پته کرمان

قیمت انواع پته بقچه سورمه ای درجه یک

قیمت انواع پته بقچه سورمه ای درجه یک با توجه به سایز کار، طراحی و نقوش به کار رفته در آن قیمت گذاری و روانه بازار مصرف می شود. پته رنگی یک هنر اصیل ایرانی است که برای اولین بار توسط بانوان هنرمند کرمانی خلق شده است. تولید پته بقچه به صورت انبوه بوده و بازار صنایع دستی کل کشور را پوشش می دهد. پته بقچه یک هنر ماندگار است که در میان مردم طرفداران زیادی دارد و همین امر موجب شده بازار فروش این محصول هنری رونق بسیار خوبی داشته باشد.

قیمت انواع پته بقچه سورمه ای درجه یک

اطلاعاتی درباره انواع پته بقچه

اطلاعاتی درباره انواع پته بقچه پته بقچه ها در انواع مربع و دایره و در سایز های متفاوت دیگر تولید می شوند طرح ها و رنگ های متنوع در تولید پته بقچه این امکان را به خریداران می دهد تا با توجه به کاربردی که دارد، پته بقچه مورد نظرشان در سایز و طرح و رنگ مورد نظر را خریداری کنند.

پته بقچه یکی از انواع پته دوزی است که کاربرد آن از گذشته های دور تا به امروز اندکی تفاوت کرده است. پته بقچه به صورت مربع یک در یک تولید می شود که در قدیم بیشتر برای بقچه حمام عروس و یا بقچه لباس عروس و داماد برای جهیزیه کاربرد داشته از این هنر زیبا به عنوان رو‌ انداز طاقچه اتاق عروس و داماد و یا رو انداز وسایل دیگر هم استفاده می شده که زیبایی خاصی به اتاق عروس و داماد می بخشیده است.

کاربرد پته بقچه در روزگار امروزی اندکی متفاوت شده است از این هنر زیبا و اصیل برای رو میزی منازل و رو‌ انداز قسمت میانی اوپن خانه استفاده می شود که زیبایی خاصی به دکوراسیون منزلتان می بخشد. تنوع در رنگ و نقش پته بقچه این امکان را به شما می دهد که با توجه به دکور منزلتان از نوع طرح و رنگ خاص آن برای طراحی منزلتان استفاده کنید.

مرکز صادرات پته بقچه سورمه ای

مرکز صادرات پته بقچه سورمه ای مرکز صادرات پته بقچه سورمه ای توانسته با پوشش دهی صادرات این هنر اصیل و زیبا به دیگر کشورها باعث شهرت هنر پته بقچه کشورمان شود. هنر مندان تولید کننده پته بقچه با طراحی نقوش زیبا و ماندگار سعی دارند تا روز به روز باعث پیشرفت صادرات این هنر زیبا شوند.

برای خریداری انواع پته بقچه زیبا با طراحی و رنگ های متنوع و قیمت مناسب و عمده مخصوص صادرات می توانید خرید خود را از فروشگاه آنلاین ما انجام دهید. در فروشگاه عرضه پته بقچه با کیفیت ترین انواع پته بقچه تولید شده توسط بانوان کرمانی با قیمت های عمده و مناسب عرضه می شود و به راحتی به سرتاسر ایران و کشوهای دیگر صادر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا