روتختی پته

قیمت بهترین روتختی پته در تهران

قیمت بهترین روتختی پته در تهران با توجه به کیفیت آن و میزان پته دوزی کار شده روی آن متفاوت خواهد بود. پته دوزی یک هنر زیبا و با اصالت در کشو ماست که خالق آن بانوان هنرمند و خوش ذوق کرمانی هستند .پته دوزی کاربرد های بسیار زیادی دارد یکی از انواع پر فروش آن روتختی پته دوزی است که سفارشات بالا برای این محصول نشان دهنده رضایت خاطر مشتریان و طرفداران این هنر زیبا است .

قیمت بهترین روتختی پته در تهران

نکات مهم در تولید پته اصیل

نکات مهم در تولید پته اصیل برای تولید پته اصیل کرمان نیاز به تجربه و مهارت خاصی در این زمینه است . در میان بانوان کرمانی این هنر سینه به سینه گشته و هر مادری از کودکی آموزش های لازم را در زمینه پته دوزی به دختران خود داده است . و شخصی که می خواهد این هنر زیبا را شروع کند و بتواند پته اصیل و زیبا ببافد حتما نیاز به آموزش تخصصی در این زمینه خواهد داشت.

برای تولید محصولات پته دوزی سنتی و اصیل کرمانی نیاز به پارچه پشمی ضخیم اصل دارید این پارچه زیر کار پته را تشکیل می دهد و کیفیت و استحکام آن بسیار مهم است . بعد از انتخاب پارچه مورد نظرتان و برش و اندازه گیری و آماده سازی آن به مرحله انتخاب نقش و طرح می رسید از گذشته تا به امروز نقش ها و طرح های بسیار زیادی برای پته دوزی طراحی و اجرا شده است .

بعد از پیاده کردن طرح مورد نظرتان روی پارچه نوبت به سوزن دوزی نخ های رنگی روی کار می شود . با پر کردن پارچه از نخ های رنگی پته شما کامل خواهد شد. پته اصیل کرمان رنگ های متفاوت و زیبایی دارد که خریدار می تواند با توجه به علاقه و مکان استفاده آن از انواع مختلف طرح و‌ رنگ این هنر زیبا خریداری کند.

شرکت عرضه روتختی پته اصل

شرکت عرضه روتختی پته اصل شرکت عرضه روتختی پته اصل انواع مختلف روتختی پته ای را در طرح ها و رنگ بتدی های متفاوت به بازار مصرف کنندگان عرضه کرده.است . قیمت پته در بازار با توجه به کیفیت کار و سایز و طرح آن متفاوت خواهد بود. روتختی های پته اصل به خاطر زیبایی بسیار زیاد و اصالت موجود در آن بازار فروش بسیار خوبی را در سراسر کشور دارند و صادرات این محصولات به کشورهای دیگر نیز موجب شهرت این هنر در کشورهای هم جوار شده است.

تولید انبوده محصولات پته توسط شرکت تولیدی پته دوزی و ارسال آن به سراسر نقاط کشور توانسته رونق خوبی به بازار فروش این محصول اصیل ایرانی بدهد . فروشندگان روتختی پته دوزی با عرضه محصولات درجه یک خود با قیمت مناسب توانسته اند رضایت تمام خریداران این محصول را جلب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا