روتختی پته

قیمت استثنائی روتختی پته دوزی در بازار

پته دوزی یکی از هنر های بسیار زیبا و قدیمی است با قدمت بسیار طولانی و در انواع بسیار مختلف در کشور انجام می شود، این هنر با استفاده از نخ های رنگی بسیار زیبا روی انواع پارچه انجام می شود و دوخت روتختی یکی از زیبا ترین انواع این کالا است. تولید کننده روتختی پته دوزی این کالای بسیار عالی را با قیمت استثنایی و بسیار ارزان در بازار توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار داده است.

قیمت استثنائی روتختی پته دوزی در بازار

شناخت انواع روتختی پته اصل

شناخت انواع روتختی پته اصل پته دوزی از هنر های بسیار زیبا و با کیفیتی است که در انواع بسیار مختلف و توسط بانوان بسیار هنرمند انجام می شود، برای تولید پته نیاز به انواع پارچه و نخ های بسیار نفیس و رنگی است تا بتوان توسط این ابزار نقوش، بسیار زیبا و ماندگار روی گرچه ایجاد کرد از این هنر می توان در انواع مختلف و روی وسایل بسیار متفاوت استفاده نمود و دوخت روتختی یکی از انواع این محصولات می باشد.

انجام پته دوزی در سطح وسیع کاری بسیار سخت و وقت گیر می باشد اما بانوان با سلیقه کشور این کالا را در انواع مختلف روی، روتختی انجام می دهند، این محصول به صورت روتختی تک نفره و یا دو نفره تولید می شود و شما می توانید این کالای بسیار زیبا را با کار پته به صورت مجزا و یا با استفاده از هنر پته دوزی در کنار هنر های دستی دیگر در بازار مشاهده نمایید.

پته ارزان را با انواع نخ های مختلف انجام می دهند و هر چه نخ نفیس تر باشد دارای رنگی مانا و ماندگار تر خواهد بود و شما می توانید از انواع این محصولات در مدت زمانی بیشتر با کیفیت و زیبایی اولیه استفاده کنید.

عمده فروشی روتختی پته دوزی صادراتی

عمده فروشی روتختی پته دوزی صادراتی تولید کننده انواع روتختی پته دوزی صادراتی، این کالای بسیار عالی و با کیفیت را در انواع طرح و نقش و با استفاده از پارچه ها و نخ های نفیس و در اندازه های مختلف تولید نموده و کالا را بسته بندی شده و به صورت عمده فروشی با قیمتی بسیار مناسب در تمام بازار های داخلی و خارجی توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

عمده فروشی روتختی پته دوزی شده این کالای درجه یک را با قیمتی بسیار عادلانه در بازار های داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است، این کالا به جز مصرف داخلی دارای متقاضیان بسيار زیاد خارجی لست که صادر کننده انواع این محصولات را به صورت صادرات روتختی پته دوزی شده در اختیار تمام متقاضیان و درخواست کنندگان خارجی قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا