پته کرمان

قیمت ارزان پته رومیزی سفید

امروزه در فروشگاه های معتبر و شناخته شده که برای سالیان دراز در این سایت فعالیت دارند قیمت پته رومیزی سفید بسیار ارزان و مناسب می باشد این محصول از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار و پر رنگ بندی های متنوع و فوق‌العاده زیبا قرار دارد پته رو میزی امروزه در ایران طرفداران زیادی را به همراه دارند این کالا یه صورتی سنتی تهیه می گردد و به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت ارزان پته رومیزی سفید

آشنایی با انواع طرح و رنگ پته رومیزی

آشنایی با انواع طرح و رنگ پته رومیزی همانطور که همه ما در ایران انواع مختلفی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار پته رومیزی تولید می‌شود که هرکدام دارای رنگ بندی و طرح های مختلفی می باشند در این مقاله ما قصد داریم چندین نوع طرح و رنگ این کالای آشنا را به شما دوستان عزیز و گرامی معرفی نماییم تا شناخت شما در قبال این محصول شیک و منحصر به فرد بیشتر شود.

در ابتدا باید بگوییم پته رومیزی عسلی گرد که حضور آن در بازارهای امروزی به خوبی مشاهده می شود دارای رنگ سفید و براقی می باشد طرحی در آن بکار برده شده است شکوفه های بهاری بسیار ریزی و کوچکی می باشد پته رومیزی مدل گرد به خوبی قابل شستشو می باشد و رنگ بندی آن ماندگاری زیادی دارد نخ کش نمی شود.

از مدل پته رومیزی گرد که کمی دور شویم می توانیم اشاره ای داشته باشیم به مدل پته رومیزی بیضی شکل که دارای چندین رنگ است نوع دوخت آن تمام سنتی می باشد این محصول در ابعاد مختلفی تولید می شود.

طرح و رنگ های را می‌توان این‌گونه توصیف کرد رنگ‌های مانند: کرمی؛ طوسی ؛ صورتی می باشد تولید کنندگان طرح آن را به صورت کتیبه‌ای طراحی نموده اند که این طرح‌ها مورد انتخاب افراد زیادی قرار گرفته است.

به خاطر داشته باشید که تولید این کالای کاربردی هنر دست زنان عشایر و روستاییان عزیز هنرمند مناطق حاشیه نشینی کشورمان می باشد و برای قدر دانی از زحمات آنها با خرید این محصول زیبا و جدید می توانیم آنها را خشنود نماییم.

بهتر است بدانید منظور از رومیزی پته دوزی شده آن می باشد که بر روی پارچه های ساده طراحی سنتی را به وسیله چندین نخ رنگی به صورت قلاب بافی قرار می دهند تا پارچه جذابیت بیشتری را از خود نشان دهد نخ هایی که در آن بکار می‌شود ابریشمی و نسوز است و در برابر حرارت بسیار دوام دارد.

تاریخچه هنر پته دوزی در کرمان

تاریخچه هنر پته دوزی در کرمان همانطور که همه ما می‌دانیم در ایران هنرهای سنتی و دستی بسیار می باشد که هر کدام آنها مربوط به دوران خاص خودش می باشد در این مطلب ما قصد داریم در مورد تاریخچه هنر پته دوزی در شهر باصفای و تاریخی کرمان برای شما دوستان عزیز به بحث و گفتگو بپردازیم هنر پته دوزی به سالیان دراز ارتباط دارد که توسط بانوان خوش سلیقه ایرانی کرمان آغاز شد.

این افراد با تهیه انواع مختلفی از چندین نوع نخ با تلاش مضاعف توانستند بافت هنر پته دوزی را راه اندازی کنند بعد گذاشت مدت کوتاهی دوخت پته دوزی منبع درآمد معاش هر فردی شد از آنجا بود که این هنر همچنان وسعت بیشتری یافت تا به مرحله ای رسید که دوخت پته برای بانوان کرمانی به عنوان بهترین هنر دست ثبت گردید.

آنها به اتفاق یکدیگر این کالا یکی مشهور و معروف را به صورت دسته جمعی تولید و روانه بازارهای داخلی نمودند از آنجا بود که پته دوزی در منازل بانوی کرمانی به خوبی مشاهده می شد جالب است بدانید که ابتدایی آغاز پته دوزی به‌دست یک بانوی جوان کرمانی انجام شد.

اگر بخواهیم به طور دقیق تاریخچه این کالا را برای شما بیان کنیم باید بگوییم مربوط صد سال پیش می باشد که توسط ترک نشینان کرمانی وسعت گرفت پته دوزی امروزه در بسیاری از اماکن عمومی کاربرد دارد چرا که کاملا سنتی و محلی است با حضور خودش به محل مورد نظر زیبایی خاصی را ارائه می‌کند.

آشنایی با کاربرد پته دوزی

آشنایی با کاربرد پته دوزی حال وقت آن رسیده که در که در کنار شما سروران ارجمند در مورد کاربرد پته دوزی صحبت کنیم پته دوزی یکی از هنرهای سنتی بسیار قدیم ایران است این محصول کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد از لحاظ رنگ و طرح بسیار جدید و مدرن می باشد کاربرد آن در این به این طریق است:

  • پشتی
  • رومیزی عسلی
  • سرویس خواب
  • سرویس استراحت
  • رو میزی ناهار خوری

و سایر موارد دیگر پته دوزی را همه افراد به ویژه بانوان می پسندد چرا که هم خوش رنگ است و هم آنکه در طرح و اندازه‌های مختلفی مورد دوخت قرار می‌گیرد یکی دیگر از کاربرد آن را می‌توان گفت که برای دوخت تشک و بالش نوزادی پسرانه و دخترانه بسیار است این نوع کالا بسیار نرم و لطیف می‌ باشد.

در میان تمام رنگ بندی های که این کالا دارد بیشترین طرفداران و کاربرد را رنگ سفید آن دارد پته دوزی سفید بسیار زیبا است لک نمی شود به خوبی قابل شستشو می باشد و در هیچ شرایطی چروک و بی کیفیت نمی گردد و از لحاظ قیمت کاملا ارزان و باورنکردنی خریداری می شود.

حال که با کاربرد این محصول پرطرفدار آشنا شدیم بهتر است اشاره ای داشته باشیم به نحوه تولید و فروش آن که باید پته دوزی در ایران رونق زیادی گرفته است و امروزه همه افراد آن را خریداری و مورد حمایت قرار می دهند. فروش گسترده ای زیرا قیمت ارزانی را از خود به جای گذاشته است. هنر پته دوزی یکی از هنرهای تاریخی در ایران به شمار می آید.

ناگفته نماند که پته نگین دوزی سفید کاربرد زیادی در چیدمان اتاق خواب عروس دارد رنگ این کالا به صورت فوق العاده زیبا نگین دوزی شده و می توان گفت دارای چندین لایه می باشد که کاملا ضخامت دارد و پاره نمی گردد.

مراکز عرضه پته رومیزی سفید

مراکز عرضه پته رومیزی سفید امروزه در مراکز بزرگ عرضه محصولات پرفروش و پرطرفدار نظیر پته رومیزی سفید‌ افراد زیادی را مشاهده می کنیم که برای عرضه این کالا فعالیت های زیادی دارند پته رومیزی یکی از بهترین نوع کالای سنتی ایران به شمار می آید قیمت مناسب آن سبب شده تا عرضه آن درطی سال جاری به خوبی افزایش یابد.

لازم به ذکر است بدانید عرضه کنندگان این محصول را به صورت مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهند تا افراد بتوانند از کیفیت و مرغوبیت آن به خوبی آگاه شوند پته رو میزی کاملا شیک و جدید تولید می شود و شما عزیزان می توانید در صورت نیاز برای خرید آن به مراکز عرضه که در سایت مربوطه مشغول به کار می باشند مراجعه کنید تا بتوانید خرید رضایت بخشی را در قبال این کالا انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا