پته کرمان

قیمت استثنائی پشتی پته کرمان

قیمت پشتی پته کرمان یک قیمت استثنایی و بی نظیر است که شما می توانید با در نظر گرفتن کیفیت بالای محصول یک خرید باصرفه و ارزان قیمت را تجربه نمایید و خرید خود را به یک خرید به یاد ماندنی تبدیل کنید. سود کم ما، با اطمینان بیشتر شما به ما جبران خواهد شد و اطمینان شما کیفیت محصول ما را به دنبال دارد.

قیمت استثنائی پشتی پته کرمان

پته در چه مواردی بیشتر کاربرد دارد؟

پته در چه مواردی بیشتر کاربرد دارد؟ پته دوزی روی پارچه هایی با جنس پشم که تک رنگ هستند و به اصطلاح به آنها عریض گفته می شود انجام می شود. نخ هایی که برای پته دوزی انتخاب می شود ظریف و باریک است و با این نخها روی طرح های هندسی کار می شود که البته می توانید این طرح های هندسی را به شکل آماده خریداری کنید و اگرهم مایل باشید خودتان طراحی کنید,

و بعد از حرفه ای شدن می توانید رو هر سطح پارچه ای دیگر غیر از عریض پته دوزی کنید مثل مانتو، شال، کوسن، رومیزی و از لحاظ قیمت پارچه ارزش و قیمت بیشتری پیدا کند.رنگ پارچه پته سفید رنگ می باشد که در گذشته از انار، گردو و روناس برای رنگ کردن آن بهره می جستند اما امروزه با کمک تکنولوژی رنگهای متنوع دیگری به آن افزوده شده است.

از دیگر کاربردهای پته می توان به پشتی پته اشاره نمود که برای آنهایی که ذوق این هنر رادارند یک انتخاب خوب و درست به شمار می آید که خانه خود را با پشتی های پته دوزی زیبا کنند.حتما سفره های پته دوزی که برای هفت سین و یا سفره عقد پهن شده اند را دیده اید و از زیبایی آن هنر فاخر لذت برده اید. هنر پته دوزی برروی لباس هم از دیگر کاربرد پته دوزی می باشد که این لاین از پته دوزی بسیار پر طرفدار است.

از نقوش و طرح‌ های زیبای پته دوزی بر روی لباس‌های مناسب پائیز و بهار و همچنین لباس‌های هنرمندان برای حضور در کنسرت‌ها و دیگر مجالسی که خاص هستند و دورهمی های خانوادگی و دوستانه است استفاده می شود و از امتیازهای مهم آن می توان به استفاده این هنر فاخر بر روی لباس های زنانه و مردانه استفاده نمود و تنها مختص به لباسهای بانوان نیست.

صفر تا صد صادرات سرویس پته دوزی

صفر تا صد صادرات سرویس پته دوزی

در یک دهه گذشته هنر پته دوزی طرفداران زیادی در داخل کشور پیدا کروه است و برای سوغات و هدیه به کشورهای دیگر برده می شود اما می توان گفت این محصول در حال حاضر تقریبا صادرات ندارد اما اگر بخواهیم از صادرات اندک آن بگوییم بیشتر به رومیزی پته گرد اشاره خواهیم داشت که صادرات این محصول به کشورهایی از جمله دبی، عربستان و ترکیه انجام می شود.

می توان گفت پته دوزی هنری است که طرفداران زیادی در داخل و و حتی بینِ گردشگران خارجی دارد. یک هنر محبوب و دوست داشتنی برای علاقمندان آن در آن سوی مرزها نیز می باشد.

البته رونق صادرات پته با سرمایه گزاری بر روی این محصول به خوبی قابل حل است که امید می رود به زودی این اتفاق بیفتد تا صادرات قابل توجهی را به کشورهای دیگر داشته باشیم که این امر کمک شایانی به بهبود اقتصاد در کشور می کند و ارزآوری خوبی به همراه دارد. پته دوزی یک هنر پر درآمد است که بعضی از کارهای آن تا سی میلیون هم قیمت گذاری می شود لذا توسعه صادرات این محصول امری با اهمیت برای رونق اقتصاد کشور و تولید کنندگان این هنر فاخر می باشد.

بررسی خصوصیات سرویس پته کرمان

بررسی خصوصیات سرویس پته کرمان پته کرمان تولیدی است که دختران و زنان کرمانی با نوک انگشتان خود نقش یک سرو خمیده را بر روی پشم می زنند و ارزش اقتصادی و هنری برآن شمرده می شود و به جرأت می توان گفت هیچ گردشگر ی که از دیار فرنگ آمده باشد بدون خرید تکه ای ازآن کشورمان را ترک نمی کند.

هنر پته دوزی در کرمان از دسته فاخرترین و نفیس ترین هنرهای دستی به شمار می آید که ذوق و سلیقه و بینش هنری استاد کار روی عریض نقش می بندد. دختران و زنان مشغول به پته دوزی براي تهيه يك تکه پته پس از آنکه عريض را در ابعاد مخصوص برش می دهند طرح مدنظر خود را که ذهنی و برداشتی از طبیعت و در ابعاد لازم براي محصولي كه به خصوص درختان سرو و گلها است قصد دوخت آن را دارند, ابتدا طرح مورد نظر خود را بر روی کالک که نوعی کاغذ است می کشند و سپس با برداشت هاي مينياتوري از طبیعت آن را به تصویر می کشند و بعد به گرته زنی می پردازندکه سوراخ کردن طرح با سوزن است و در اتمام کار نقطه های مشخص را به وسیله قلم برروی پارچه نمایانتر می کنند.

پته دوزی در کرمان بر روی سجاده پرده رومیزی جا قرآنی زیر لیوانی و… انجام می شود. مهمترین پته های رایجی که در این مکان دوخت می شود را می توان شاخ گوزنی لچک ترنج و قلمکار و ترمه دانست و از آنها برای سرویس پته دوزی که یکی از رودوزی‌های سنتی در ایران است برای سرویس جهیزیه عروس استفاده می شود. پروه پته، جانماز سفره عقد، سفره هفت سین، زیر سماوری، زیر لیوانی، رومیزی، روی سینی و برای تزئینات صنایع دستی مانند کیف و مانتو استفاده می شود.

پخش بدون واسطه پشتی پته کرمان

پخش بدون واسطه پشتی پته کرمان پخش بدون واسطه پشتی پته کرمان در مرکز فروش ما صورت می پذیرد. این مجموعه با حذف واسطه ها توانسته است این محصول پر طرفدار را با قیمت ارزان در اختیار خریداران و دوستداران این هنر فاخر قرار دهد. لذا برای خرید این کالا به طریق آنلاین و غیر حضوری و یا خرید به صورت حضوری اقدام بفرمایید. کارشناسان ما در سایت فروش محصولات ما پاسخگوی شما خریداران عزیز می باشند.

شما می توانید با خرید از مرکز پخش ما لذت یک خرید خوب را تجربه نمایید چرا که این مجموعه برای فروش محصولات خود دو مؤلفه لازم برای یک خرید خوب که یکی قیمت ارزان کالا و دیگری کیفیت بالای کالا می باشد را رعایت نموده است و شما خریداران گرامی با خیال آسوده می توانید کالای مورد نظر خود را از این مرکز خریداری کنید.

مادر این مرکز پته رومیزی فیروزه ای، پته بقچه سرمه ای و انواع پته را به شما عرضه می داریم برای خرید پشتی بزرگ و خرید پشتی خانگی نیز می توانید مرکز فروش ما را انتخاب کنید تا از کیفیت و زیبایی محصولات ما شگفت زده شوید.

اعتماد شما به تیم فروش محصولات ما نتیجه سالها تلاش ما در این عرصه برای ساختن این اعتماد بوده است، ما از انتظارات شما آگاه هستیم و آن را ارج می نهیم و در تکاپوی بهترین محصول برای شما بوده ایم زیرا اعتقاد داریم شما لایق بهترین ها هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا