پته کرمان

قیمت باورنکردنی پته طاووس عمده

امروزه اینترنت موجب شده است که فاصله فروشندگان و مشتریان واقعی روز به روز کمتر شده و دست دلالان کوتاه شود. دلالانی که بعضا دو یا سه برابر قیمت واقعی پته را با مشتریان حساب می کنند. مجموعه ما در این راستا سطح فعالیت خود را به سطح کشوری ارتقا داده و توانسته به صورت عمده پته طاووس را در بازار ایران به فروش برساند. مغازه داران سراسر کشور به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولات خواهان همکاری با ما هستند.

قیمت باورنکردنی پته طاووس عمده

استفاده از بهترین متریال در تولید پته

استفاده از بهترین متریال در تولید پته معنی لغوی پته پشم و کرک می باشد، در این هنر بی همتا که بیشتر در استان و در شهرهای کرمان، سیرجان،رفسنجان و زرند رواج داشته است، از عریض ( نوعی پارچه پشمی ) و و ریس ( نخ پشمی ریسیده شده ) استفاده می کردند.

در پته هایی که مجموعه ما به فروش می رساند از بهترین نوع پارچه و باکیفیت ترین نخ استفاده شده است که به مرور زمان اگر شرایط نگهداری خاص آن مانند، نشستن با آب گرم رعایت شود، سال های متمادی دوام می آورد.

اخیرا در بازار شاهد محصولات بی کیفیتی هستیم که از پارچه ها و نخ های نامرغوب چینی در آن ها استفاده شده است که بعد از یک بار شستن حالت خود را از دست داده و به اصطلاح دفرمه می شوند.

پته طاووس ما به حدی باکیفیت دوخته می شود که امروزه علاوه بر مشتریان داخلی، مشتریان خارجی نیز پیدا کرده است. مشتری خارجی هم که این روزها با توجه به قیمت دلار یعنی سود خالص، پس اگر میخواهید شما هم درآمد دلاری داشته باشید، بهتر است نگاهی به انواع پته های ما داشته باشید.

تولیدکنندگان انواع پته طاووس رنگی

تولیدکنندگان انواع پته طاووس رنگی قدیم ها تولید کنندگان اصلی این محصول زنان و دختران خانه دار کرمانی بودند ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی از دستگاههای درجه یک نیز در کارگاه ها بهره می گیرند و توانسته اند تولید پته را به تولید انبوه برسانند تا علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، نیاز خارج کشور را هم برآورده کند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور اگر در فکر صادرات و ارزآوری می باشید، پته محصولی مناسب برای سرمایه گذاری است. اروپایی ها از مشتریان اصلی این محصول در جهان هستند.

اگر در خصوص خرید پته عمده، پته سفید و پته طاووس دودل هستید ، می توانید همین حالا با تماس با کارشناسان خبره ما سوالات خود را مطرح کرده و از قیمت مناسب و کیفیت مرغوب محصولات ما مطمئن شوید.

مطمئن باشید که با اعتماد به ما ضرر نمی کنید، امید است بتوانیم رضایت مشتریان عزیزی چون شما را برای همکاری های بلند مدت جلب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا