پته کرمان

قیمت خرید بهترین کناره پته خام برای صادرات

کناره پته خام نوعی فرش سنتی بسیار با کیفیت می باشد که برای تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده است که متناسب با نیاز بازار های گوناگون، در ابعاد و رنگ بندی های متنوع و زیبا تولید می شوند و از محبوبیت بالایی در میان فرش های سنتی برخوردار هستند. قیمت کناره پته خام با توجه به نوع و ابعاد پته ها مشخص می شود که در هر صورت نرخ های مناسبی برای آنها در نظر گرفته می شود که خرید آن ها را از نظر اقتصادی مقرون به صرفه کرده است.

قیمت خرید بهترین کناره پته خام برای صادرات

تاریخچه هنر پته دوزی در کرمان

تاریخچه هنر پته دوزی در کرمان همانطور که در جریان هستید کشور ایران یکی از کشور های دارای تاریخ و تمدن می باشد که از گذشته‌ های دور مردم آن به تولید هنرهای مختلف فعالیت داشته اند؛ به همین علت است که امروزه در تمامی گوشه های این کشور هنرهای مختلف رواج پیدا کرده است که به عنوان هنر سنتی آن مناطق شناخته می‌ شوند که امروزه این هنرها وارد صنعت شده‌ اند و تولید آنها بیشتر انجام می‌ پذیرد، به‌ طوری که زمینه برای صادرات آنها هم فراهم می‌ گردد که در بین آنها و ما به یکی از مهمترین آنها که با نام پته شناخته می‌ شود مربوط می گردد.

هنر پته دوزی در استان کرمان از گذشته‌ های دور رایج بوده است و جالب است بدانید که این کار در ابتدا توسط مردم به صورت کاملا دستی انجام شده است؛ اما امروزه پته ها شکل دیگری به خود گرفته اند و مدل‌ های مختلفی از آنها تولید می‌ شود که شاید در نگاه اول تصور کنید که نوعی پارچه معمولی هستند؛ اما پته هایی که امروز تولید می‌ شوند، هم از نظر کیفی و هم از نظر ظاهری کاملا متفاوت می باشند.

پته های تولیدی در دو نوع خام و خامه دوزی شده موجود هستند که پته های خام دارای نوعی طراحی زیبا هستند که در حقیقت مکان طراحی هایی که قرار است بر روی آنها خامه دوزی شوند، مشخص شده است؛ البته این نوع از پته‌ ها را مستقیماً هم می توان مورد استفاده قرار داد. پارچه های پته دوزی امروزه از نظر ضخامت هم متنوع هستند.

از نظر تاریخی گفته می‌ شود که سابقه تولید پته در کشور به حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ سال پیش باز می‌ گردد که در آن زمان این هنر به صورت یک صنایع دستی انجام می‌ شده است؛ اما امروزه هم نوع دستی و هم نوع ماشینی آنها تولید می گردد.

نکات مهم در انجام هنر پته دوزی

نکات مهم در انجام هنر پته دوزی هنر پته دوزی یکی از مهمترین هنرهای ایرانی می‌ باشد که در منطقه استان کرمان رواج بیشتری دارد؛ اما این هنر هم دارای اصول خاص خود می باشد و برای اجرای آن به نوعی مواد اولیه و وسایل اختصاصی نیاز است تا به طور دستی بتوان هنر را بر روی آنها اجرا کرد.

قبل از هر چیز لازم است که پارچه لازم برای این کار که با نام پته خام شناخته می شود، فراهم آید؛ این نوع پارچه در حقیقت دارای نوعی نقش می‌ باشد که کار فرد را راحت کرده و بر روی نقش هایی که به صورت چاپی معمولا اجرا می شوند، می تواند عمل را اجرا کند.

هنر پته دوزی هنری کاملاً سنتی می باشد؛ اما اصول کار آن به شکلی هستند که امکان فراگیری آنها برای افراد مبتدی هم وجود دارد؛ اما آموزش آنها باید توسط افراد ماهر و با تجربه بیان گردد. پته دوزی معمولاً در طرح ها و نقش های سنتی و اصیل ایرانی تولید می گردد و همین امر سبب محبوبیت آن شده است، به طوری که منجر شده است هنر آن بعد از سالیان زنده بماند و حتی اقدام به آموزش و تکثیر آن هم شود.

استانداردهای کیفی پته خام

استانداردهای کیفی پته خام خوب است بدانید که پته خام نیز همچون سایر محصولات مشابه دارای استاندارد های خاص و منحصر به فرد خود می باشد قطعات خام پس از تهیه و خریداری شدن توسط افراد مختلف به طراحی‌های مختلف نیز تبدیل می شود که از جمله این طراحی‌ ها نیز می‌ توان به پته رومیزی سنتی و همچنین پته نگین دوزی توجه و اشاره داشت در ادامه در رابطه با استانداردهای کیفی پته خام اطلاعاتی را برای شما بررسی نموده ایم.

داشتن طول عمر بالا در کنار کیفیت مناسبی که به خود اختصاص داده اند و هم اکنون از استانداردهای مهم کیفی به انتخاب می‌شود که به مراتب نیز برای بسیاری از افراد خریدار مهم و حائز اهمیت محسوب می شود.

مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، رطوبت و همچنین حرارت های غیر مستقیم از جمله دیگر استانداردهای کیفی پته خام محسوب می‌ شود که این امر موجب گردیده است که از گذشته‌ های دور تا کنون نیز بسیاری از افراد از پته خام در زمینه‌ های مختلف استفاده به عمل بیاورند چرا که دارای طول عمر بالایی می باشند و پس از به کارگیری نیز می تواند جلوه بسیار مناسبی داشته باشد.

سفارش مستقیم کناره پته خام با قیمتی استثنایی

سفارش مستقیم کناره پته خام با قیمتی استثنایی سفارش مستقیم و خرید کناره پته خام و انواع پته رومیزی گرد سفید با قیمتی استثنایی نیز در حال حاضر در مجموعه ما در مقادیر بسیار بالا انجام پذیر می باشد در نظر داشته باشید که سفارش کناره پته خام نیز به صورت مستقیم این مزیت را با خود به همراه دارد که از قیمت مناسب‌ تری برخوردار باشد.

کناره پته نیز از جمله انواع محصولات پرطرفدار محسوب می‌ شود که در حال حاضر به منظور کیفیت بسیار بالا به خود اختصاص داده است جایگزین مناسبی برای سایر محصولات مشابه محسوب می‌ شود شما عزیزان نیز به منظور سفارش مستقیم کناره می توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید سالانه بخش انبوهی از کناره پته خام وارد بازارهای داخلی می‌شود که با قیمت مناسب و همچنین عرضه بدون واسطه در اختیار خریداران و مراجعه کنندگان عزیز قرار می گیرند.

هم اکنون تولید کنندگان بسیار زیادی در این راستا دارای فعالیت هستند که به منظور ادامه روند فعالیت خود و همچنین داشتن بازار فروش پررونق تر سعی و تلاش و بر این قرار داده‌اند که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران و مراجعه‌کنندگان قرار دهند.

پس از همه موارد ذکر شده باید اطلاع شما برسانیم که علاوه بر ثبت سفارش کناره پته خام به صورت حضوری هم اکنون نیز این امکان وجود دارد که شما عزیزان بتوانید محصول خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق مجموعه ما ثبت سفارش نمایید تعهد کاری بسیار بالای مجموعه ما موجب گردیده که سایر مراجعه کنندگان از رضایت کافی برخوردار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا