پته کرمان

قیمت خرید رومیزی سه تیکه

رومیزی ها جز لوازم ضروری و کاربردی در منزل هستند که استفاده از آنها می تواند به زیبایی دکوراسیون کمک زیادی کند. تنوع طرح و رنگ و جنس و همچنین سایز در این محصولات زیاد بوده چون بر اساس سلیقه و نیاز مشتری ها طراحی و تولید می شوند و شما می توانيد برای پوشش دهی میزهای گرد و مربع و مستطیل و همچنین بیضی از آنها نهایت استفاده را ببرید.‌ برای خرید رومیزی سه تیکه این سایت شرایطی کاملا ایده آل را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید سفارش خود را با کمترین هزینه به ثبت برسانید.

قیمت خرید رومیزی سه تیکه

معرفی انواع رومیزی بر اساس جنس

معرفی انواع رومیزی بر اساس جنس پته رومیزی سنتی دارای نمونه های مختلفی بوده و بر اساس جنس می توان آنها را به گزینه های زیر تقسیم بندی کرد:

  • رومیزی هایی که پته دوزی شده اند جنس اولیه آنها پشم بز است که با نخ های رنگی طرح های زیبایی روی آن ایجاد می شود و این می تواند جلوه خاصی به آن ببخشد.
  • جنس های ابریشمی به صورت ساده و طرح دار هستند و سرمه دوزی هایی که روی پارچه ابریشم انجام می شود ارزش کار را بالا برده است به همین دلیل ست رومیزی های ابریشمی در بازار مورد استقبال قرار می گیرند.
  • جنس های ساتن به دلیل براق بودن روی میز جلوه خوبی دارند.
  • رومیزی های نخی دارای طرح های بته جقه و سنتی هستند و رنگی گاهی دارند که تم سنتی به محیط می دهد.
  • از دیگر جنس های موجود در بازار می توان به رومیزی های پلاستیکی و سفره ای مانند اشاره کرد که طرح و رنگ های متنوعی را به خود اختصاص داده است.

متنوع بودن جنس رومیزی بدیم معنی است که هر کدام طرح و رنگ و نرخ مختص به خود را دارند. برخی جنس ها از الیاف طبیعی و برخی دیگر مصنوعی هستند. رومیزی هایی که کار دست می باشند مانند مته دوزی و سرمه دوزی بیشترین طرفدار را دارند. این لوازم تزئینی به صورت نازک و ضخیم هستند و به دلیل سایز مناسب روی میز بهترین پوشش دهی را از خود نشان می دهند.

آشنایی با انواع طرح های پته دوزی

آشنایی با انواع طرح های پته دوزی رومیزی پته سفید مربع دارای طرح های متنوعی بوده که هر کدام نمای خاصی دارند. در هنر پته دوزی طرح های کشیده شده روی پشم به صورت سوزن دوزی به اجرا در می آید و طرح ها به صورت ساده و برجسته می شوند. در این هنر دوخت های مختلفی چون زیگزاگ و برگ دوزی و … زده می شود تا کار جلوه و نمایی طبیعی پیدا کند. در طرح های اصیل بیشتر از رنگ قهوه ای و تیره استفاده می کردند اما امروزه رنگ های شاد و روشن هم به این عرصه پا گذاشته اند.

طرح ها بیشتر طبیعی و شامل برگ و درخت جقه و … است که در سوزن دوزی با نخ های همرنگ خود پر می شوند. تنوع در این طرح ها زیاد بوده چون امروزه زنان و دختران ایده های بروزی را به این هنر آورده اند. سبک سنتی این هنر باعث شده تا نقوشی که روی پشم طراحی می شود شکلی کاملا طبیعی و سنتی داشته باشد و طبیعت را برای بیننده به تصویر می کشد. در واقع تنوع بالا سابقه فعالیت و هنر تولید کننده را نشان می دهد‌.

طرح های جقه طرفداران زیادی دارند و با ظرافت بالا طراحی و دوخته می شوند. امروزه طرح ها به نقوش اسلیمی و هندسی هم کشیده شده است که بیشتر حاشیه کار را پوشش می دهد.

راهنمای انتخاب بهترین رومیزی

راهنمای انتخاب بهترین رومیزی پته رومیزی گرد سفید با هر محیطی به خوبی ست می شود بنابراین شما قبل از خرید رومیزی بیضی یا گرد باید به نوع میز توجه کنید. راهنمای انتخاب در این زمان به کمک مشتری می آید تا او را با جنس و طرح و رنگ و مدل های متنوع آشنا کند. این منسوجات به صورت گرد و بیضی و همچنین مربع و مستطیل دوخته می شوند پس شما باید متناسب با مدل میز آن ها را انتخاب کنید تا بتواند بهترین پوشش دهی را داشته باشد.

در زمان خرید توجه به جنس رومیزی هم اهمیت زیادی دارد چون هر چه جنس بهتر باشد قطعا کارایی بهتری هم خواهد داشت. راهنمایی هایی که در این حوزه انجام می شوند کاملا بروز هستند و اطلاعاتی مبتنی بر جنس و کیفیت به مشتری داده می شود که بر اساس آن می تواند خریدی ایده آل را تجربه کند. راهنمای انتخاب در هر زمانی به شما کمک می کند و اگر خرید را به صورت آنلاین هم انجام دهید این مشاوره ها در هر زمان اطلاعات شما را افزایش می دهند.

برای انتخاب بهترین رومیزی توجه به رنگ آن هم مهم است که با محیط ست باشد و هم اینکه در زمان شستن دچار رنگ رفتگی نشود. چروک نشدن رومیزی اهمیت زیادی دارد چون نیازی به اتو کشیدن ندارد و زمانی که شما آن را آبکشی می کنید به سرعت خشک شده و دوباره روی نیز پهن می شود.

پخش کننده رومیزی سه تیکه درجه 1

پخش کننده رومیزی سه تیکه درجه 1 پخش کنندگان رومیزی برای اینکه بتوانند محصولات تولید شده را در کمترین زمان و با همان نرخ اولیه به دست مصرف کنندگان برسانند باید از سایت ها برای تبلیغات استفاده کنند. نمایندگی ها کار توزیع در بازار داخلی و شرکت های بازرگانی کار پخش در بازار خارجی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. محصولاتی که توزیع می شود باید شاخصه های لازم از جمله کیفیت بالا و قیمت مناسب را داشته باشد تا بتواند به خوبی رضایت مصرف کننده را جلب و اعتبار تولیدی را هم افزایش دهد.

رومیزی های درجه یک به دلیل سطح کیفی بالا بیشتر در حجم عمده توزیع می شوند بدین ترتیب نرخ مناسب تری هم دارند. نمایندگی های مختلفی برای پخش این کالا فعالیت می کنند که در این زمینه تجربه و تخصص بالایی را کسب کرده اند و به راحتی می توانند انواع محصولات را به تمام نقاط کشور ارسال کنند و به دست مصرف کنندگان مناطق پرت هم برسانند.

هر استان مراکز مختلفی برای توزیع کالا دارد تا سرعت پخش بیشتر شود و رضایت مصرف کنند افزایش یابد. امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی مشتری به آسانی می تواند اجناس خود را تحویل بگیرد، بدون صرف کمترین زمان و صرف کردن هزینه های گزاف. شهرهای زیادی در کشورمان به تولید این کالا مشغول می باشند و هر ساله مدل های متنوعی را در بازار عرضه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا