پته کرمان

قیمت خرید بالش لوله ای پته

بالش پته دارای کیفیت عالی و زیبایی منحصر به فردی می باشد به همین دلیل تولید کننده این محصول را به صورت عمده تولید می‌کند و در اختیار مشتریان بدون هیچ کمبودی قرار می‌دهد و توانسته است در تولید عمده بالش پته در ایران موفق باشد و این محصول را با بهترین مواد اولیه تولید کند و از فروش این محصول سود زیادی را بدست بیاورد و رضایت مشتریان را جلب خود کند. قیمت بالش لوله ای پته از طریق این مجموعه تجاری قابل استعلام می باشد.

قیمت خرید بالش لوله ای پته

آشنایی با مدل های زیبای پته دوزی

آشنایی با مدل های زیبای پته دوزی کیفیت بالش پته درجه 1 به عوامل زیادی بستگی دارد و یکی از این عوامل در پارچه های به کار رفته در آن ها می باشد، برای تولید این پته ها انواع مختلف پارچه ها کاربرد دارند و دو نوع پارچه ضخیم از کاربرد بیشتری برخوردار است. یکی از پارچه ها برای طرح زیرین و دیگری برای انجام انواع گلدوزی ها روی این پارچه به کار برده می شود.

نخ هایی که بر روی این پارچه ها طراحی می گردند باید دارای استحکام بالایی باشد و از الیاف های طبیعی تولید شده باشد الیاف های طبیعی که برای این پته ها به کار می روند، پنبه و پشم گوسفند می باشد. برای بالش تعداد 6 عدد از این پته ها به صورت لوله ای تولید می گردند و می توان آن ها را در طرح‌ های زیبایی ارائه کرد. معمولاً برای طراحی آن ها از طرح های سنتی و قدیمی الهام می‌ گیرند.

این پته ها دارای رنگ بندی می باشند و هر کسی بر طبق سلیقه خود می تواند، رنگ مورد نظرش را انتخاب کند. همچنین از پته برای تولید انواع رومیزی های سه تیکه و تابلو های دیگر استفاده می‌ کنند، که همه آن ها نشان از قدمت این هنر می‌ باشد، نحوه تولید پته عمده زمان بر بوده و روش دستی این محصولات از قیمت بالا تر و کیفیت بیشتری برخوردار است. آن ها توسط هنرمندان خلاق تولید می گردند و سپس در کشور توزیع می شوند.

تنوع بالا در طرح و رنگ بالش پته

تنوع بالا در طرح و رنگ بالش پته تولید کننده در تولید انواع بالش پته نگین دوزی آن فعال می باشد و این محصول را در انواع رنگ بندی و طرح های مختلف با بهترین مواد اولیه به تولید می رساند، پته بالش به دلیل انواع مدل های مختلفی که دارد با هم متفاوت است، این بالش ها به صورت، لوله ای، مربعی، مستطیلی، بیضی به تولید می رسند و مناسب با انواع سلیقه ها هستند و به صورت ساده و سنگ دوزی شده نیز در بازار موجودی باشند.

این پته بالش ها چون کار دست می باشد و تولید آن ها زمان بر است دارای قیمت بالای می باشند و زیبایی منحصر به فردی نیز دارند و نمای زیبایی را به دکوراسیون منزل می دهند، و به دلیل طرفداران زیادی که دارند بازار پرفروش و پر رونقی دارند و جزء صادرات ایران نیز به حساب می آیند و سالیانه از فروش آن سود زیادی به دست می آید. بالش لوله ای پته بزرگ دارای طرفداران زیادی می باشد و متقاضیان این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد.

مصرف کنندگان می توانند برای ارزان تر حساب شدن این محصول برای خرید آن از طریق سایت های اینترنتی اقدام کنند و محصول را با کیفت عالی و قیمتی به صرفه بدون دخالت واسطه ها در تایم کوتاهی تحویل بگیرند و از خرید خود رضایت کامل داشته باشند. خرید در فروشگاه آنلاین باعث حذف واسطه ها می شود و حذف واسطه ها در کاهش قیمت محصول تاثیر گذار می باشد.

نکات طلایی برای ایجاد فضای سنتی با پته

نکات طلایی برای ایجاد فضای سنتی با پته کوسن پته یک محصول بسیار زیبا می باشد که تولید شده از مرعوب ترین نخ و پارچه است و دارای طرح های زیبا و منحصر به فرو می باشد این محصول کار دیگست است و به صورت ساده و ملیله دوزی به تولید می رسد و نمای بسیار زیبایی را به دکوراسیون منزل و مبلمان می دهد. در هنگام استفاده از کوسن باید نوع دکوراسیون منزل را در نظر داشته باشید و کوسن مورد نظر خود را طبق دکوراسیون منزل خریداری کنید، داخل این کوسن ها از الیاف مصنوعی ، پنبه، پر و غیره می باشد که کوسن های پر شده از الیاف مصنوعی ظاهر خود را به مدت طولانی می توانند حفظ کنند. کوسن هایی که از الیاف مصنوعی درست می شوند نسبت به کوسن هایی که از مواد طبیعی به تولید می رسند ارزانتر هستند، سعی کنید کوسن ها را در تعداد زیاد خریداری نکنید زیرا باعث شلوغی رو ی مبل و تخت خواب می شوند و فضای زیادی را اشغال می کنند بهترین تعداد کوسن پته برای تخت خواب و مبل سه الی چهار عدد می باشد. کوسن های مبلی بسیار پر مزایا می باشند و علاوه بر شیک نشان دادن مبل می تواند هنگام استراحت آن را زیر سر بگذارید و یا ارنج خود را هنگام نشستن روی آن قرار دهید، کوسن پته رنگی نیز یکی از پروطرفدارترین نوع کوسن ها می باشد که دارای طرفداران زیادی است و می توان آن را با انواع مبل و تختخواب طبق سلیقه ی خود ست کرد و استفاده نمود.

عرضه کننده بالش لوله ای پته درجه 1

عرضه کننده بالش لوله ای پته درجه 1 عرضه مستقیم بالش لوله ای از درب کارخانه های تولیدی انجام می‌ شود. این کارخانه‌ ها پس از آن که محصولات خود را تولید کردند، آن ها را مستقیم به فروش می‌ رسانند و برای این فروش از فروشگاه‌ های آنلاین کمک می گیرند. در این روش خرید مستقیم واسطه ای در کار نیست و مصرف کننده می تواند با خود تولید کننده ارتباط برقرار کند و برای کالا قیمت اولیه را پرداخت نماید.

خرید پته از طریق فضای مجازی با قیمت اولیه و کم همراه می باشد و مصرف کننده نیازی به حضور در این مراکز ندارد و می‌ توان کالا ها را درب منزل راحت تحویل بگیرد. فروشگاه های سطح کشور اقدام به خرید کالا ها به صورت عمده می کنند و آن ها را با قیمت بیشتری به فروش می‌ رسانند و سود خود را از مصرف کننده می گیرند که این روش اصلا پیشنهاد نمی شود.

این مجموعه با صادرات پته خام درجه1 در طرح ها و اندازه های مختلف در بازارهای خارجی محبوبیت زیادی پیدا کند و توانسته است انواع متنوع از تولیدات خود را علاوه بر بازارهای داخلی در بسیاری از کشورهای خارجی نیز به خوبی به فروش برساند. شما می‌توانید با خرید بدون واسطه بالش پته دوزی شده از این مجموعه آن را با قیمت بسیار مناسب دریافت کنید.

محصولاتی بسیار با کیفیت و بی نظیر و زیبا که با ارسال مستقیم در اختیار شما قرار داده می شود. برای ثبت سفارش می توانید از طریق وب سایت این مجموعه و یا مراکز متعدد توزیع پته رومیزی سنتی تماس گرفته و ثبت سفارش کنید. واحدهای توزیع کننده، این محصولات را همچنین در سایز و اندازه های مختلفی ارائه می دهند که امکان استفاده از آنها برای پوشش های مختلف امکان پذیر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا