومیزی سنتی به سطح بازار های داخلی و خارجی باعث می شود کشور های خارجی با تمامی کالا های سنتی ایران اشنایی پیدا نمایند و سعی کنند از این طریق مشتریان دائمی خریداری کننده از کالا های سنتی ایرانی باشند و با فرهنگ و اداب رسوم سرزمین مان آشنایی داشته باشند.

پخش کنندگان به خارج از کشور سعی می کنند تمامی اصول استاندارد های بین المللی را رعایت نمایند از جمله پرداخت هر گونه هزینه صادرات، گواهی امضای صادر کننده، مجوزات لازم برای صادرات، آگاهی از تمامی امور از جمله امور مالی و حقوقی باید رعایت شود تا یک تجارت خوب به انجام برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا