پته کرمان

قیمت استثنائی پته جاقندونی ارزان

پته‌ دوزی از صنایع دستی است که ریشه‌ی آن در استان کرمان می‌باشد. از هنر پته دوزی برای تولید آثار هنری بسیار متنوعی میتوان استفاده کرد. امروزه استفاده از انواع پته دوزی‌های متنوع در محیط منزل بسیار رواج یافته است و این هنر توانسته است جایگاه ویژه‌ای را برای خود بدست بیاورد. پته جاقندونی یکی از استفاده‌های بی‌شمار پته است. قیمت پته جاقندونی برای مشتریانی که از این مرکز به طور مستقیم خریداری میکنند بسیار ارزان درنظر گرفته شده است.

قیمت استثنائی پته جاقندونی ارزان

موارد استفاده از پته طرحدار

موارد استفاده از پته طرحدار در پته دوزی از طرح‌های مختلفی و همچنین رنگ‌های متنوعی استفاده میشود. از طرح های به کار رفته در انواع پته‌ها میتوان به انواع شکل‌های هندسی، گل، بته جقه، طرح‌های اسلیمی و بسیاری از طرح‌های دیگر نام برد. امروزه حتی دوخت پته با مدل دلخواه مشتری هم اعمال می‌گردد و همچنین رنگ‌های به کار رفته در پته‌های جدید نیز با قدیم فرق‌هایی دارد و رنگ‌های بانشاط و بشاش هم به آن اضافه شده‌است.

پته‌های طرح دار را میتوان در موارد گوناگونی به کار برد. بسته به ابعاد پته میتوان از آن استفاده‌های گوناگونی کرد. از پته بزرگ میتوان به عنوان انواع رومیزی و یا روی میز خاطره استفاده کرد. از پته کوچک بیشتر برای روی میز عسلی استفاده میشود. از پته طرح دار به ویژه طرح بته جقه در ساخت تابلو استفاده میشود. همچنین میتوان در ساخت انواع کوسن نیز این طرح‌ها را به کار برد.

از موارد استفاده‌ی دیگر پته، به ویژه پته سفید، میتوان به استفاده از آن در تولید پته جانمازی، جا قرآنی، و سجاده نام برد که معمولا برای جهزیه نوعروس بسیار کاربردی است. جاقندونی نیز از کاربردهای بسیار شیک و زیبای پته است. استفاده از پته‌ها محدود به موارد ذکر شده نمی‌باشد و هر کسی براساس ذوق و سلیقه‌ی خود میتواند از آن‌ها استفاده‌های مختلفی کند. .

پخش مستقیم پته جاقندونی طرحدار

پخش مستقیم پته جاقندونی طرحدار پته جاقندونی طرح دار از پرطرفدارترین موارد استفاده از پته‌ها است که از فروش بالایی برخوردار است. این شرکت با ارتباط مستقیم با تولید کنندگان انواع پته، به پخش مستقیم تولیدات این هنرمندان میپردازد. ارائه‌ی مستقیم کالا به مشتریان عزیز سبب کاهش قیمت بسیار این محصولات شده است و شما مشتریان عزیز میتوانید این تولیدات را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از مراکز دیگر، تهیه کنید.

جهت خرید پته جاقندونی طرح دار و سایر انواع پته، میتوانید به مرکز فروش این مرکز مراجعه فرمایید. همچنین امکان خرید اینترنتی محصولات از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیز برای شما عزیزان فراهم شده است. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی میتوانید با خیالی راحت و در منزل خود از انواع تولیدات پته کرمان اصل دیدن فرمایید و هر کدام را که پسندیدید انتخاب و خریداری فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا