پتهپته کرمان

فروش ویژه بقچه پته طرح بازوبندی با کیفیتی عالی

پته دوزی، از هنرهای بسیار قدیمی است که در کشور و توسط بانوان عشایر و روستایی روی پارچه های پشمی با استفاده از نخ های پشمی رنگ شده انجام می گرفته و امروزه می توان این کار هنری را به صورت نظام مند و در کارگاه های آموزشی در انواع بسیار متنوع و زیبا مشاهده کرد. بقچه پته طرح بازوبندی از نمونه های بسیار زیبا و پر طرفدار از این هنر می باشد که تولید کننده آن را در انواع متفاوت و در همه رنگ با کیفیتی عالی تولید و با فروش ویژه و بسیار ارزان در بازار توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است.

فروش ویژه بقچه پته طرح بازوبندی با کیفیتی عالی

معرفی طرح های اصیل بقچه پته

معرفی طرح های اصیل بقچه پته بقچه در قدیم به پارچه ای چهار گوش گفته می شد که افراد لباس های خود را در آن قرار می دادند تا لباس آلوده و کثیف نشود. این کالا برای روی جهیزیه عروس خانم ها با انواع هنرهای زنان روستایی تزئین می شد تا بقچه از شکل ساده و معمولی بیرون آمده و رنگ و شکلی جدید پیدا کند. اما امروزه بغچه دیگر کاربرد قدیم خود را ندارد اما هنرمندان پارچه هایی با همان ابعاد و به صورت مربع شکل را آماده می کنند و با نام بغچه، آن را پته دوزی می کنند اما در واقع نوع کاربرد آن نسبت به زمان قدیم کاملا متفاوت می باشد.

از انواع بقچه پته دوزی می توان به عنوان یک رومیزی شیک یا یک دیوار کوب زیبا استفاده کرد. این کالای زیبا در انواع طرح مانند طرح بازوبندی، گل و بوته و درخت و بسیاری از طرح های بسیار زیبا و هنرمندانه روی پارچه ترسیم می شود و معمولا انواع طرح های بغچه پته دوزی دارای نقش های بسیار شلوغ است که هنرمند برای اجرای این طرح ها از انواع رنگ های بسیار زیبا در کنار هم استفاده کرده تا موفق به تولید اثری ماندگار و هنرمندانه شود.

آشنایی با کاربرد انواع بقچه پته

آشنایی با کاربرد انواع بقچه پته همان طور که گفته شده کاربرد بقچه در قدیم جدا از کاربرد این کالای زیبا در حال حاضر است. امروزه زنان هنرمند انواع پارچه را در ابعاد مساوی و به صورت مربع آماده و بقچه هایی را در انواع طرح و رنگ و نقش آماده می کنند و از این محصولات به عنوان رومیزی بسیار شیک و یا یک تابلوی بی نظیر به عنوان دیوار کوب استفاده می کنند.

انواع بقچه پته دوزی شده را می توان به عنوان یک رومیزی برای داخل پذیرایی یا آشپزخانه و حتی در صورت لزوم از این کار زیبا به عنوان رومیزی داخل اتاق ها بهره برد. البته این نوع کالا به جز فرم های مربع شکل به صورت رو میزی مستطیلی یا رانر رومیزی سنتی نیز در بازار موجود است اما از بقچه پته می توان به جز رومیزی به عنوان یک دیوارکوب شیک و کم نظیر به صورت تک و یا تابلو سه تایی در کنار هم روی دیوار بهره گرفت و دکوراسیون خانه را به کلی تغییر داد.

بقچه پته را می توان در تعداد مختلف و به صورت هم شکل و در یک طرح و یک رنگ خریداری کرد و به صورت ست روی میز پذیرایی و روی میز ناهارخوری و حتی به صورت یک تابلوی زیبا روی دیوار از آن استفاده نمود یا حتی می توان بدلخواه از انواع طرح های مختلف در فرم ها و با طرح های متفاوت این کالا استفاده کرد

صادرات بقچه پته طرح بازوبندی به کشورهای اروپایی

صادرات بقچه پته طرح بازوبندی به کشورهای اروپایی تولید کننده انواع بقچه پته طرح بازوبندی، بسیار شیک را با استفاده از نخ های درجه یک و پارچه های بسيار بادوام پشمی در انواع رنگ و سایز تولید نموده و این محصول بسیار زیبا و هنرمندانه را با قیمت بسیار مناسب در بازارهای خرید و فروش داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار داده است. صادر کننده بهترین و با کیفیت ترین نمونه از بقچه پته دوزی شده را با طرح های زیبا و به صورت کالایی صادراتی در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان خارجی و کشورهای متقاضی قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا